خرید حضوری در بیزما امکان پذیر نیست و صرفا بعد از ثبت سفارش در سایت به صورت حضوری سفارش خود را میتوانید دریافت نمائید.

برای دریافت حضوری سفارش کافیست در مرحله ثبت سفارش گزینه <تحویل حضوری> را انتخاب نمائید.

زمان دقیق شارژ محصولات مشخص نیست و می‌توان با دنبال کردن سایت و استوری‌های پیج بیزما از زمان دقیق آن مطلع شد. همچنین می‌توانید از طریق محصول مورد نظر ناموجود با وارد کردن شماره موبایل خود در بخش اطلاع رسانی محصول، از زمان دقیق موجود شدن محصول مطلع شوید.

تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش برای سفارشات با وضیعت در حال انجام امکان تغییر روش ارسال و تحویل میسر است.

در حال حاضر تحویل سفارشات در محل امکان پذیر نیست و در حال تلاشیم تا این امکان را برای کاربران فراهم کنیم.

 
درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی بیزما اطلاع بدهید. مشتریان تا 7 روز از زمان تحویل کالا مهلت دارند درخواست مرجوعی و ارائه مستندات خود را از طریق چت آنلاین اعلام کنند.

درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی بیزما اطلاع بدهید.

در صورت عدم تایید عودت کالا توسط بیزما، مراتب به مشتری اعلام و کالا با دریافت هزینه ارسال به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی و امتناع مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد بیزما به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور بیزما مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و … ندارد.

پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا و هزینه پست سفارشی برای مرجوعی کالا در صورت ارسال از شهرستان به اعتبار مجازی مشتری در سایت بیزما واریز می‌شود.
در صورت بازگرداندن کالا با عنوان انصراف از خرید هزینه پست به عهده مشتری می‌باشد و فقط هزینه کالا عودت داده می‌شود.

ثبت سفارش

خرید حضوری در بیزما امکان پذیر نیست و صرفا بعد از ثبت سفارش در سایت به صورت حضوری سفارش خود را میتوانید دریافت نمائید.

برای دریافت حضوری سفارش کافیست در مرحله ثبت سفارش گزینه <تحویل حضوری> را انتخاب نمائید.

زمان دقیق شارژ محصولات مشخص نیست و می‌توان با دنبال کردن سایت و استوری‌های پیج بیزما از زمان دقیق آن مطلع شد. همچنین می‌توانید از طریق محصول مورد نظر ناموجود با وارد کردن شماره موبایل خود در بخش اطلاع رسانی محصول، از زمان دقیق موجود شدن محصول مطلع شوید.

ویرایش سفارش

تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش برای سفارشات با وضیعت در حال انجام امکان تغییر روش ارسال و تحویل میسر است.

ارسال سفارش

در حال حاضر تحویل سفارشات در محل امکان پذیر نیست و در حال تلاشیم تا این امکان را برای کاربران فراهم کنیم.

پیگیری سفارش

بازگشت کالا

 
درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی بیزما اطلاع بدهید. مشتریان تا 7 روز از زمان تحویل کالا مهلت دارند درخواست مرجوعی و ارائه مستندات خود را از طریق چت آنلاین اعلام کنند.

درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی بیزما اطلاع بدهید.

در صورت عدم تایید عودت کالا توسط بیزما، مراتب به مشتری اعلام و کالا با دریافت هزینه ارسال به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی و امتناع مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد بیزما به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور بیزما مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و … ندارد.

شرایط انتشار دیدگاه

پرداخت و استرداد

پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا و هزینه پست سفارشی برای مرجوعی کالا در صورت ارسال از شهرستان به اعتبار مجازی مشتری در سایت بیزما واریز می‌شود.
در صورت بازگرداندن کالا با عنوان انصراف از خرید هزینه پست به عهده مشتری می‌باشد و فقط هزینه کالا عودت داده می‌شود.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.