دانستنی‌ها

خاص‌ترین و بهترین کادو ولنتاین زیر ۲۰۰ هزار تومن

در این مقاله قصد داریم تا جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز ترین کادوهایی که می‌توانید در روز ولنتاین به معشوق خود هدیه دهید را به شما معرفی کنیم. علاوه بر عروسک، شکلات و یا تمامی کادوهای کلیشه‌ای که می‌توانید برای عزیزترین فرد زندگیتان در این روز تهیه کنید، خاص‌ترین و بهترین کادو ولنتاین زیر ۲۰۰ تومن کادوهایی خاص و شخصی سازی شده نیز هستند که شما می‌توانید با خریدن آن‌ها حس خاص بودن را به معشوق خود را اهدا کنید.

ماگ‌ها یا تی‌شرت‌های شخصی سازی شده

امروزه هدیه دادنِ کادو‌های شخصی سازی شده بسیار رایج شده است. شما می‌توانید قاب‌های موبایل، پازل‌های ۱۰۰۰ تکه، ماگ‌ها و یا پوشاکی که به صورت شخصی سازی شده با متن یا عکس دلخواه شما ساخته شده‌اند را در روز ولنتاین به عزیزترین فرد زندگی خود بدهید.

البته شما می‌توانید این کادوها را با چاشنی طنز مزین کنید و جملات و یا عکس‌هایی بامزه بر روی لیوان‌ها و تی‌شرت‌ها چاپ کنید. این کادوهای خاص قیمت بالایی ندارند و شما می‌توانید این محصولات را با قیمت‌های کمی تهیه کنید.  ماگ‌ها جذاب‌ترین وسایلی که هستند که شما می‌توانید هدیه دهید، در این شرایط محبوب شما هر بار که چای یا قهوه می‌نوشد به یاد شما می‌افتد.

 محصولات آرایشی و مراقبت از پوست

امروز استفاده از ماسک‌های خانگی، آبرسان‌ها، سرم‌های پوستی و لوازم آرایشی در بین دختران بسیار رایج شده است. شما نیز می توانید باکسی کامل از مواد آرایشی و مراقبت از برای معشوقتان تهیه کنید تا او را خوشحال کنید و علاقه خود را به او نشان دهید.

صابون‌ها و شامپوهای مراقبت از پوست و مو نیز می‌توانند در این باکس ویژه قرار بگیرند. در حالتی که خودتان باکس و مواد درون آن را تهیه کنید می‌توانید با قیمت کمتری این موارد را خریداری کنید.

البته دختر خانم‌ها نیز می‌توانند پک مراقبت از پوست آقایان را تهیه کنند و به عزیزان‌شان هدیه دهند. آقایان نیز نیاز به مراقبت پوستی مرتب دارند و شما می‌توانید علاوه بر ساعت، ادکلن و یا ریش تراش از آبرسان‌ها و شامپوهای مخصوص نیز برای پر کردن باکس کادویی و جذاب روز ولنتاین کمک بگیرید.

تابلوهایی خاص و شخصی سازی شده

فروشگاه‌ها و مراکز زیادی وجود دارند که شما می‌توانید تاریخ تولد، تاریخ آشنایی و یا مدت زمان رابطه عاطفی خود را به آن‌ها بگویید و آن‌ها با توجه به این اطلاعات شما تابلوهایی جذاب از ستاره‌های زمان‌های خاص زندگی شما برایتان طراحی و ارسال کنند.

کادو ولنتاین زیر 1 میلیون

این تابلو‌ها بسیار جذاب و خاص هستند اگر به دنبال خرید هدیه‌ای خاص و جذاب برای ولنتاین می‌گردید، این تابلو ها می‌تواند بهترین گزینه باشند.

 

نکاتی برای افزایش جذابیت کادوهای ولنتاین

 

  • نوشتن ۱۰۰ دلیل برای دوست‌داشتن: شما می‌توانید در کاغذهایی رنگی و کوچک تمامی دلایلی که معشوقتان را به خاطر آن‌ها دوست دارید را بنویسید و درون باکس یا شیشه‌ای جداگانه به او بدهید. این کار باعث افزایش جذابیت کادوهای شما خواهد شد.

کادو ولنتاین خوشگل

 

  • اگر کادو شما کوچک است می‌توانید باکسی بزرگ از شکلات و پوشال تهیه کنید و کادو را در قسمت جلویی و رویی قرار دهید.

کادو ولنتاین لوازم ارایشی بهداشتی

 

  • در حالتی که بودجه محدودی ندارید چند شاخه گل تهیه کنید و یا یک باکس از گل‌های مورد علاقه محبوبتان به وی هدیه دهید.

کادو ولنتاین گل

جمع بندی

توجه کنید که شما می‌توانید با خرید کادو ولنتاین زیر ۲۰۰ تومن مانند ساعت کفش و یا هر چیزی که حس می‌کنید می تواند معشوق شما را خوشحال کند، را تهیه کنید و به او هدیه دهید. بهتر است ذهن خود را محدود نکنید.

در هر حالت سعی کنید تا با بسته بندی جذاب و شکلات‌های مخصوص، هدیه روز ولنتاین را کادوپیچ کنید. بهتر است از باکس‌ها استفاده کنید که جلوه بیشتری به هدیه شما می‌دهند.

شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید موارد بیشتر یا کمتری را درون باکس قرار داده و به عزیزترین فرد در زندگی خود هدیه دهید. در نهایت این رفتار و کردار شماست که باعث محبوبیت شما نزد محبوبتان شده است، خرید یک شاخه گل و بوسیدن عزیزترین فرد زندگیتان بهترین کادویی است که می‌توانید به او بدهید.

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا