همراهان گرامی، هدف اصلی ما در بیزما، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علیرغم تلاشهای ما گاها ممکن است کالایی که دریافت میکنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد، ظاهری، فنی و مغایرت کالا باشد. به همین دلیل ما این امکان را فراهم کردهایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا سه روز کالای تحویلشده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید.
شرایط مرجوعی کالا
- شما میتوانید از زمان دریافت کالا تا سه روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید.
- قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی بیزما تماس بگیرید.
- جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بستهبندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بستهبندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند.
- درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی بیزما اطلاع بدهید.
- از درج هرگونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید.
- مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی بعد از باز شدن پلمپ اولیه امکان بازگشت کالا را ندارد.
- درصورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هدیه از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- از زمان دریافت کالا تا هفت روز میتوانید کالا را با علت مرجوعی سلیقهای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقهای و انصراف از خرید تنها درصورتی امکانپذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)
- کالا پس از تحویل به بیزما بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.
- اگر مرجوعی غیرسلیقه ای (وجود مغایرت و ایراد در کالا) باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به کیف پول شما بازگردانده میشود.
- درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداختشده طی 48 تا 72 ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت درخواست به حساب مشتری بازگردانده میشود.
- درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به بیزما اعلام کنید.
- هزینه ارسال برگشت کالا بدلیل سلیقهای یا انصراف از خرید، بر عهده بیزما نخواهد بود. در صورتی که بازگشت سفارش به صورت کرایه در مقصد ارسال شود، هزینه ارسال از مبلغ سفارش کسر و مابقی به حساب عودت داده خواهد شد.
- در صورتی که مشخص شود سهوا یا عمدا به کالای دریافتی توسط گیرنده آسیب رسیده و یا با کالای دیگری تعویض انجام شده است، بیزما تعهدی بابت بازگشت وجه نخواهد داشت و کالا به امانت نزد بیزما خواهد ماند تا گیرنده هزینه ارسال مجدد را پرداخت نماید.
روشهای ارسال کالاهای مرجوعی
* اگر ساکن شهر تهران هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با پشتیبانی بیزما تماس بگیرید. همچنین میتوانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به بیزما اقدام نمایید.
* اگر در شهرهای خارج از تهران سکونت دارید، فقط از طریق شرکت پست و تنها با پست پیشتاز جهت ارسال کالا به بیزما اقدام نمائید. (در صورت تایید مرجوعی بابت خرید کالای مغایر و معیوب ، تمام هزینه های پرداختی شما برای خرید کالا و عودت آن پرداخت میشود.) در صورت عدم تایید عودت کالا توسط بیزما، مراتب به مشتری اعلام و کالا به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی و امتناع مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد بیزما به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور بیزما مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و … ندارد.