دسته‌بندی‌ها

نمایش 1–20 از 96 نتیجه

نمایش فیلترها

بارگذاری محصولات بیشتر

خوردنی و آشامیدنی

مهم ترین نکته برای داشتن یک زندگی سالم سبک تغذیه سالم و اصولی است. به‌ عبارتی باید سبک تغدیه خود را عوض کنیم و رژیم غذایی فعلی‌مان‌ را با یک رژیم غذایی مناسب و عالی عوض کنیم. رشد و سلامت بدن با تغذیه سالم ارتباطی تنگاتنگ دارد. تغذیه غیر از این که بر روی رشد جسمی و ظاهر انسان تأثیر به سزایی دارد، بر روی احساس و ادراک ما از محیط، اخلاق و رفتار ما هم تاثیر گذار می باشد. ضرورت وجود بعضی از مواد خوردنی و آشامیدنی و پروتئینی برای بدن به‌ خصوص ویتامین‌ ها، مواد معدنی و پروتئین‌ها، به همان مقداری الزامی است که در تغذیه و سلامت سلول‌های مغز دخالت دارند و به همین علت می‌ شود با استفاده از داشتن‌ سبک تغذیه ی مناسب، از به وجود آمدن بعضی از نارسایی‌های عصبی و روحی و روانی انسان، جلوگیری و پیشگیری کرد.

خوردنی و آشامیدنی مناسب و اصولی، موجب نشاط و شادابی و سلامتی می‌شود، و برای افزایش طول عمر مفید انسان بسیار عالی می باشد، ناتوانی و بیماری ها را کاهش می‌دهد و زندگی را در دید انسان عالی تر ، دل پذیر تر‌ و رضایت‌ بخش تر نشان می‌دهد و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. برعکس سوء تغذیه که امروزه، به‌ خصوص در بین کشورهای پیشرفته بسیار رواج پیدا کرده است، و علت اصلی مرگ‌ و میرها و بیماری ها می باشد. تعداد زیادی از مردم دنیا هم باوجود این که به غذای تقریبا کافی دسترسی دارند به علت نا آگاهی تغذیه‌ای، به‌ صورتی گرفتار سوء تغذیه می باشند .

چرا سبک تغذیه مناسب مهم و ضروری می باشد؟

عضلات و بافت‌ های بدن انسان برای درست کار کردن احتیاج به خوردنی و آشامیدنی اصولی و مناسب دارند. در نبود این‌ صورت بدن بیشتر دارای بیماری، عفونت، خستگی و عمل کرد ضعیف می‌شود. کودکانی که سوء‌ِتغذیه و رژیم غذایی نادرست دارند مشکلات رشدی و روش تحصیلی ضعیفی دارند. از اثرات دیگر رژیم غذایی نا درست و غیر اصولی می‌ شود به دیابت، چاقی، بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان اشاره کرد.

انواع خوردنی و آشامیدنی در رژیم‌های غذایی

اصول یک رژیم غذایی مناسب را موادی تشکیل می‌دهند که دارای قند و چربی بسیار کمی می باشند ، ولی انبوه از ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی دیگر می باشند . گروه‌های غذایی زیر از قسمت های الزامی یک رژیم غذایی اصولی و مناسب هستند .

برای داشتن یک از سبک زندگی سالم و مناسب، میان مقدار دریافت غذا و سطح فعالیت روزانه خود باید تعادل وجود داشته باشد! به چه صورت ؟ تا جای ممکن خوردنی و آشامیدنی اصولی و سالم را انتخاب کنید و در اکثر روزهای هفته، تحرک داشته باشید و به ورزش کردن‌ بپردازید .

خوراک مغز! مرغ ، ماهی ، گردو، انواع قهوه ، نوشیدنی های انرژی زا ، آبمیوه های طبیعی ، چای ها و دمنوش های طبیعی و گیاهی انواع توت و انواع میوه‌ ها و سبزیجات با رنگ های قرمز یا نارنجی را در قسمتی از غذای روزانه خود جای دهید . این غذاها پر از مواد مغذی و انرژی و پروتئین می باشند که مغز و بدن شما را سالم و جوان نگه می دارد !

سلامتی شما مهم تر از هر چیزی است! حفاظت کردن از سلامتی و بدن نقش به سزایی بر روی بهبود زندگی خود و خانواده یتان دارد.

برای دارا بودن یک رژیم لاغری مناسب ، اصولی و سالم وعده و میان‌وعده‌های غذایی سالم و صحیح را انتخاب کنید، ورزش ها و تحرک مورد نظر خود را در برنامه روزانه قرار دهید ، به ورزش ها و فعالیت هایی که از آن لذت می‌برید و مورد علاقه اتان می باشد بپردازید و آن ها را انجام دهید ؛ فعالیت های مانند کتاب خواندن و علاوه بر این‌ها استراحت کافی را داشته باشید. سعی کنید از نوشیدنی هایی مانند قهوه و دمنوش که باعث حفظ سلامتی و افزایش عملکرد روزانه شما می شوند استفاده کنید.

چربی‌های سرشار موجود در خوردنی و آشامیدنی را برای داشتن سطح سالم کلسترول خون ، پایین بیاورید! به جه صورت ؟ مواد غذایی لبنی و گوشتی را درست و اصولی انتخاب کنید. محصولات لبنیاتی کم چرب یا بدون چربی را انتخاب و مصرف کنید، از گوشت قرمز خیلی کمتر و گریل شده استفاده کنید و ماهی را به صورت کبابی یا کاملا پخته مصرف کنید بدون داشتن روغن …کم ولی با کیفیت !

پیشنهاد هایی برای داشتن یک رژیم غذایی اصولی و سالم .

  • در مصرف غذا تنوع به خرج کنید.
  • میان غذا های دریافتی و مقدار فعالیت بدنی خود تعادل ایجاد کنید.
  • وزن خود را در محدوده ی طبیعی خود نگه دارید.
  • از نوشیدنی های انرژی زا که باعث عملکرد بهتر بدنتان می شود استفاده کنید.
  • سعی کنید به صورت روزانه از قهوه های با کیفیت مانند مدل های مختلف قهوه گانودرما مصرف کنید.
  • برای کاهش دردها و امراض کبدی از دمنوش های مخصوص دکتر بیز استفاده کنید.
  • سعی کنید از چای مناسبی در طول روز به عنوان نوشیدنی استفاده کنید.
  • هرروز تقریبا ۵۰۰ گرم سبزیجات و میوه های تازه در برنامه غذایی خود قرار دهید .
  • مصرف روغن ، قند ، شکر و نمک را در رژیم غذایی خود به پایین ترین مقدار خود برسانید .
  • نان و غلات سبوس‌دار را در ازای انواع نان ها و غلات سفید و تصفیه‌شده مصرف دهید .
  • شیر و فرآورده‌های کم‌چرب لبنی را در برنامه ی غذایی خود قرار دهید.
  • سعی کنید از گوشت‌های کم‌چرب را در برنامه غذایی جای دهید .
  • از مغزهای پر انرژی مثل بادام،گردو ، پسته و فندق تا مقدار تعادل به‌ عنوان میان وعده مصرف کنید .
  • در طول روز تا حد کافی آب سالم و بهداشتی بنوشید.

فواید تغذیه سالم

خوردنی و آشامیدنی سالم مزایایی به همراه خود دارد که در ادامه آن ها را برای شما شرح می دهیم .

  • دیگر نگران کالری های مصرفی تان نخواهید بود.
  • ویتامین، مواد معدنی، پروتئین و فیبر بدن شما تامین می شود.
  • سیستم ایمنی بدن تان تقویت می شود.
  • عملکرد روده هایتان را بهبود می بخشد.
  • سلامت پوست، مو و ناخن های شما را تضمین می کند.
  • وزن تان را کاهش می دهد.
  • به آرامش ذهن تان کمک می کند.
  • نفخ را از بین می برد.
  • خواب بهتری خواهید داشت.
  • استرس تان را کم می کند.
  • احساس خستگی را دور می کند.
  • احتمال ابتلا به بیماری های مختلف را به حداقل می رساند

اگر می خواهید سبک زندگی سالمی داشته باشید و به خوردنی و آشامیدنی هایی که در طول روز استفاده می کنید اهمیت می دهید. به شما توصیه می کنیم که از محصولات خوردنی و آشامیدنی دکتر بیز که شامل انواع قهوه، دمنوش، چای، نوشیدنی های انرژی زا و… می باشد خرید کنید. قیمت این محصولات نسبت به کالاهای مشابه بسیار مناسب است. علاوه بر این کیفیت بسیار بالایی دارند.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.