شرایط ارسال سفارش

پست پیشتاز:

 زمان تحویل کالا از طریق پست  در هنگام تکمیل اطلاعات پرداخت سفارش قابل مشاهده می‌باشد. بصورت تقریبی برای تهران حداکثر 3 روزه و سایر شهرها تا 5 روز کاری زمان بر است.

پیک موتوری:

ارسال از طریق پیک موتوری فقط در شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه تهران امکان پذیر است که کمتر از ۱۲ ساعت تحویل داده خواهد شد.

تیپاکس:

سفارشاتی که در روزهای کاری تا ساعت 13 ثبت شوند همان روز  به مراکز تیپاکس تحویل داده خواهد شد و بعد از ساعت 13 ارسال سفارش به روز بعد موکول خواهد شد.

ارسال رایگان:

ارسال رایگان در کمپین‌ها و جشنوراه های ماهانه صورت می‌گیرد.

*در نظر داشته باشید بیزما در روزهای تعطیل و غیر کاری تعطیل بوده و هیچگونه تعهد ارسال کالا را نخواهد داشت.

پست پیشتاز:  برای تهران و سایر استان‌ها ۴۹ هزار تومان می‌باشد.

پست ویژه:  برای تهران و سایر استان‌ها ۷۹ هزار تومان می‌باشد.

پیک موتوری: هزینه ارسال از طریق پیک موتوری برای شهر تهران به عهده گیرنده می‌باشد.

تیپاکس: هزینه ارسال از طریق تیپاکس برعهده گیرنده می باشد. در نظر داشته باشید در صورت عدم تحویل بسته از مامور تیپاکس و برگشت مرسوله به مبدا، با پرداخت هزینه بسته بندی، رفت و برگشت امکان ارسال مجدد وجود دارد.

در نظر داشته باشید سفارشات شما بعد از تحویل به اداره پست، کد مرسوله سفارش شما بعد از تحویل به پست کمتر از ۶ ساعت از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش از طریق پنل کاربری نیز می‌توانید اقدام کنید.

  • وارد پنل کاربری خود در سایت بیزما شوید.
  • روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید.
  • در قسمت مربوطه کد سفارش خود را وارد کنید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

پست:

برای سفارشاتی که از طریق پست ارسال می‌شود، نامه رسان موظف است ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند. در صورتی که نامه رسان ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند  و اگر گیرنده در محل نباشد و یا نامه رسان به علت ناقص بودن آدرس مقصد را پیدا نکند، مرسوله پستی شما به باجه معطله منتقل می‌شود که یک الی دو روز در باجعه معطله اداره پستی منطقه باقی می‌ماند و بعد از ۲ روز به فرستنده ( بیزما ) تحویل داده خواهد شد.

1.در صورتی که سفارش شما در باجعه معطله پست است می توانید با همراه داشتن کد ۲۴ رقمی مرسوله پستی خود و مراجعه به منطقه پستی سفارش خود را دریافت کنید. برای پیشگیری از این موضوع آدرس پستی خود را با مشخصات کامل اعم از نام کوچه، پلاک، واحد ثبت نمائید.

2. در صورتی که سفارش شما به بیزما توسط پست برگشت داده شود. گیرنده و یا مشتری موظف است هزینه ارسال مجدد را پرداخت کند تا سفارش برای ایشان ارسال شود، در غیر اینصورت اگر هزینه ارسال اولیه بیش از هزینه ارسال پرداختی باشد از جمع مبلغ پرداخت سفارش کسر و به حساب مبدا مشتری واریز خواهد شد.

تیپاکس:

تیپاکس بعد از ثبت مرسوله به شماره موبایلی که هنگام پرداخت سفارش ثبت کرده‌اید پیامک حاوی کد رهگیری ارسال می کند که از همان طریق می توانید پیگیری لازم را انجام دهید. در صورت عدم حضور در آدرس؛ می توانید با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی تیپاکس مراجعه کنید و بسته خود را تحویل بگیرید.

* در صورت بازگشت مرسوله به مبدا بنا به هر دلیلی  تنها با پرداخت هزینه بسته بندی، رفت و برگشت امکان ارسال مجدد وجود دارد. 

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق اداره پست هستید، با مراجعه به سایت اداره پست و وارد کردن کد 24 رقمی مرسوله که از بیزما دریافت کرده‌اید وضعیت مرسوله خود را مشاهده کنید.

سامانه رهگیری مرسولات پستی (post.ir)

شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود بخش سفارشات و مشاهده سفارش کد مرسوله خود را مشاهده کنید.

سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشوند در صورت تاخیر و یا پیگیری مرسوله ، گیرنده مرسوله میبایست با کد رهگیری مرسوله 24 رقمی مرسوله خود به اداره پست منطقه مراجعه کند و یا  با شماره تماس ۱۹۳ داخلی ۴ تماس بگیرد. 

در نظر داشته باشید به علت حجم بالای مرسولات پستی در اداره پست، امکان تاخیر در تحویل سفارشات وجود دارد . و پیگیری این موضوع ارتباطی به بیزما ندارد.

در نظر داشته باشید امکان پیگیری مرسولات پستی از  سمت بیزما وجود ندارد.

پست ویژه تنها برای مناطق تحت پوشش این سرویس قرار دارد و از طریق سرویس پست ویژه اداره پست سفارشات شما یکروزه به مقصد خواهد رسید.

*در حال حاضر پست ویژه تنها به مراکز استان و شهرستان‌هایی که در شهر خود فرودگاه دارند خدمات ارائه می‌دهد.

در نظر داشته باشید که مناطق جنوب کشور ( اهواز، بوشهر هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و کهگلویه و بویر احمد ) تحت پوشش پست ویژه نمی‌باشند و در صورت انتخاب بیزما هیچگونه مسئولیتی در این باره نخواهد داشت و سفارش شما از طریق سرویس جایگزین ارسال خواهد شد.

برای اطلاع از تحت پوشش بودن این سرویس در شهر خود از طریق سایت اداره پست و یا تماس با سامانه پستی (193) تماس حاصل فرمائید.

ارسال سفارشات حجیم و با وزن بیش از پنج کیلوگرم با درخواست مشتری امکان ارسال از طریق باربری و سایر شرکت‌های خصوصی امکان پذیر است.

*فروشگاه اینترنتی بیزما سعی بر آن دارد که برای کاربران خود در کمتر زمان و با آسودگی خاطر تجربه خرید آنلاین را داشته باشد و سفارش خود را آنلاین پیگیری و رصد کند. اما از آنجایی که ممکن است خرید اینترنتی برای کاربران مقدور نباشد امکان خرید تلفنی و یا واتساپ از بیزما وجود دارد.

واتساپ بیزما:  https://wa.me/+989355919209

*همچنین در بیزما برای شما کاربران عزیز امکان خرید حضوری در تهران فراهم است.

آدرس فروشگاه: تهران، سه راه تهرانپارس، خیابان دماوند، 200 متر بعد از برج آناهید، پاساژ بابائی، واحد 109 ( درصورت نیاز در گوگل مپ و بلد بیزما را جستجو کنید )

ساعت مراجعه حضوری روزهای کاری 13 الی 18

امکان ارسال سفارشات پرداخت درب محل در حاضر برای بیزما فراهم نیست، اما در تلاشیم که این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کنیم.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.