پست:
برای سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشود، نامه رسان موظف است ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند. در صورتی که نامه رسان ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند و اگر گیرنده در محل نباشد و یا نامه رسان به علت ناقص بودن آدرس مقصد را پیدا نکند، مرسوله پستی شما به باجه معطله منتقل میشود که یک الی دو روز در باجعه معطله اداره پستی منطقه باقی میماند و بعد از ۲ روز به فرستنده ( بیزما ) تحویل داده خواهد شد.
1.در صورتی که سفارش شما در باجعه معطله پست است می توانید با همراه داشتن کد ۲۴ رقمی مرسوله پستی خود و مراجعه به منطقه پستی سفارش خود را دریافت کنید. برای پیشگیری از این موضوع آدرس پستی خود را با مشخصات کامل اعم از نام کوچه، پلاک، واحد ثبت نمائید.
2. در صورتی که سفارش شما به بیزما توسط پست برگشت داده شود. گیرنده و یا مشتری موظف است هزینه ارسال مجدد را پرداخت کند تا سفارش برای ایشان ارسال شود، در غیر اینصورت اگر هزینه ارسال اولیه بیش از هزینه ارسال پرداختی باشد از جمع مبلغ پرداخت سفارش کسر و به حساب مبدا مشتری واریز خواهد شد.
تیپاکس:
تیپاکس بعد از ثبت مرسوله به شماره موبایلی که هنگام پرداخت سفارش ثبت کردهاید پیامک حاوی کد رهگیری ارسال می کند که از همان طریق می توانید پیگیری لازم را انجام دهید. در صورت عدم حضور در آدرس؛ می توانید با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی تیپاکس مراجعه کنید و بسته خود را تحویل بگیرید.
* در صورت بازگشت مرسوله به مبدا بنا به هر دلیلی تنها با پرداخت هزینه بسته بندی، رفت و برگشت امکان ارسال مجدد وجود دارد.