1-6 محصولات با تضمینهایی که مطابق قوانین حمایت از مصرف کننده کشور است، ارائه میشود. شما حق دارید که جایگزین یا بازپرداختی برای خرابی عمده محصول داشته باشید. شما همچنین حق دارید که اگر محصولات از کیفیت قابل قبول برخوردار نبود، از ما بخواهید که جایگزین یا تعمیر کنیم و مرجوع کنید.
2-6 شما میتوانید تحت این ماده ادعای ضمانت را در مورد محصولاتی که مشکل دارند، از تاریخ خرید شروع دوره ضمانت مطرح کنید.
3-6 برای بهره مندی از خدمات ادعای ضمانت در طول دوره ضمانت، شما بایستی مدارک خرید خود را که تاریخ خرید محصولات را نشان میدهد، توضیحات مربوط به محصولات و قیمت پرداخت شده برای محصولات را با اعلان کتبی به آدرس این شرکت و یا از طریق ایمیل به شرکت ارسال نمایید.
4-6 جایی که ادعای تضمین محصولات پذیرفته شده است، بیزما با صلاحدید خود، همه محصولات یا بخشی از محصولات معیوب خود را با معیار جدید در طول دوره ضمانت تعمیر یا جایگزین میکند و به هیچ وجه برای قطعات یا اجرت تعمیر از شما هزینهای دریافت نمیکند. شما میپذیرید که به تنهایی مسئول هزینههای حمل و نقلی هستید که در راستای تسهیلات ادعای ضمانت ایجاد میشود.
5-6 این ضمانت تنها تضمین ارائه شده توسط بیزما میباشد و باید تنها برای شما در کنار سایر حقوق دیگر و ذیل قانون مربوط به محصولاتی که این ضمانتنامه به آنها مربوط است، اجرا شود.
6-6 تمام ضمانتنامههای ضمنی شامل ضمانتهای تجاری و مناسب برای استفاده، محدود به دوره ضمانت میباشد.
7-6 ضمانتنامه هیچگاه نسبت به موارد زیر اعمال نمیشود:
- ظاهر محصولات عرضه شده
- نسبت به محصولاتی که قسمت بیرونی آن آسیب دیده یا خراب شده است، مورد سوء استفاده یا دستکاری قرار گرفته است و یا در طراحی یا ساخت و ساز تغییر یا اصلاح شده است.
- کالاهایی که بسته بندی آن آسیب و یا مفقود شده