مد و زیبایی

راهنمای خرید شامپو دکتر بیز برای موهای چرب، خشک و ریزش مو!

راهنمای خرید شامپو دکتر بیز

موهای سر همانند پوست نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. داشتن روتین مراقبت از مو و استفاده از شامپوهای باکیفیت با ریز مغذی‌ها و میکرو مولکول‌های تنظیم کننده ph می‌تواند به درمان مشکلات پوستی و افزایش رشد و شادابی تارهای مو کمک می‌کند. از آنجا که موی افراد با یک‌دیگر تفاوت‌های زیادی دارد، انتخاب شامپوی مناسب مهم‌ترین چالش افراد است. شامپوهای تخصصی دکتر بیز در انواع فرمولاسیون‌های تخصصی با ویژگی های درمانی و دارویی برای رسیدن به نتایج درمانی در رابطه با ریزش مو، شوره، افزایش پر پشتی و بهبود وضعیت مو فرموله شده‌اند. همراه ما باشید تا با راهنمای خرید شامپو دکتر بیز بتوانید بهترین شامپو را برای موی خود انتخاب کنید.

شامپو کافئین بیز

دکتر بیز یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده شامپو است از که بسیاری از محصولاتش توانسته‌اند به پر پشتی موی افراد کمک کنند. این محصول با جلوگیری از ریزش و افزایش گردش خون با اکتیوهای قوی می‌تواند به تنظیم ph پوست سر و کاهش تولید چربی و افزایش رشد موها کمک کند.

شما می‌توانید از شامپو کافئین بیز برای تقویت استحکام و ساختار موها کمک بگیرید. حضور کافئین در فرمولاسیون این شامپو می‌تواند به رشد مو در نواحی کم پشت‌تر ساختار موها کمک کند.

اگر شما هم به خاطر دلایلی مثل آلودگی‌های محیطی دچار کم پشتی و ریزش مو شده‌اید، لازم است از این محصول ارزشمند برای تقویت ساختار فیزیکی فولیکول‌ها و کاهش تخلخل مو کمک بگیرید. فلاونوئیدها، ویتامین‌ها و مواد مغذی مختلف در کنار آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در این محصول می‌توانند اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد را کنترل کند. شما هم می‌توانید با شامپو سرشار از کافئین دکتر بیز به حفظ رطوبت و جلوگیری از وز شدن موها کمک کنید.

شامپو آرگان بیز

از مهمترین ویژگی‌های مثبت شامپو تقویت کننده آرگان دکتر بیز می‌توان به رطوبت رسانی عمقی و براق کنندگی پایدار اشاره کرد. این محصول برای موهای آسیب دیده، خشک شده، شکننده و نازک طراحی شده است. روغن آرگان با تقویت ریشه مو، از ریزش و شکستگی جلوگیری کرده و با محافظت از مو، در برابر شکستن به ایجاد موهایی لطیف، ابریشمی و براق کمک می‌کند. این شامپو یک تقویت کننده و نرم کننده ایده آل است و موهای چروکیده و آسیب دیده را نرم و ابریشمی می‌کند.

حضور روغن آرگان که با نام طلای مایع شناخته می‌شود، به تغذیه بهتر موها کمک می‌کند. ویتامین e  و اسیدهای چرب امگا نیز در فرمولاسیون این محصول جذاب حضور دارند. تمامی این ترکیبات جزو مرطوب کننده‌های قوی برای پوست سر هستند و به رشد و استحکام موهای نازک شده کمک می‌کنند.

شامپو جوجوبا بیز

شامپو روغن جوجوبا بیز علاوه بر تشویق رشد مو به ترمیم نقاط آسیب دیده فولیکول و افزایش حجم موها کمک می‌کند. شامپو روغن جوجوبا دکتر بیز پاک کننده ملایم پوست سر است و از ph تعادلی پوست سر محافظت می‌کند. این محصول مرطوب کننده و نرم کننده، علاوه بر کنترل ریزش موها به بهبود سلامت ساختار فولیکول کمک می‌کند.

روغن جوجوبا تمامی استروئیدهای موجود در طبیعت را در خود جا داده است و می‌تواند در برابر تابش نور آفتاب اثر محافظتی بر روی موها داشته باشد. این روغن یک عصاره گیاهی است که ترکیب شیمیایی آن برخلاف تمامی چربی‌های گیاهی و حیوانی نیاز به تصفیه ندارد.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که جوجوبا سهم نسبتا زیادی از پروتئین‌های مو را برای تغذیه ساقه و فولیکول به آن ارائه می‌دهد. این شامپو با ایجاد لایه محافظتی مرطوب کننده به افزایش سلامتی مو و اعتدال چربی پوست کف سر کمک می‌کند.

شامپو ویتامینه انار بیز

شامپو انار بیز به خاطر داشتن فیلتر ضد آفتاب، به افزایش ماندگاری رنگ مو و محافظت بیشتر استخوان‌های ما کمک می‌کند. شما می‌توانید این شامپوها را برای تنظیم ph ، تثبیت رنگ مو، افزایش درخشندگی و قطر موها به روتین مراقبت از موی خود اضافه کنید و شاهد افزایش رشد و بهبود وضعیت سلامت موها باشید. جالب است بدانید که این شامپو صرفاً برای موهایی که در معرض آسیب دیدگی قرار دارند، فرموله نشده است.

ترکیباتی که در انار وجود دارند، می‌توانند به تسریع گردش خون در پوست سر کمک کنند و همین امر باعث افزایش رطوبت مو در قسمت ریشه تا اواسط ساقه می‌شود. استفاده از این شامپو بسیار راحت است. شما می‌توانید پس از ۳۰ دقیقه اثرات نرم کنندگی و درمانی این شامپو را پس از هر بار استحمام شاهد باشید. ترکیبات پلیمری و آنتی اکسیدان‌های موجود در انار در کنار ویتامین‌ E می‌تواند به پرپشت به نظر رسیدن و خوش حالتی بیشتر موهای شما کمک کند.

شامپو کافئین و عصاره جینسینگ بیز

تصور کنید که ترکیبات مفید جنسینگ در کنار مولکول‌های کافئین در یک محصول قرار گرفته‌اند. شامپو کافئین جینسینگ دکتر بیز ضد خشکی مو طراحی شده است و به رشد مجدد موها کمک می‌کند. اگر شما هم به دنبال محصولی برای تاخیر در روند پیری و درمان موخوره هستید و دوست دارید که رنگ‌ساژ انجام شده بر روی مچی دکلره شده تثبیت شود، از شامپو بیز مدل کافئین و عصاره خالص جینسینگ قرمز کره ای کمک بگیرید.

شامپو کافئین و عصاره جنسینگ علاوه بر تنظیم ph به افزایش شادابی موها و افزایش آبرسانی فولیکول مو کمک می‌کند. این شامپو تاثیر بسزایی در نرم شدن و جلوگیری از شاخه شاخه شدن پوست شما دارد.

تغذیه عمقی موها به وسیله عصاره جنسینگ و کافئین موجود در این شامپو امکان پذیر است. حضور درصد بالایی از ویتامین‌های گروه ب مخصوصا ویتامین b۵ می‌تواند به افزایش استحکام، کاهش ریزش، آب‌رسانی و درخشندگی موها منجر شود.

پلیمر‌های فعال طبیعی و گیاهی موجود در این شامپو از آسیب دیدن فولیکول مو در اثر مواجهه با آلاینده‌های محیطی جلوگیری می‌کند و به تقویت خواص نرم کنندگی آن کمک می‌کنند. جالب است بدانید که شامپو کافئین جینسینگ دکتر بیز با به کارگیری سورفاکتانت‌های ملایم و اثر بخشی بیشتر با کف قابل قبول،  قدرت شویندگی قوی دارد.

شامپو روغن شتر مرغ بیز

اگر به دنبال یک محصول برای حفظ رطوبت مو و افزایش رشد و بهبود موخوره هستید، پیشنهاد ما خرید شامپو روغن شتر مرغ می‌باشد. این محصول با تنظیم اسیدیته پوست گردن، کف سر و ترمیم موهای آسیب دیده به افزایش ضخامت تارهای مو و هیدراته باقی‌ ماندن فولیکول مو کمک می‌کند.

این شامپو برای تعیین ساختار موهای افرادی که ریشه سستی دارند، فرموله شده است. حضور ترکیبات موثر و مفید روغن شتر مرغ می‌تواند ساختار سست شده فولیکول را بهبود ببخشد.

از مهمترین فواید مصرف مستمر شامپو روغن شتر مرغ بیز می‌توان به استحکام ساختار مو، درمان ریزش مو و افزایش ضخامت تارها اشاره کرد. حضور ترکیباتی مثل اسیدهای چرب امگا ۹، امگا ۶ و امگا ۳، این محصول را به عنوان یک مرطوب کننده سازگار با پوست کف سر تبدیل کرده است.

مولکول‌های ریز و پروبیوتیک موجود در این محصول جذب سریع تری دارند و باعث احساس خوشایندی بر روی کف سر می‌شوند. شامپو روغن شتر مرغ، یک ضد التهاب طبیعی قوی است و بدون نگرانی از حضور کورتون می‌توانید آن را برای بهبود خون رسانی کف سر و کنترل الکتریسیته ساکن بر روی تارهای مو استفاده کنید.

حرید شامپو دکتر بیز

شامپو ضد شوره بیز

شامپو ضد شوره دکتر بیز علاوه بر افزایش خوش حالتی و درخشندگی مو به کنترل ph و رفع پوسته و شوره کف سر کمک می‌کند. این فرمولاسیون جذاب مخصوص موهای شوره دار با پوست ریزی شدید فرموله شده است و علاوه بر ترمیم کنندگی قوی و محافظت از مو، به بهبود رشد تارها کمک می‌کند.

این فرآورده صد در صد گیاهی با کارایی بالا برای درمان شوره سر حاد پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از این شامپو به صورت روزانه برای افزایش پر پشتی، بهبود وضعیت حالت پذیری و خوش حالتی و افزایش درخشندگی موها استفاده کنید. شامپو ضد شوره دکتر بیز با تنظیم اسیدیته و ph پوست سر و گردن در محدوده خنثی، به رفع پوست ریزی و شوره کمک می‌کند.

اگر شوره سر شما به خاطر بروز بیماری‌های خود ایمنی باشد، می‌توانید بدون نگرانی از این شامپو ضد شوره برای درمان خشکی و چربی نامتقارن پوست کف سر کمک بگیرید. جالب است بدانید که این فرآورده حاوی روغن درخت چای و زینک ریز مولکول شده می‌باشد.

شامپو کافئین و روغن هسته انگور بیز

درصد بالای ویتامین b۵ در شامپو کافئین روغن هسته انگور بیز می‌تواند به تثبیت رنگ مو و افزایش رطوبت ریشه و فولیکول موها کمک کند. اگر به دنبال یک محصول عالی و طبیعی برای جلوگیری و پیش‌گیری از ریزش مو هستید و دوست دارید که سلامت سلول‌های کف سر را با تغذیه عمقی، بهبود ببخشید، خرید شامپو کافئین روغن هسته انگور دکتر بیز را در نظر داشته باشید. سورفاکتانت‌های پلیمری ملایم این فرمولاسیون علاوه بر تثبیت رنگ مو از ایجاد الکتریسیته ساکن و خشکی مو جلوگیری می‌کنند.

این محصول باعث تقویت رشد، ترمیم آسیب دیدگی ساقه و پیش‌گیری از ریزش موها می‌شود. روغن هسته انگور می‌تواند با نفوذ به ساقه مو و ایجاد یک لایه محافظتی، بازگشت شادابی و طراوت موها کمک کند. حضور درصد بالایی از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های طبیعی در فرمولاسیون این محصول می‌تواند به افزایش رشد موها کمک کند. کافئین ترکیبی از هیدروژن، اکسیژن و کربن است که می‌تواند به کاهش شوره و کنترل چربی کف سر کمک کند.

شامپو روغن کنجد دکتر بیز

روغن کنجد و شامپو هایی که حاوی این ترکیب هستند، دارای خواص آب رسانی و شفاف کنندگی قوی هستند. اگر موهای خود را رنگ کرده‌اید و به دنبال یک شامپوی مناسب برای ترمیم و مرمت فولیکول آسیب دیده و خشک هستید، پیشنهاد ما خرید شامپو روغن کنجد بیز است. این محصول حاوی ویتامین e و خانواده ویتامین‌های گروه ب می‌باشد. این محصول علاوه بر افزایش رشد مو به پیشگیری از شکنندگی ریزش و کاهش احتمال بروز مو خوره کمک می‌کند.

تغذیه موها و نفوذ روغن کنجد به فولیکول می‌تواند به افزایش درخشندگی موها کمک کند. این محصول از شامپوهای تخصصی است که برای درمان موخوره پیشنهاد می‌شود. روغن کنجد مانند یک ضد آفتاب طبیعی با ایجاد یک لایه محافظتی از موها در برابر آلاینده‌های محیطی و آلودگی هوا محافظت می‌کند تا اثرات مضر ماوراء بنفش نتوانند تاثیر خود را بر روی تارهای مو بگذارند.

مصرف منظم این شامپو با انتقال خواص دارویی روغن کنجد به موها به بازگشت شادابی، طراوت و درخشندگی به موها کمک می‌کند. این شامپو با پلیمریزاسیون گیاهی فرموله شده است و از تشکیل الکتریسیته ساکن بر روی موهای رنگ شده جلوگیری می‌کند.

شامپو روزانه گانودرما بیز

شاید برای تان جالب باشد اگر بدانید که شامپو روزانه گانودرما علاوه بر بهبود وضعیت موهای آسیب دیده، به پایداری رطوبت و درخشش هرچه بیشتر موها کمک می‌کند. این شامپو مغذی مناسب برای موهای وز با ساختار شکننده و خشک مناسب است. شما با مصرف درست و مستمر شامپو گانودرما دکتر بیز می‌توانید فولیکول را بدون نگرانی از تخلخل بیشتر، تقویت کنید.

حضور ترکیبات مفید موجود در قارچ گانودرما و شامپو های گانودرما از ایجاد ترک در لایه بیرونی موها و فولیکول خارجی جلوگیری می‌کند. از آنجا که بسیاری از خانم‌ها و آقایان موهای خود را در معرض آسیب دیدگی و شکستگی قرار می‌دهند، بهتر است از یک شامپوی مغذی مناسب برای مصرف روزانه استفاده کنید.

این شوینده با کیفیت می‌تواند آسیب‌های جدی وارد شده به سلامت مو و پوست سر را جبران کند و از اثرات منفی آب و هوای آلوده، تشعشعات مخرب اشعه ماورای بنفش و استفاده نادرست از رنگ مو و دکلره جلوگیری کند.

این شامپو علاوه بر ترمیم موهای قبلی باعث تقویت فولیکول و پیاز مو شده و در تجدید رویش موهای جدید موثر است. اگر به دنبال موهایی شفاف، براق و خوش حالت هستید، برای یکبار هم که شده شامپوی گانودرما دکتر بیز را انتخاب کنید.

شامپو بچه دکتر بیز

استفاده از سورفکتانت‌های غلیظ با فرمولاسیون تهاجمی می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی برای پوست کودکان شود. شامپو سر و بدن بچه دکتر بیز حاوی نرم کننده‌هایی است که باعث باز شدگی گره خوردگی موی کودک می‌شوند. این نرم کننده با پوست لطیف کودک در تضاد نیست و علاوه بر رطوبت رسانی، به افزایش جریان خون در پوست کودکان کمک می‌کند.

شما می‌توانید بدون نگرانی از سوزش چشم از شامپو سر و بدن بچه بیز استفاده کنید. جالب است بدانید که شامپو بچه دکتر بیز بدون پارابن فرموله شده است و حاوی گل همیشه بهار و ترکیبات نرم کننده طبیعی است؛ پس با خرید این شامپو، کودکان خود را به شوق بیاورید.

شامپو خاویار بیز

شامپو خاویار اکسسونیک حاوی مواد ضد الکتریسیته ساکن می‌باشد و حالتی ابریشمی برای موهای خشک و کدر ایجاد می‌کند. پس از مصرف شامپو خاویار دکتر بیز از افزایش شانه پذیری موها شگفت زده خواهید شد. این شامپو تقویت کننده در برابر اشعه یو وی از موهای شما حفاظت کرده و باعث ماندگاری بیشتر رنگساژ موهایتان خواهد شد.

حضور ویتامین b۵ در کنار ویتامین E و آنتی اکسیدان‌های طبیعی دیگر، در کنار عصاره خاویار اکسونیک، به غنی‌تر شدن هرکه بیشتر این فرمولاسیون کمک می‌کند. شامپو خاویار بیز علاوه بر افزایش زیبایی و شادابی موها باعث تقویت و پیش‌گیری از ریزش مو می‌شود شما می‌توانید این شامپوی جذاب را برای انواع موها تهیه و مصرف کنید.

شامپو کراتینه بدون سولفات بیز

افرادی که از روش‌های درمانی مو برای افزایش سطح سلامت و بهبود کیفیت تارهای مو کمک می‌گیرند و فرایند‌هایی مثل بوتاکس،  ریباندینگ، کراتینه و پروتئین تراپی را انجام می‌دهند، لازم است تا از شامپوهای کراتینه حاوی سولفات استفاده کنند. این شامپوها علاوه بر جبران کراتین از دست رفته به بهبود وضعیت موها و افزایش ماندگاری تراپی انجام شده کمک می‌کنند.

حتی افرادی که موهای رنگ شده، دکلره شده و آسیب دیده دارند نیز می‌توانند از شامپوهای نرم کننده حاوی ویتامین b۵ برای مثال شامپو کراتینه دکتر بیز کمک بگیرند. این شامپوها حاوی پروتئین هیدرولیز و ریز مولکول شده ابریشمی هستند و می‌توانند به صورت مستقیم در روتین مراقبت از موی شما قرار بگیرند.

کلام نهایی

برای دریافت مشاوره انلاین تلفنی در رابطه با راهنمای خرید انواع شامپو دکتر بیز می‌توانید قبل از اقدام به خرید شامپو و محصولات مراقبت از مو از تیم مشاوران فروشگاه اینترنتی بیزما مشاوره رایگان و تخصصی  دریافت کنید. اگر نسبت به جنس تار مو و ضخامت موی خود اطلاعات تخصصی ندارید، از این امکان استفاده کنید.

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا