رژیم و تغذیه

لاغری شکم و پهلو در یک ماه

لاغری شکم و پهلو در یک ماه

داشتن اندامی زیبا با پهلوهای خوش‌فرم و شکمی تخت می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس تاثیر گذار باشد. سوزاندن چربی‌های ذخیره شده در قسمت شکم و پهلو کاری سخت ولی شدنی است. با این که بسیاری از افراد این کار را غیرممکن می‌دانند، می‌توان با تنظیم کالری دریافتی و افزودن عادت‌های مثبت در روند تغذیه، کاهش سایز و لاغری شکم و پهلو را تجربه کرد. اگر شما با وجود ماه‌ها رعایت رژیم، ورزش کردن و درست غذا خوردن به وزن دلخواه خود نرسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این متن همراه ما باشید تا اطلاعات جدیدی را در رابطه با لاغری شکم دریافت کنید.

دراز نشست تاثیری در لاغری پهلو ندارد

توجه کنید که انجام روزانه ۱۰۰۰ مرتبه دراز نشست کامل نیز نمی‌تواند باعث کاهش چربی میان تنه شما شود. دراز نشست می‌تواند عضلاتژ که در زیر لایه چربی هستند را تقویت کند ولی این عضلات تا زمانی که لایه چربی رویشان را پوشانده است، دیده نمی‌شوند. بهتر است در کنار انجام ورزش‌های ABS ، ورزش‌های هوازی و موثرتر را نیز امتحان کنید.

ورزش‌هایی که کالری بسوزاند، برای مثال شنا کردن، طناب زدن و پیاده روی با سرعت بالا می‌تواند در سوزاندن کالری‌های اضافی مصرف شده در طول روز تاثیر گذار باشد. در فواصل منظم زمانی در بین تمرینات خود برای کاهش چربی پهلو استراحت کنید و مقدار زیادی آب بنوشید.

رژیم غذایی ایده آل برای لاغری و تناسب اندام

سعی کنید تا در وعده صبحانه پروتئین زیادی را دریافت کنید تا در طول روز کمتر دچار گرسنگی شوید و میل به دریافت کالری اضافی داشته باشید. با افزایش مصرف میوه‌جات و سبزیجات اشتهای خود را کاهش دهید. برای مثال مصرف غذایی که حاوی اسیدهای چرب اشباع شده است کالری دریافتی شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. با کمک پروتئین و مصرف غذاهایی با فیبر بالا می‌توانید استفاده از خوراکی‌های غیرضروری و کلوچه‌های بسته‌بندی شده را تا حد زیادی کاهش دهید. سعی کنید تا مصرف روغن خود را زیر نظر بگیرید. از روغن‌هایی که چربی‌های غیراشباع دارند، برای پخت غذا استفاده کنید.

استرس را کنار بگذارید و برنامه خواب خود را منظم کنید.

جالب است بدانید که کورتیزول می‌تواند در افزایش اشتهای شما تاثیر گذار باشد.‌ با کمک نوشیدن چای و دمنوش‌ها می‌توانید استرس و اشتهای کاذب خود را کاهش دهید. برای اینکه شکم تختی داشته باشید باید خیالی آسوده داشته باشید.

لاغر کردن شکم و پهلو

لاغری شکم بدون ورزش

شاید تعجب کنید ولی با انجام کارهای زیر می‌توانید کالری دریافتی خود را کاهش دهید و فعالیت فیزیکی خود را افزایش دهید، بدون اینکه ورزش کرده باشید. همواره در نظر داشته باشید که با افزایش فعالیت بدنی، کالری‌ها راحت‌تر سوزانده می‌شوند‌.

1.گوشی تلفن همراه خود را دور از دسترس بگذارید تا پس از زنگ‌خوردن لازم باشد تا مسافتی را راه بروید تا به آن برسید.

2.با پر شدن مثانه، بلافاصله به دستشویی بروید و ادرار خود را تخلیه کنید، سپس ۲ لیوان آب مصرف کنید. این کار باعث کاهش اشتها، بهبود هیدارته شدن پوست و سم زدایی بدن شما می‌شود.

3.مصرف کافئین را در رژیم غذایی خود افزایش دهید. کافئین می‌تواند در کاهش چربی‌های ذخیره شده و جلوگیری از انباشت چربی‌های جدید تاثیر گذار باشد. قهوه گانودرما یکی از بهترین نوشیدنی‌های حاوی کافئین می‌باشد. برای آگاهی از سایر خواص قارچ گانودرما اینجا کلیک کنید.

4.خانه را تمیز کنید. در واقع تمامی افرادی که به بهداشت و تمیزی منزل اهمیت می‌دهند، فعالیت فیزیکی بالایی دارند.

عادات مناسب برای لاغری شکم و پهلو بدون ورزش

  • جلوی تلویزیون غذا نخورید
  • پیاده روی کنید و آب بنوشید
  • شیرینی، بستنی و آب نبات را کنار بگذارید
  • غذای سالم را در قسمت جلویی یخچال بگذارید
  • آدامس نعنایی بجویید تا  میل کمتری به شیرینی و شکلات داشته باشید
  • سعی کنید تا به خودتان جایزه بدهید،پس از هر کیلوگرم کاهش وزن یک جایزه کوچک به خودتان بدهید.

لاغری شکم و پهلو با دستگاه

بهترین دستگاه برای لاغری دستگاه‌ی است هستند بدون انجام عمل‌های بسیار سنگین و زمان نقاهت طولانی مدت بتواند میزان مناسبی از چربی‌های بدن شماره را از قسمت‌های شکم و پهلو خارج کند.

لاغری شکم و پهلو

جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌‌های لاغری شکم

  • دستگاه کویتیشن
  • دستگاه پاور شیپ
  • تکنولوژی هایفولیپولیز
  • لاغری موضعی با مزوتراپی
  • لاغری شکم پهلو با آر آف
  • دستگاه شاک ویو و لاغری موضعی

توجه کنید که این روش‌ها در مقایسه با روش‌های جراحی مثل لیپوماتیک، عوارض کمتری دارند. کاهش چربی‌های بدن به صورت غیر تهاجمی می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس، کاهش سایز و لاغری شکم و پهلو موثر باشد.

جمع‌بندی

با کمک روش‌های غیر تهاجمی لاغری، پیش بردن یک رژیم غذایی متعادل و داشتن تحرک جسمی منظم می‌توانید لاغری شکم پهلو در یک ماه را تجربه کنید. توجه کنید که باید انتظارات واقعی از خودتان داشته باشید، شما باید بتوانید یک الی دو سایز دور کمر و دور شکم خود را کاهش دهید، به خودتان بیش از حد سخت نگیرید زیرا شما باید تمامی چربی‌های ساخته شده در طول سالیان را با کمک ورزش و در کنترل کالری دریافتی روزانه، هیدرولیز و تجزیه کنید.

در نهایت به این نکته توجه کنید که با کمک دمنوش لاغری دکتر بیز که کمک کننده کاهش اشتها و لاغر کننده می‌توانید زمانی کاهش سایز شکم و پهلو را کاهش دهید. تمامی این روش‌ها را در کنار هم تجربه کنید تا به موفقیت و نتیجه دلخواه خود برسید. همین حالا شروع کنید تا یک ماه دیگر بتوانید لباس‌هایی که دوست دارید را خریداری و آن‌ها را جلوی آینه بپوشید، بدون این که نگران سایز دور شکم خود باشید.

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا