رژیم و تغذیه

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز؛ آشنایی و تفاوت آن‌ها

انواع قهوه‌ گانودرما دکتر بیز را میتوان در 5 طعم مختلف قهوه سوپریم، قهوه لاته، قهوه موکا و قهوه ماسالا جای داد. البته شکلات داغ یا همان هات چاکلت گانودرما نیز از محصولات پرطرفدار و نوشیدنی‌های گرم غنی شده با خواص سلامت‌ محور قارچ گانودرما می‌باشد. با به اثبات رسیدن خواص قارچ گانودرما در سال‌های اخیر، نوشیدنی‌ها و دمنوش‌های متفاوتی با این قارچ غنی شده‌اند.

در ادامه قصد داریم تا انواع قهوه گانودرما و مهم‌ترین ترکیبات آن با قارچ گانودرما لوسیدوم و خواص مربوط به هر یک از این قهوه‌ ها را بررسی کنیم، همراه ما باشید.

چرا قارچ گانودرما را با قهوه ترکیب می‌کنند؟

قارچ گانودرما خواص و طعم بسیار جذابی دارد. از آنجا که مصرف خام قارچ گانودرما می‌تواند باعث بروز حساسیت و عوارض شود، به خاطر حضور مقادیر زیادی از ترکیبات فعال و مفید معمولاً این قارچ را به صورت پودر یا عصاره با سایر ترکیبات ارائه می‌شود. تنها شرکت‌های بزرگ و با تکنولوژی‌های پیشرفته می‌توانند این قارچ را گندزدایی و از خواص مواد مفید آن برای غنی سازی ترکیبات دیگر استفاده کنند.

شرکت بازاریابان ایرانیان زمین با نام تجاری برند دکتر بیز یکی از معتبرترین کارخانه‌هایی است که به خاطر داشتن آزمایشگاه‌های پیشرفته و کارشناسان فنی باتجربه توانسته است محصولاتی باکیفیت و غنی شده با قارچ گانودرما ارائه دهد.

خرید قارچ‌ها و قهوه‌هایی که به صورت فله در بازارهای داخلی عرضه می‌شوند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود، زیرا این محصولات اغلب به خاطر بسته بندی نامناسب و شرایط فیزیکی نامساعد، مورد حمله میکرو ارگانیسم‌های مختلف قرار می‌گیرند.

پیشنهاد می‌کنیم تا برای جلوگیری از خطر مسمومیت‌های قارچی، کپکی و انگلی، از خرید و مصرف قهوه و قارچ‌هایی که به صورت فله به فروش می‌رسند، خودداری کنید.

انواع قهوه گانودرما دکتر بیز

کارشناسان صنایع غذایی و پزشکان تغذیه‌ای که در تیم مجرب شرکت دکتر بیز همکاری می‌کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که محصولات تولید شده باید بتوانند تمامی سلیقه‌ها را راضی نگه دارند و توقعات مخاطبان را برآورده سازند.

از آنجا که امروز پیش از قبل تقاضای مصرف محصولات غنی شده توسط قارچ گانودرما در بازار مشاهده می‌شود، محصولات متفاوتی نیز با این قارچ پرخاصیت غنی شده‌اند. انواع قهوه گانودرما دکتر بیز به عنوان مکمل‌های غذایی و دارویی در رژیم غذایی روزانه مصرف می‌شوند و توانسته‌اند مجوز سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ایران را کسب کنند.

اانواع قهوه گانودرما به خاطر در بر داشتن ترکیبات و خواص قارچ گانودرما می‌توانند در بهبود برخی از بیماری‌ها موثر باشند. به طور کلی چیزی در حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد از تمامی محصولاتی که در ادامه معرفی شده‌اند، پودر قارچ گانودرما است‌ به‌خاطر تفاوت در طعم قهوه‌ها و ترکیباتی که در فرمولاسیون آن‌ها به کار می‌رود، این محصولات معمولاً خواص متفاوتی دارند. برای آشنایی بیشتر با خواص هر یک از قهوه‌های گانودرما می‌توانید بر روی عبارت‌ فواید قهوه گانودرما دکتر بیز کلیک کنید.

آشنایی با انواع قهوه گانودرما و ترکیبات آن

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

قیمت و خرید قهوه سوپریم گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

مناسب برای: تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به درمان بیماری های خود ایمنی (MS)، کمک به لاغری و کاهش وزن، کمک به درمان بیماری پوستی، کمک به افزایش قوای جنسی، موثر در کاهش ریزش مو، کمک به درمان زگیل تناسلی، کمک به ترک اعتیاد ، کنترل قندخون و دیابت، کمک به افزایش اسپرم در آقایان، تنظیم سیکل دوران قاعدگی بانوان و..

منع مصرف: افراد با پیوند اعضاء، زنان باردار و شیرده، افرادی که داری غلظت خون بالا، کیست، ناراحتی معده، تپش قلب و ناراحتی قلب هستند و یا آسپرین بزرگسال مصرف میکنند پیشنهاد میشود از قهوه سوپریم گانودرما بیز استفاده نکنند.

ترکیبات: قهوه فوری (عربیکا)، پودر شکر، پودر خامه‌ای کننده غیرلبنی،شیر خشک بدون چربی، پودر پروتئین شیر، عصاره قارچ گانودرما، پودر عصاره جینسینگ (پاناکس میر)

ارزش غذایی در یک فنجان قهوه فوری سوپریم گانودرما 240 میلی لیتر

  • انرژی: 36 کیلوکالری
  • قند: 8 گرم
  • چربی: 0/4 گرم
  • نمک: 0
  • اسیدهای چرب ترانس: 0/05 گرم
قهوه موکا گانودرما دکتر بیز
انواع قهوه گانودرما بیز

قیمت و خرید قهوه موکا گانودرما

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

مناسب برای: تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به درمان کبد چرب، کمک رفع میگرن و سردرد، کمک به کاهش کلسترول خون، کمک به گردش خون، کمک به درمان بیماری های پوستی خود ایمنی مانند پیسی، برص، اگزما و پسوریازیس و..

ترکیبات: پودر شکلات، قهوه فوری (عربیکا)، پودر شکر، شیر خشک بدون چربی، پودر عصاره قارچ گانودرما

ارزش غذایی در یک فنجان قهوه فوری موکا گانودرما 240 میلی لیتر

  • انرژی: 36 کیلوکالری
  • قند: 8 گرم
  • چربی: 0/4 گرم
  • نمک: 0
  • اسیدهای چرب ترانس: 0/05 گرم

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

قیمت و خرید قهوه لاته گانودرما

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

مناسب برای: بهبود ورم معده، بهبود رفلاکس معده، افزایش شیردهی قبل از دوران بارداری، کمک به درمان کیست، افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک به کاهش دردهای مفصل و عضلانی، کمک به بهبود آرتروز و دیسک کمر و..

ترکیبات: قهوه فوری (عربیکا)، پودر شکر،شیر خشک بدون چربی، پودر خامه‌ای کننده غیرلبنی، پودر پروتئین شیر، پودر عصاره قارچ گانودرما

ارزش غذایی در یک فنجان قهوه فوری لاته گانودرما 240 میلی لیتر

  • انرژی: 36 کیلوکالری
  • قند: 8 گرم
  • چربی: 0/4 گرم
  • نمک: 0
  • اسیدهای چرب ترانس: 0/05 گرم

قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز

قیمت و خرید قهوه ماسالا گانودرما

قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز

مناسب برای: تقویت سیتسم ایمنی بدن، کاهش دوران سرما خوردگی و آنفولانزا، کمک به کاهش وزن و..

ترکیبات: پودر قهوه (عربیکا)، پودر خامه‌ای کننده غیرلبنی، فومر، چای سیاه، شکر، دارچین، زنجبیل، هل، پودر قارچ گانودرما

ارزش غذایی در یک فنجان قهوه ماسالا گانودرما 240 میلی لیتر

  • انرژی: 76/45 کیلوکالری
  • قند: 15/85 گرم
  • چربی: 1/29 گرم
  • نمک: 0/23
  • اسیدهای چرب ترانس: 0/26 گرم

 

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

قیمت و خرید هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

مناسب برای: افراد منع کافئین، افزایش و تقویت هوش، افزایش وزن، بهبود گوارش، کمک به درمان یبوست، کمک به درمان آلزایمر، بهبود خواب و رفع کم خوابی و..

ترکیبات: پودر کاکائو، پودر پایه شکلات داغ، عصاره قارچ گانودرما، پودر شکر، پودر خامه‌ای کننده غیرلبنی

ارزش غذایی در یک فنجان هات چاکلت گانودرما 240 میلی لیتر

  • انرژی: 36 کیلوکالری
  • قند: 8 گرم
  • چربی: 0/4 گرم
  • نمک: 0
  • اسیدهای چرب ترانس: 0/05 گرم

کدام قهوه گانودرما خواص بیشتری دارد؟

با توجه به تحقیقات اخیر که در سراسر جهان انجام شده است، حضور عصاره و پودر قارچ گانودرما در ترکیبات مختلف می تواند باعث بهبود خواص سلامت محور در این خوراکی‌ها شود. در حالت کلی تمامی محصولات غنی شده با قارچ گانودرما می‌تواند در بهبود بیماری‌ها تاثیرگذار باشند. برای مثال:

کبد چرب: فردی که به بیماری کبد چرب مبتلا است و یا از سیروز کبدی رنج می‌برد، می‌تواند از هر قهوه گانودرما سوپریم و موکا استفاده کند، حتی هات چاکلت گانودرما نیز می‌تواند در بهبود بیماری‌های این فرد تاثیر گذار باشد، زیرا ترکیبات استانداردی از قارچ و قهوه در این محصولات با هم ترکیب شده‌اند.‌

بهتر است افرادی که دچار بیماری‌ کبد چرب هستند، از لاته گانودرما استفاده نکنند. به خاطر حضور چربی که در ترکیبات این قهوه وجود دارد، ممکن است درمان کبد چرب مدت زمان بیشتری به طول بیانجامد. حال تصور کنید که فردی دچار فشار خون و کبد چرب است. این فرد تنها می‌تواند از قهوه موکا و هات چاکلت گانودرما استفاده کند. به خاطر حضور جینسینگ در قهوه سوپریم، بهتر است این افراد به سراغ مصرف این قهوه نیایند، زیرا جنسینگ می‌تواند تا حدی در افزایش فشار خون (در برخی از افراد) تاثیر بگذارد.

بیماری‌های گوارشی: افرادی که به بیماری‌های گوارشی دچار هستند (زخم معده یا روده)، می‌توانند از هات چاکلت گانودرما کمک بگیرند. این نوشیدنی با داشتن طعمی ملایم، می‌تواند در بهبود بیماری‌های گوارشی تاثیرگذار باشد. البته مصرف قهوه گانودرما موکا نیز برای این افراد مناسب است، زیرا این قهوه می‌تواند در کاهش فشار خون افراد تاثیرگذار باشد و در مقایسه با قهوه لاته چربی پایین‌تری دارد.

موارد منع مصرف قهوه‌ گانودرما

زنان باردار، شیرده و افرادی که به تازگی عمل پیوند عضو انجام داده‌اند، نمی‌توانند از انواع قهوه گانودرما دکتر بیز برای بهبود علائم بیماری‌های خود کمک بگیرند. بانوان و آقایانی که عمل قلب باز انجام داده‌اند یا افرادی که بدنشان دارای پلاتین است، بهتر است از ترکیبات دیگری برای درمان بیماری‌های جسمی خود کمک بگیرند. کودکان زیر ۱۲ سال نیز باید با احتیاط این قهوه را بنوشند.

چه کسانی می‌توانند از قهوه گانودرما سوپریم استفاده کنند؟

افرادی دارای بیماری‌های پوستی مثل اگزما، پسوریازیس و پیسی هستند. همچنین آقایان و خانم‌هایی که بعد از خستگی عصر گاهی نیاز به تجدید قوا دارند، می‌توانند از خواص سلامت محور این محصول کمک بگیرند.

همچنین تمامی افرادی که مشکل نازایی و ناباروری دارند و یا از ضعف‌های جنسی (بی میلی جنسی و اختلال نعوظ) رنج می‌برند، می‌توانند از ترکیبات موثر و مفید این قهوه استفاده کنند. البته این محصول شهرت خود را مدیون به خواص لاغر کننده خود می‌باشد. از تاثیرات مصرف این قهوه در کاهش وزن غافل نشوید، زیرا قهوه سوپریم مانند یک معجون لاغر کننده می‌تواند در کنترل اشتها و کاهش کالری دریافتی شما تاثیرگذار باشد.

به طور کلی افرادی که فشار خون بالا دارند و یا بالای ۸۵ سال سن دارند، یا مراحل پیشرفته سرطان را طی کرده‌اند، بهتر است از مصرف سوپریم خودداری کنند.

چه افرادی از قهوه موکا گانودرما استفاده کنند؟

قهوه موکا ترکیب کاملا ملایمی دارد و برای تمامی افراد مناسب است. تنها زنان باردار، شیرده و کودکان زیر ۱۲ سال نمی‌توانند از این قهوه برای درمان و بهبود بیماری‌های خود استفاده کنند.

چه افرادی از قهوه گانودرما لاته استفاده کنند؟

تمامی افرادی که میزان پروتئین و کلسیم بدن آن‌ها پایین‌تر از حد نرمال باشد، می‌توانند از این قهوه برای درمان بیماری‌های خود کمک بگیرند. افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز می‌توانند از خواص این نوشیدنی برای لاغری کمک بگیرند. این قهوه حس سیری را در شما افزایش می‌دهد. آقایان و خانم‌هایی که چربی خون و کبد چرب دارند، بهتر است به سراغ مصرف این قهوه نروند.

چه افرادی از هات چاکلت گانودرما استفاده کنند؟

افرادی که بیماری سرطان دارند یا به بیماری‌های گوارشی شدیدی مثل یبوست یا زخم معده مبتلا هستند، می‌توانند از خواص بی‌نظیر این نوشیدنی جذاب و خوش طعم (هات چاکلت گانودرما) کمک بگیرند. این نوشیدنی خوشمزه می‌تواند در بهبود سردردهای میگرنی نیز تاثیرگذار باشد، ولی به طور کلی افرادی که سابقه بیماری قند خون یا دیابت نوع دو را دارند، بهتر است به سراغ مصرف هات چاکلت گانودرما نروند.

انواع قهوه گانودرما
انواع قهوه گانودرما

خواص انواع مختلف قهوه گانودرما

خواص قهوه گانودرما تا حد زیادی به خاطر حضور کافئین و قارچ گانودرما می‌باشد، زیرا این قارچ حاوی مقادیر زیادی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مناسب و مفید برای بدن است. با اضافه کردن این قهوه‌ها به رژیم غذایی روزانه خود می‌توانید از خواص سلامت محور این قهوه‌ها برای بهبود بیماری‌های خود کمک بگیرید.

جمع بندی

حال که با انواع قهوه گانودرما آشنا شده‌اید، لازم است تا حتماً با توجه به شرایط جسمی‌تان یکی از این محصولات را امتحان کنید، زیرا قطعاً از طعم جذاب و فوق‌العاده قهوه‌ گانودرما دکتر بیز لذت خواهید برد. پیشنهاد می‌کنیم تا برای داشتن سبک زندگی سالم حتماً از این نوشیدنی‌ در رژیم غذایی روزانه خود کمک بگیرید، تا شاهد تغییرات بزرگی در سطح سلامتی و روند بهبود و درمان بیماری‌های خود باشید.

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خرید قهوه گانودرما دکتر بیز را در فروشگاه اینترنتی بیزما ثبت کنید و این محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به همراه ضمانت سلامت فیزیکی کالا، در هر کجای ایران که هستید، دریافت کنید.

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

‫۲ دیدگاه ها

  1. عرض سلام وخسته نباشیدبابت مطالب ارزنده واموزنده شــــما
    این مطالب بسیار مفید واقع شدن
    راستش من دست چپم یک پلاتین 13سانتی متری با6شش پیچ پلاتین دارد، وکبدم چرب است، آیا میتوانم از قهوه گانودرما استفاده کنم، لطفا راهنمایی بفرمایید
    باتشکــــرفراوان، شیـــرانی از بلوچــــستان…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا