سلامت بدن

درمان کبد چرب با قهوه گانودرما

پیشنهاد می‌کنیم تا اگر قصد درمان کبد چرب با قهوه قارچ گانودرما را دارید، از نوشیدنی‌های غنی شده با این قارچ کمک بگیرید. با وجود قهوه‌های فوری دکتر بیز دیگر جایی برای نگرانی آماده سازی و صرف وقت بیش از حد برای مصرف هرباره قهوه گانودرما، باقی نمی‌ماند.

قهوه یا پودر قارچ گانودرما در درمان کبد چرب موثر است؟

پودر قارچ گانودرما لوسیدوم در بازارهای داخلی یافت نمی‌شود. اغلب فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش کپسول‌ها و پودرهای قارچ گانودرما کرده‌اند، از موارد متفاوتی مثل گیاهان دارویی بی‌ربط (پودر چای) برای پر کردن بسته بندی و حجم محصولات استفاده می‌کنند. فله بودن و نداشتن بسته بندی درست این محصولات باعث می‌شود تا این پودرها در معرض حمله میکروارگانیسم‌های مختلف و باکتری‌های بیماری زا قرار بگیرند.

قهوه گانودرما برای فشار خون

شرکت دکتر بیز با کمک متخصصین صنایع غذایی و پزشکان تغذیه تیم کاربلد خود توانسته است تا در آزمایشگاه های پیشرفته شرکت، بهترین و متعادل‌ترین فرمولاسیون را برای درمان کبد چرب کشف و استفاده کند. شما هم می‌توانید از قهوه‌های با کیفیت و سالم این شرکت شناخته شده کمک بگیرید و بسیاری از بیماری‌های خود را درمان و کنترل کنید.

تاثیر قارچ گانودرما در درمان کبد چرب

در متون مختلف در طب سنتی چین، بارها و بارها نام گانودرما و کبد چرب در کنار یک‌دیگر نوشته شده است. در آن زمان افراد به صورت مستقیم شاهد تاثیرات مثبت مصرف قارچ گانودرما بر روی کبد چرب بوده‌اند. بسیاری از مقالات معتبر چاپ شده در سال‌های اخیر نیز اشاره به تاثیرات مثبت مصرف قارچ و قهوه گانودرما بر روی درمان و بهبود اختلالات کبدی دارد. از آنجا که این قارچ خاصیت سم زدایی قوی دارد، می‌تواند به بهبود روند بازسازی کبد کمک کند.

گانودرما می‌تواند از تکثیر ویروس در سلول‌ها جلوگیری کند و مقاومت سلولی را در برابر بیماری‌های عفونی تقویت کند. با مصرف منظم قارچ گانودرما، بدن می‌تواند اینترفرون آلفا و گاما را به صورت طبیعی تولید کند و ماکروفاژها که جزء مهمی از سلول‌های ایمنی هستند را برای بهبود کبد به آماده کند.

قارچ گانودرما به خاطر داشتن مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان می‌تواند در ترمیم سلول‌های کبدی نقش داشته باشد و به بازسازی این اندام مهم کمک کند. خاصیت ضد التهابی قارچ گانودرما نیز می‌تواند باعث کاهش از بین رفتن سلول‌های کبدی (در اثر مصرف الکل) شود.

کدام یک از قهوه های گانودرما برای کبد چرب مناسب‌تر است؟

تمامی محصولاتی که با گانودرما غنی شده‌اند، می‌توانند خواص مثبتی برای بدن به همراه دارند. شرکت شناخته شده دکتر بیز توانسته است تا با ارائه فرمولاسیونی غنی و استاندارد، مقادیر موثری از قارچ گانودرما (از زیرگونه لوسیدوم) را برای تولید قهوه‌ها برای تولید طعم‌های مختلف به کار بگیرد. اگر به کافئین حساسیت ندارید، می‌توانید قهوه های گانودرما که شامل قهوه موکا، سوپریم و لاته هستند را تهیه کنید.

خرید پک کبد چرب دکتر بیز

 

اگر هم تحمل طعم قهوه تلخ برای شما آزاردهنده است، پیشنهاد می‌کنیم تا به سراغ مصرف قهوه موکا گانودرما بروید. مصرف قهوه سوپریم تاثیر بهتری بر روی کبد چرب دارد، زیرا حضور مقادیر کمی از چربی در قهوه گانودرما لاته می‌تواند باعث بروز عوارض کوتاه مدتی در بدن افراد مبتلا به کبد چرب غیر الکلی شود. برای دریافت مشاوره رایگان و کاملاً تخصصی می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا بهترین محصولات را با توجه به شرایط جسمی و بیماری‌های زمینه‌ای که دارید، تهیه کنید.

تهیه و مصرف گانودرما برای کبد چرب

اگر راهکار طبیعی درمان کبد چرب با گانودرما را انتخاب کرده‌اید، لازم است بدانید که در سراسر جهان تنها چند کشور هستند که می‌توانند زیر گونه قارچ گانودرما لوسیدوم که با کیفیت‌ترین و ارزشمندترین زیر گونه قارچ گانودرماست را پرورش دهند. شرکت دکتر بیز با تهیه بهترین بذرها و استفاده از مشاوره‌های متخصصین صنایع غذایی و کارشناسان تغذیه، توانسته است تا با به روزترین تجهیزات، به فرمولاسیونی غنی و کاملا ارزشمند برسد. این شرکت با در برداشتن آزمایشگاه‌های پیشرفته، این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا بتوانند از خواص قهوه گانودرما برای درمان کبد چرب کمک بگیرند. مصرف این قهوه‌ها باید به صورت مداوم انجام شود تا سایر اندام‌های درونی نیز تقویت شوند.

پیشنهاد می‌کنیم تا از مصرف قارچ فرآوری نشده و یا ترکیب خود سرانه قهوه و پودر گانودرما خودداری کنید. زیرا معمولاً قهوه گانودرما فله که مورد حمله میکروارگانیسم‌های متفاوتی قرار گرفته است خاصیت چندانی به بدن شما نمی‌رساند. قهوه‌ها و پودر قارچ‌های عرضه شده به صورت فله، معمولاً با گیاهان دارویی کم خاصیتی ترکیب شده‌اند. در بسیاری از موارد، از قارچ‌های کم خاصیت و بی‌خاصیت (به جز زیر گونه لوسیدوم) برای تولید این محصولات استفاده می‌شود. به یاد داشته باشید که تهیه کردن قارچ گانودرما لوسیدوم اصل کار راحتی نیست، پس در دام تبلیغاتی فروشندگان پودر، قارچ و کپسول‌های مکمل قارچ گانودرما نیفتید.

سوالات متداول

[saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h2″ question-0=”قهوه گانودرما برای درمان کبد چرب موثر است؟” answer-0=”بله، حضور مقادیر بسیار زیادی از آنتی‌اکسیدان، تری‌ترپن و پلی‌ساکارید در قارچ گانودرما باعث می‌شود تا این گیاه دارویی به عنوان یک مکمل غذایی سلامت محور برای درمان اختلالات کبدی استفاده شود.” image-0=”” count=”1″ html=”true”] [saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h3″ question-0=”کدام یک از قهوه های گانودرما برای کبد چرب تاثیر گذار است؟” answer-0=”قهوه گانودرما سوپریم و قهو موکا گانودرما بهترین محصولات غنی شده با این قارچ ها هستند که میتوانند برای بهبود اختلالات کبدی استفاده شوند حضور ترکیبات جینسینگ قهوه خرنوب و شیرین کننده های طبیعی در درمان کبد چرب الکلی و موثر هستند.” image-0=”” count=”1″ html=”true”]

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا