سلامت بدن

درمان فشار خون با قهوه گانودرما؛ درمان خانگی سریع و آسان

درمان فشار خون با قهوه قارچ گانودرما

بر خلاف باورهای عمومی، حتی بیماری فشار خون بالا را هم می‌توان درمان کرد. اگر تمایل ندارید که برای کنترل فشار خون تا آخر عمر، دارو‌های شیمیایی و پر عوارض را مصرف کنید و همواره در خطر بروز سکته‌های قلبی و مغزی باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا با مصرف قارچ گانودرما و فشار خون کنترل شده، از بروز سکته جلوگیری و بیماری‌های خود را در خانه درمان کنید. در ادامه به درمان فشار خون با قهوه گانودرما به طور کامل پرداخته‌ایم.

تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون

گیاهان و داروهای طبیعی بسیار زیادی هستند که می‌توانند در درمان بیماری‌هایی مثل فشار خون بالا یا پایین به ما کمک کنند، ولی اغلب این ترکیبات به خاطر داشتن عوارض کوتاه مدت و بلند مدت، به افرادی که دچار پرفشاری خون هستند، پیشنهاد نمی‌شوند.

با این حال یک نوع گیاه دارویی، به نام قارچ گانودرما لوسیدوم در طی پژوهش‌های طولانی، توانست تاثیر مثبت خود را بر روی فشار خون به پژوهشگران نشان دهد. مطالعات انجام شده در رابطه با خواص قارچ گانودرما نشان داد که این قارچ می‌تواند فشار خون موش‌ها را به طرز چشمگیری کاهش دهد. (متن ترجمه شده مقاله را در تصاویر مشاهده خواهید کرد.)

افزودن قارچ گانودرما در رژیم غذایی این پستانداران، باعث تعادل انتقال دهنده‌های عصبی و بهبود عملکرد الگوهای متابولیکی غشای مغزی می‌شود. دز طی مطالعات مختلفی که در رابطه با مقایسه تاثیر داروی لوزارتان و گانودرما بر روی فشار خون انجام شده است، محققان به این نتیجه رسیدند که تاثیرات عمومی قارچ گانودرما بر روی کنترل فشار خون در بیماران مبتلا به پرفشاری خون بسیار بیشتر است. این قارچ با خواص شگفت‌انگیزی که دارد، بدون هیچ عارضه‌ای فشار خون افراد را تنظیم می‌کند.

فشار خون و قهوه گانودرما

قارچ گانودرما چگونه بر روی فشار خون تاثیر می‌ گذارد؟

با تنگ شدن رگ‌ها و افزایش فشارخون، احتمال جمع شدن کلسترول و چربی در رگ‌ها افزایش پیدا می‌کند. قلب در این شرایط مجبور است تا با افزایش فشار خون ورودی به سرخرگ، قدرت خون رسانی را افزایش دهد. هنگامی که خون با فشار بیشتری از رگ‌ها عبور کند، پلاک‌ها دیواره سرخرگ‌ها را جدا می‌کنند. این ترشحات حالتی شبیه به لخته‌های خونی دارند. لخته‌ها می‌توانند در طولانی مدت، باعث بروز سکته‌های مغزی یا قلبی شوند. با این حال قارچ گانودرما می‌تواند با درمان فشار خون از وقوع این سکته‌ها جلوگیری کند. از مهم‌ترین تاثیرات قارچ گانودرما بر روی فشار خون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کاهش اثرات جانبی و منفی داروهای مصرفی مثل لوزارتان
  • بهبود و تنظیم فشار خون خیلی پایین یا خیلی بالا در کمتر از یک ماه
  • کاهش سطح چربی و کلسترول خون و جلوگیری از تصلب شرایین اصلی قلب
  • بهبود عملکرد غده پانکراس تنظیم قند خون دیابت و ترشح انسولین در سطح بدن
  • جلوگیری از تشکیل لخته های خونی و برطرف کردن آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تاثیر قارچ گانودرما بر روی فشار خون نشان داد که می‌توان از این گیاه طبیعی به عنوان یک مکمل دارویی موثر برای درمان پرفشاری خون استفاده کرد. این درمان آثار جانبی منفی به دنبال ندارد و می‌تواند منجر به طول عمر بیشتر و بهبود سلامت عمومی شما شود.

گانودرما چیست و چه تاثیری بر روی فشار خون دارد؟

گانودرما یکی از زیر گونه قارچ‌های کمیاب در شرق آسیا می‌باشد. وجود ترکیبات موثر، فعال و مفیدِ فراوان در این قارچ باعث شده است تا در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این گیاه فوق العاده در سراسر جهان بشود. معمولاً از قارچ گانودرما علاوه بر فشار خون برای پیشگیری و بهبود بسیاری از اختلالات و بیماری‌ها استفاده می‌شود. غنی بودن قارچ گانودرما و ارزش غذایی بالای این گیاه باعث شده است تا از نوشیدنی‌های غنی شده با گانودرما بتوان برای دریافت ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن استفاده کرد.

چه ترکیباتی در قارچ گانودرما بر روی کنترل فشار خون تاثیر می گذارند؟

درمان فشار خون با گانودرما به کمک ترکیبات زیر اتفاق می افتد.

آدنوزین مونوفسفات موجود در قارچ گانودرما می‌تواند ترومبوز یا همان احتمال بروز لختگی خون را در عروق اصلی قلب برطرف کند. اگر به دنبال راهی طبیعی برای جلوگیری از انسداد رگ‌های خونی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از قهوه‌های غنی شده با قارچ گانودرما استفاده کنید تا علاوه بر تقویت سلامت قلب و عروق، از خواص سلامت محور قهوه و قارچ گانودرما برای گرفتگی رگ‌هایتان نیز جلوگیری کنید.

ترکیبات سم زدای موجود در این قارچ می‌توانند اثرات منفی مصرف داروهای شیمیایی الکل و سیگار را کاهش دهند. با وجود این ترکیبات، کبد و کلیه‌های شما سلامت خود را بازیابی می‌کنند.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که گانودرما یک قارچ آداپتوژن ساز می‌باشد. در واقع گانودرما با تثبیت و تنظیم نیروی پمپاژ قلب می‌تواند فشار خون بالا و فشار خون پایین را کنترل و متعادل کند و به صورت طبیعی به بهبود فعالیت‌های الکتریکی قلب نیز کمک کند.

پلی ساکاریدها و تری‌ترپن‌های موجود در گانودرما می‌تواند با کاهش تری گلیسیرید، کلسترول و مواد چرب انباشته شده درون رگ‌ها، انسداد رگ‌های خونی را برطرف کند.

تهیه و مصرف گانودرما برای درمان پرفشاری خون

جالب است بدانید که گونه‌های مختلفی از قارچ گانودرما در نقاط مختلف جهان و ایران شناسایی و کشت می‌شود‌. اغلب این قارچ‌ها غیر سمی و قابل استفاده هستند ولی تنها زیرگونه لوسیدوم می‌تواند در متعادل کردن و‌کنترل فشار خون به شما کمک کند. قارچ لوسیدوم گانودرما، بهترین و ارزشمندترین گونه قابل مصرف گانودرما برای انسان می‌پباشد.

این قارچ در حال حاضر فقط در برخی از شرکت‌ها پرورش پیدا می‌کند و تجهیزات مورد نیاز برای کشت آن بسیار گران قیمت هستند. در ایران تنها شرکت دکتر بیز توانسته است تا بل کاشت بذرهای با کیفیت و توزیع دقیق گانودرما لوسیدوم، به صورت کاملاً استاندارد در آزمایشگاه‌های پیشرفته‌اش اقدام به تولید محصولات غنی شده با گانودرما بکند. قهوه‌های گانودرما دکتر بیز، از بهترین نوشیدنی‌ها برای کنترل و درمان پرفشاری خون می‌باشند‌.

خرید قهوه گانودرما برای درمان فشار خون

قهوه گانودرما دکتر بیز به خاطر در برداشتن مقادیر کنترل شده‌ای از ترکیبات فعال و موثر می‌تواند به صورت مستقیم در کاهش عوارض مصرف داروها و بهبود سلامت قلب و سیستم گردش خون تاثیر گذار باشد. پیشنهاد می کنید تا از مصرف قارچ آسیاب شده و پودر شده به صورت کپسول و مکمل، خودداری کنید، زیرا مصرف فرآوری نشده و خالی قارچ گانودرما می‌تواند صدمات جدی به کبد و سایر اندام‌های بدن شما بزند. در نظر بگیرید که اغلب مکمل‌های پودری گانودرما موجود در بازارهای داخلی، با مواد دیگر مثل چای و سایر ترکیبات گیاهی بی‌مصرف ترکیب شده‌اند و به صورت فله با آلودگی‌های میکروبی بسیار زیاد به فروش می‌رسند.

بهترین روش مصرف قهوه گانودرما برای فشار خون

بهترین روش مصرف گانودرما برای فشار خون، ترکیب کردن قهوه گانودرما با آب یا شیر می‌باشد. شما می‌توانید از ترکیبات طبیعی موجود در قهوه و کاکائو برای بهبود اثربخشی گانودرما و افزایش قدرت آن در کنترل و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدنتان کمک بگیرید. توجه کنید که مصرف گانودرما به صورت قهوه می‌تواند به افزایش سرعت جذب ترکیبات فعال در سیستم گوارش کمک کند.

کدام یک از محصولات گانودرما برای درمان فشار خون بهتر است؟

قهوه‌های گانودرما دوست داشتنی برند دکتر بیز تمامی سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارند. شما می‌توانید از قهوه موکا گانودرما و یا قهوه لاته گانودرما برای بهبود پرفشاری خون و اختلالات قلبی عروقی کمک بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم تا از مشاوره رایگان و تخصصی این مجموعه استفاده کنید تا بتوانید بهترین قهوه‌ها را با توجه به بیماری‌های زمینه‌ای، سن جنسیت و شرایط بدنیتان تهیه کنید. این مکمل‌های غذایی پرخاصیت و فراسودمند، می‌توانند در درمان، پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری‌ها تاثیرگذار باشند.

خرید قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

 

خرید قهوه گانودرما اصل برای فشار خون

شما می توانید سفارش خرید انواع قهوه فوری در را فروشگاه بیزما ثبت کنید و از مشاوره تخصصی این مجموعه کمک بگیرید تا بتوانید بهترین قهوه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که هستید، در بسته‌بندی ایمن و پلمپ شده تحویل بگیرید.

سوالات متداول

[saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h3″ question-0=” آیا قهوه گانودرما باعث افزایش فشارخون می‌شود؟” answer-0=”خیر. قارچ گانودرما باعث می‌شود که جریان خون در رگ‌های شما راحت‌تر صورت بگیرد و مواردی مثل کلسترول و چربی خون نتوانند باعث انسداد عروق خونی شما بشوند.” image-0=”” count=”1″ html=”true”] [saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h3″ question-0=” آیا قهوه گانودرما فشارخون را درمان می‌کند؟” answer-0=”بله، طبق آخرین تحقیقاتی که بر روی خواص قارچ گانودرما انجام شده است، مصرف مکمل‌های خوراکی غنی شده قهوه‌ قارچ گانودرما می‌تواند در کاهش فشار خون و متعادل کردن آن تاثیر گذار باشد. این خواص به خاطر حضور ترکیباتی مثل تری ترپن، آدنوزین مونوفسفات و پلی ساکارید‌های مفید در قارچ گانودرما لوسیدوم هستند.” image-0=”” count=”1″ html=”true”]

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا