رژیم و تغذیه

خواص جینسینگ در قهوه گانودرما

مهمترین خواص جینسینگ در قهوه گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما در کنار جینسینگ یکی از پرطرفدارترین انواع قهوه‌ فوری در بین قهوه های گانودرما دکتر بیز می‌باشد. از این میان وعده پرخاصیت و قوی، می‌توان برای بهره‌گیری از خواص آن در بسیاری از ساعات روز استفاده کرد. این نوشیدنی سلامت‌ محور خواص بی‌نظیری دارد. از مهمترین خواص جینسینگ در قهوه گانودرما می‌توان به افزایش، انرژی کاهش وزن، کاهش اضطراب عمومی، بهبود دردهای معده عصبی، بهبود بیماری‌های گوارشی، درمان بیماری‌های پوستی مثل پسوریازیس، زگیل تناسلی و پیسی و البته بهبود فقر آهن اشاره کرد.

خواص جینسینگ در قهوه گانودرما سوپریم

توجه کنید که گانودرما و جینسینگ خواص مشترک زیادی دارند. این دو گیاه می‌توانند علاوه بر افزایش قدرت سیستم ایمنی، در بهبود متابولیسم و مبارزه با خستگی به صورت بسیار موثر عمل کنند. این ترکیبات در کنار هم می‌توانند باعث بهبود حافظه و تقویت عملکرد مغز شوند و در عین حال التهابات مختلف بدن را درمان کنند. در ادامه به مهم‌ترین خواص جینسینگ در قهوه گانودرما پرداخته‌ایم.

بهبود انرژی و رفع خستگی و ضعف

به کمک جینسینگ در قهوه گانودرما افراد می‌توانند خستگی عصرگاهی را درمان کنند. با توجه به نتایج دریافت شده از مطالعاتی که در سال‌های اخیر بر روی افراد انجام شده است، مصرف جینسینگ (در نوشیدنی‌ها و مکمل‌های تولید شده با این گیاه) در رفع بی‌حالی و خستگی افراد تاثیرگذار باشد. با اینکه جینسینگ خواص ضدسرطانی کاملا حرفه‌ای ندارد، ولی می‌تواند اثرات خستگی ناشی از سرطان را کاهش دهد. در واقع جنسینگ‌ می‌تواند باعث بهبود اثر داروها در طول شیمی درمانی و کاهش عوارض این روش درمانی برای بیماران سرطانی شود.

بهبود عملکرد مغز

انواع مختلف جینسینگ از جمله جینسینگ‌های آمریکایی و آسیایی از نوع قرمز می‌توانند به صورت مستقیم بر روی کارکرد مغز تاثیر گذار باشند. طبق مطالعاتی که در سال‌های اخیر انجام شده است، جینسینگ قرمز می‌تواند آلزایمر را درمان کند. مطالعات بسیار زیادی بر روی زنان و مردانی با میانگین سنی ۷۴ سال انجام شده است، پس از مصرف ۱۲ هفته جینسینگ قرمز مشخص شد که این گیاه دارویی می‌تواند در بهبود عملکرد مغز سالمندان و میانسالان اثرات شایانی داشته باشد.

کاهش قند خون

دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که انسان مدرن با آن دست و پنجه نرم می‌کند. ترکیب گانودرما و جینسینگ می‌تواند در کاهش قندخون تأثیرگذار باشد. فواید بسیار زیادی از تنظیم قند خون در مطالعات مختلف در رابطه با جینسینگ به اثبات رسیده است. مصرف جینسینگ قرمز تخمیر شده می‌تواند در افزایش سطح انسولین ‌و بهبود عملکرد سلول‌ها در جذب قند خون تاثیر گذار باشد.

تقویت سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی بدن را می‌توان با کمک قهوه گانودرما دکتر بیز و خواص جینسینگ در قهوه گانودرما تقویت کرد. از آنجا که با افزایش سن این سیستم روز به روز ضعیف‌تر می‌شود، لازم است تا با کمک این مکمل خوراکی ضعف موجود در سیستم ایمنی را رفع کنید. بیماری‌های بسیار زیادی هستند که به خاطر ضعف سیستم ایمنی به وجود می‌آیند. به کمک خواص جینسینگ در قهوه گانودرما می‌توان این بیماری‌ها را درمان، کنترل یا از بروز آن‌ها جلوگیری کرد.

خواص جینسینگ در قهوه گانودرما
خواص جینسینگ در قهوه گانودرما

خواص جینسینگ در قهوه گانودرما

این محصول پرطرفدار از مجموعه‌ دکتر بیز ترکیبی از گانودرما و جینسینگ است که به خاطر داشتن بوی خوب، طعم ملایم و خواص بی‌نظیر طرفداران بسیار زیادی دارد. قارچ گانودرما به تنهایی نیز خواص بسیار زیادی دارد و در طب شرقی، طب چینی و همچنین نواحی مرطوب آسیا به عنوان یک ماده اولیه دارویی در دمنوش‌ها و غذاهای بسیار زیادی به کار گرفته می‌شود. ترکیب این گیاه ارزشمند با جینسینگ باعث می‌شود تا متابولیسم در بدن افزایش پیدا کند.

پس با کنترل اشتها و کالری دریافتی افراد می‌توانند با کمک جینسینگ وزن خود را کاهش دهند. انواع مختلف جنسینگ خواص متفاوتی دارند، از جینسینگ قرمز و مرغوب برای تولید این قهوه کمک گرفته می‌شود تا این نوشیدنی بیشترین خاصیت را بر کاهش اضطراب عمومی، تنظیم سرعت ترشح اسید معده و درمان طبع سرد را در افراد داشته باشد. به طور کلی مصرف این قهوه به خاطر داشتن ترکیب مغزی گانودرما و جینسینگ می‌تواند در درمان دیابت، افزایش قدرت سیستم ایمنی و متعادل نگه داشتن قند و فشار خون نیز تاثیر گذار باشد.

قهوه با جینسینگ برای چه کسانی مناسب است؟

این قهوه پرخاصیت و مقوی تبعی گرم و خشک دارد و همین امر باعث برآورده شدن توقعات مصرف‌کنندگان شده است. علاوه بر خواص جینسینگ و گانودرما این نوشیدنی فواید قهوه را نیز به ارث برده است. به خاطر همین می‌توان از این نوشیدنی انرژی زا برای بهبود فعالیت و متابولیسم ورزشکاران، دوندگان و کوهنوردان نیز کمک گرفت. به طور کلی تمامی افرادی که به دنبال درمانی واقعی برای بیماری‌های خود هستند، می‌توانند از این قهوه کمک بگیرند.

منشا خواص جینسینگ در قهوه گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما سرشار از ویتامین‌ها، مواد مغذی، ترکیبات موثر و آنتی‌اکسیدان‌های بسیار زیادی است. تمامی پروتئین‌هایی که بدن به آن‌ها برای تولید انرژی نیاز دارد، در این نوشیدنی یافت می‌شود. گانودرما و جینسینگ می‌توانند در بهبود سوخت و ساز و متابولیسم افراد تاثیرگذار باشند. با داشتن تمرینات ورزشی متعادل و مطلوب شما می‌توانید چربی سوزی واقعی و عضله ‌سازی همزمان را تجربه کنید. نوشیدن قهوه سوپریم پرخاصیت در ساعات اولیه صبح، انرژی فوق العاده‌ای به شما خواهد داد. به خاطر حضور مواد موثر و فعال موجود در جینسینگ، استرس‌های روزانه و خستگی‌های عصرگاهی به شدت کاهش پیدا خواهند کرد. به طور کلی طبع گرم این نوشیدنی از بروز بیماری‌هایی مثل ام اس نیز جلوگیری می‌کند.

فراموش نکنید که قهوه گانودرما در نهایت یک نوع قهوه می‌باشد و همین امر باعث می‌شود تا لازم باشد افرادی با بیماری‌های قلبی و عروقی با دقت بیشتری به سراغ مصرف این نوشیدنی بیایند. مقادیر زیاد کافئین در این نوشیدنی‌ ممکن است باعث بروز اختلالات در بدن این افراد شود.

خواص جینسینگ در قهوه گانودرما
خواص جینسینگ در قهوه گانودرما

بررسی ترکیبات و ارزش غذایی قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز ترکیبی دقیق و حساب شده دارد. مصرفی نوشیدنی که همزمان حاوی گیاهان جینسینگ، قارچ گانودرما و خرنوب باشد، خواص بسیار زیادی را به بدن ارائه می‌دهد. توجه کنید که شما باید از ترکیب جینسینگ، پودر قارچ گانودرما با قهوه در خانه خودداری کنید، زیرا وجود هرگونه ماده اضافی می‌تواند باعث بروز حساسیت شما نسبت به این نوشیدنی‌ پرخاصیت شود. کارشناسان صنایع غذایی و متخصصین تغذیه در مجموعه دکتر بیز با دسترسی به بهترین آزمایشگاه‌های کشور توانسته‌اند تا فرمولاسیون این نوشیدنی را طوری طراحی کنند تا این قهوه خواصی متعادل و متناسب داشته باشد. طعم شیرین این قهوه به خاطر شکر نیست و به خاطر ترکیبی گیاهی، به نام خرنوب می‌باشد. این شیرین کننده طبیعی و گیاهی نیز خواص مربوط به خودش را دارد و حضور آن در قهوه گانودرما باعث بهبود این فواید بی‌شمار شده است.

عوارض جینسینگ در قهوه گانودرما

به طور کلی هنوز هیچ گزارشی در رابطه با عوارض منفی مصرف قهوه گانودرما و جینسینگ ارائه نشده است. ولی ممکن است در ابتدا بدن به خاطر ترکیبات قدرتمند و قوی موجود در این قهوه با بزرگ‌شدن سینه در زنان و یا افت فشار خون را مشاهده کنید. توجه کنید که این عوارض بسیار کوتاه مدت و نادر هستند و در بسیاری از افراد روی نمی‌دهند. البته  اگر داروهای خاصی از جمله داروهای کنترل فشارخون، داروهای انعقاد خون یا داروهای مخصوص درمان سرطان را مصرف می‌کنید، با مشورت پزشک اقدام به مصرف قهوه سوپریم کنید.

جمع‌بندی

برای دانستن خواص جینسینگ در قهوه گانودرما لازم است از خود بپرسید که جیسنیگ چیست و چه خواصی دارد و ترکیب آن با گانودرما چه خواصی به قهوه افزوده است. به طور خلاصه می‌توان گفت که گانودرما نوعی قارچ با خواص دارویی فراوان می‌باشد و جنسینگ ریشه گیاهی است که در طب سنتی برای درمان و کنترل بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شده است. ترکیب علمی و تخصصی این دو گیاه در کنار قهوه باعث شده است تا یک نوشیدنی ایده آل تولید شود که بتواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت، پارکینسون و استرس تاثیرگذار باشد. این نوشیدنی با افزایش انرژی و بهبود عملکرد مغز می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن شما نیز تاثیرگذار باشد.

حضور جینسینگ در کنار گانودرما باعث می‌شود تا بسیاری از اختلالات جنسی و زناشویی از جمله اختلالات نعوظ و انزال زودرس نیز در مردان درمان شود. این قهوه تاثیر بسیار زیادی در افزایش میل جنسی دارد.

 

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا