سلامت بدن

فواید قهوه گانودرما دکتر بیز؛ آشنایی با خواص گانودرما

قهوه گانودرما با قارچ گانودرما یا همان پادشاه گیاهان دارویی، غنی شده است. قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از مواد خوراکی بسیار ارزشمندی است که در گروه گیاهان دارویی قرار می‌گیرد و بسیار مغذی می‌باشد. این گیاه جایگزین و مکمل بسیاری از داروهای شیمیایی و زیان بخش است، زیرا خواص شفابخش بسیار جالب و شگفت انگیزی دارد. مصرف قهوه و قارچ گانودرما با اقلیم ایران و بدن ایرانیان بسیار سازگار است. به طور کلی اگر شما هم به دنبال بهبود سلامت جسمانی، نشاط روحی و داشتن عمری دراز هستید، مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز را در روتین غذایی خود بگنجانید. در ادامه به فواید قهوه گانودرما دکتر بیز به طور کامل پرداخته‌ایم.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما چیست؟ قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از زیر گونه‌های قارچ قرمز از دسته قارچ‌ های گانودرما می‌باشد. این قارچ اصلاً سمی نیست بلکه حاوی مواد غذایی بسیار کاملی است و ارزش درمانی و تغذیه بسیار بالایی دارد. به طور کلی گانودرما ممکن است در ۸۰ زیر گونه مختلف در طبیعت برویَد. توجه کنید انواع قارچ گانودرما خواص متفاوتی دارند، بنابراین اگر به دنبال دریافت خواص درمانی هستید، باید حتماً قارچ گانودرما لوسیدوم را مصرف کنید.

البته مصرف این قارچ به تنهایی ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. بهترین روش، استفاده از قهوه گانودرما می‌باشد. قهوه گانودرما به عنوان یک نوشیدنی فراسودمند در سراسر جهان شناخته شده است و تاثیر بسیار زیادی در درمان بیماری‌های روحی و جسمی دارد. این مجموعه شفابخش در دوران باستان نیز باعث جاودانگی آرامش روانی و بهبود بیماری‌های جسمی افراد می‌شده است.

فواید قهوه گانودرما دکتر بیز

طبیعت همواره راه حلی برای درمان بیماری‌های مهم پیش روی ما می‌گذارد، قارچ گانودرما یکی از ارزشمندترین مواد غذایی است که در سال‌های اخیر تحقیقات گسترده‌ای بر روی خواص آن انجام شده است. جالب است بدانید که در قرن حاضر که بشر رویکردی دوباره به طبیعت و استفاده از معجزات آن داشته است، قارچ گانودرما به عنوان یک گیاه فوق العاده پرخاصیت شناخته می‌شود. مهم‌ترین فواید قهوه گانودرما دکتر بیز را که با انجام صدها نمونه تحقیق و تحقیقات بالینی به اثبات رسیده‌اند را بررسی کنیم. تمامی این تاثیرات مورد تایید علمی قرار گرفته‌اند. منبع اصلی، متن اورجینال و زبان اصلی را هم برای شما ارائه داده‌ایم تا بیشتر با خواص و فواید شگفت انگیز قهوه گانودرما دکتر بیز آشنا شوید.

فواید قهوه گانودرما دکتر بیز
فواید قهوه گانودرما دکتر بیز

گانودرما یک گیاه ضد آلرژی

عصاره یا پودر گانودرما می‌تواند به صورت کاملاً واضح از بدن در برابر آسم و درماتیت یا بروز سایر واکنش‌های آلرژیک محافظت کند. در واقع حضور ماده‌ای به نام تری‌ترپن triterpens باعث بروز خواص ضد آلرژی و حساسیت در این گیاه شده است. این ماده با افزایش تولید و آزاد شدن آنتی هیستامین در بدن، باعث بروز عملکردی مشابه با داروهای ضد آلرژی می‌شود. توجه کنید که مصرف منظم قهوه گانودرما می‌تواند برای درمان آلرژی‌ و شوک‌ آتوپیک، تب یونجه، آلرژی مواد غذایی و دارویی و حتی کهیر نیز مفید واقع شود.

گانودرما و درمان کبد چرب، سیروز کبدی و هپاتیت نوع B

از مهم‌ترین فواید قهوه گانودرما می‌توان به پاک‌سازی و سم زدایی بدن اشاره کرد. این گیاه شفابخش با پاک‌سازی خون و کبد می‌تواند این اندام بسیار حیاتی را از اثر آسیب‌های فیزیکی بیولوژیکی محافظت کند. تمامی افراد مبتلا به کبد چرب گرید ۲ و ۳ و یا کبد چرب الکلی می‌توانند با قطع مصرف الکل و رژیم غذایی مناسب و مصرف قهوه گانودرما شاهد روند تسریع درمان کبد چرب خود باشند.

توجه کنید که بیماران مبتلا به هپاتیت نیز می‌توانند با کنترل ترشح آنزیم‌های کبدی از خواص دارویی قارچ گانودرما و قهوه‌های غنی شده با این محصول استفاده کنند. ترکیبات قدرتمند و فعال موجود در قارچ گانودرما می‌تواند در حذف آثار شیمیایی داروهای مصرف شده برای کبد نیز تاثیرگذار باشند و به سرعت بازسازی بافت‌ کبدی کمک کنند.

دفع سموم بدن به کمک قهوه گانودرما

با افزایش اکسیداسیون و تنظیم ph بدن، آثار ناشی از مصرف داروهای شیمیایی و غذاهای فرآوری‌شده کاهش پیدا می‌کند. گانودرما با پاکسازی و سم زدایی بدن می‌تواند از بروز عوارض ناخواسته‌ای که این فرآورده‌ها در بدن ایجاد می‌کنند، جلوگیری کند. در واقع مصرف منظم قهوه گانودرما می‌تواند اکسیژن رسانی به بافت‌ها را و یک و نیم برابر بیشتر کند. همین امر باعث می‌شود تا بدن بتواند بهتر با مواد اضافی و ضایعات سموم موجود در خون مقابله کند.

خواب آرام با قهوه گانودرما

پزشکان چینی سال‌هاست که با توصیه اطبا سنتی برای تجربه خوابی آرام، نوشیدن قهوه گانودرما را توصیه می‌کنند. شاید باعث تعجب شما شود ولی نوشیدن یک فنجان قهوه بدون کافئین گانودرما یا هات چاکلت گانودرما می‌تواند افراد را از رنج بی‌خوابی جدا کند. خواب عمیق و با کیفیت می‌تواند در بهبود عملکرد سیستم ایمنی و سایر سیستم‌های مهم بدن تاثیر گذار باشد، بنابراین خواب خوب و باکیفیت را جدی بگیرید.

پیشگیری از سرطان با نوشیدن قهوه گانودرما

قهوه گانودرما می‌تواند با تنظیم سرعت تکثیر سلول‌ها، از بروز بیماری‌هایی مثل سرطان جلوگیری کند. در یک مطالعه پزشکی که در سال‌های اخیر انجام شده است، ۳۶ فرد مبتلا به سرطان به مدت ۱۲ هفته و روزی سه بار محصولات غنی شده با قارچ گانودرما را مصرف کرده‌اند. طبق نتایج به دست آمده از این تحقیق، سلول‌های سالم در تمامی بیماران افزایش پیدا کرده بود. گانودرما با بهبود اکسیژن رسانی به بافت‌ها و افزایش اکسیژن موجود در خون می‌تواند از متاستازهای سرطان‌زا جلوگیری کند.

در واقع سلول‌های سرطانی نمی‌توانند در محیط غنی از اکسیژن فعالیت‌های خود را به خوبی انجام دهند، برابراین قارچ گانودرما یک محصول فوق العاده برای پیش‌گیری و کنترل بیماری سرطان می‌باشد. مصرف منظم قهوه گانودرما می‌تواند در کاهش عوارض و آثار شیمی درمانی و پرتو درمانی نیز تاثیر گذار باشد. این قهوه در کاهش آثار  خستگی افراد سرطانی نیز موثر است.

فواید قهوه گانودرما دکتر بیز
فواید قهوه گانودرما دکتر بیز

درمان بیماری‌های کلیوی با قهوه گانودرما

قهوه گانودرما با کاهش میزان قند و کلسترول خون و تنظیم میزان اوره خروجی از بدن می‌تواند در مهار بیماری‌های کلیوی مثل نفریت تاثیر گذار باشد. این قارچ دلیل اصلی خواص و فواید قهوه گانودرما می‌باشد. حضور ترکیبات موثر و فعال قارچ گانودرما در قهوه دکتر بیز می‌تواند در بهبود بیماری‌های شایعی مثل سندروم کلیوی دیابتی و نفریت مزمن تاثیرگذار باشد.

گانودرما و سلامت قلب

در سال‌های اخیر محققان چینی به این نتیجه رسیده‌اند که حضور اسید گانودریک در این ترکیب می‌تواند در بهبود فرآیند گردش خون تاثیر گذار باشد. این قارچ به خاطر حضور ترکیبات موثر و فعالی که دارد، می‌تواند میزان مصرف اکسیژن را در عضله قلب تنظیم کند. مصرف محصولات غنی شده با قارچ گانودرما به مدت دو هفته می‌تواند در کنترل و تنظیم فشار خون نیز تاثیر گذار باشد و از لخته شدن خون در رگ‌های اصلی قلب پیش‌گیری کند.

توجه کنید که طبق آخرین تحقیقات انجام شده در دانشگاه فرانسیسکو، گانودرما می‌تواند به صورت کاملاً قابل توجهی در کاهش کلسترول خون افراد بالای ۵۰ سال تاثیر گذار باشد. از آنجا که کلسترول و پرفشاری خون از بیماری‌های بسیار شایع در قرن حاضر هستند، می‌توان با مصرف محصولات غنی شده با این قارچ شفابخش، این بیماری‌ها را به راحتی در خانه کنترل و حتی درمان کرد.

بهداشت روان با قهوه گانودرما

قهوه گانودرما برای درمان استرس محیطی و کاهش و کنترل مشکلات عصبی بسیار موثر است. این گیاه هیچ‌گونه تاثیر مخدر مانندی ندارد و باعث وابستگی افراد به مصرف مداوم نمی‌شود، بنابراین هیچ مشکلی افراد را تهدید نمی‌کند. از آنجا که استرس یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و دغدغه‌های افراد در جوامع مدرن و ماشینی می‌باشد و عوارض بسیار بدی بر روی بدن دارد، بهتر است به کمک قهوه گانودرما استرس را مهار کنید.

بهبود عملکرد مغز و حافظه

قهوه گانودرما با افزایش اکسیژن رسانی به مغز می‌تواند در کاهش احتمال بروز آلزایمر و بهبود عملکرد حافظه تاثیر گذار باشد. افرادی که به صورت منظم و نوشیدنی‌های غنی شده با قارچ گانودرما (قهوه‌های گانودرما دکتر بیز) را مصرف می‌کنند می توانند از فواید قهوه گانودرما دکتر بیز بهره‌مند شوند.

تقویت عضلات و بهبود انرژی بدن

مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز برای ورزشکاران، امری لازم و ضروری است. این قهوه می‌تواند با افزایش انرژی و کاهش درد عضلات در بهبود انرژی افراد پس از ورزش تاثیر گذار باشد. به طور کلی ترکیبات موثر و فعال موجود در قهوه گانودرما باعث بهبود سرعت ترمیم تارهای عضلانی در قسمت‌های مختلف می‌شوند. همین امر باعث می‌شود تا خستگی ناشی از ورزش کردن کاهش پیدا کند و افراد بتوانند با استقامت بیشتری حرکات را تا ست‌های پایانی ادامه دهند.

تقویت سیستم ایمنی با نوشیدن قهوه گانودرما

یکی دیگر از مهم‌ترین فواید قهوه گانودرما دکتر بیز تقویت سیستم ایمنی بدن است. قارچ گانودرما یا همان قارچ رِیشی می‌تواند با تحریک سیستم ایمنی قدرت آن را تنظیم کند. این قارچ با حفظ تعادل متابولیک می‌تواند سنتز اسید نوکلئیک‌ را در بدن افزایش دهد و در بهبود سرعت تولید مثل گلبول‌های سفید نیز تاثیرگذار باشد. این قارچ با تقویت سیستم ایمنی از بروز بیماری‌های ویروسی و باکتریایی در افراد جلوگیری می‌کند.

کاهش سایز و تناسب اندام با قهوه گانودرما

شاید مهم‌ترین فایده گانودرما دکتر بیز تاثیر آن در کاهش وزن و سایز می‌باشد. در سال‌های اخیر، در سراسر جهان مکمل‌های لاغر‌کننده متفاوتی ارائه و معرفی شده‌اند، قهوه‌ گانودرما یکی از محبوب‌ترین و موثرترین مکمل‌هاست. زیرا می‌تواند با افزایش اکسیژن رسانی به سلول‌ها، آن‌ها را تحریک به سوزاندن چربی کند. در واقع سطح بالای اکسیژن در بافت می‌تواند در افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن نیز تاثیرگذار باشد.

قهوه‌ گانودرما برای لاغری می‌توانند در کنترل اشتها و کاهش میل شما به مصرف میان وعده‌های ناسالم و پرکالری نیز تاثیرگذار باشند. تمامی این موارد باعث می‌شوند تا شما بتوانید با مصرف قهوه گانودرما در کنار انجام تمرینات ورزشی، شاهد کاهش وزن و کاهش سایز توده‌های چربی در قسمت‌های مرکزی بدن خود باشید. ترکیب گانودرما با قهوه باعث می‌شود تا انرژی بدن شما در طول روز افزایش پیدا کند و میل بیشتری به انجام و به پایان رساندن ورزش‌های مورد نظرتان داشته باشید.

فواید قهوه گانودرما دکتر بیز
فواید قهوه گانودرما دکتر بیز

کاهش قند خون و درمان دیابت با قهوه گانودرما

یکی دیگر از مهم‌ترین فواید قهوه گانودرما تنظیم قند خون می‌باشد. در واقع پلی ساکاریدهای موجود در قهوه گانودرما می‌توانند با اثر هیپوگلیسمی در کاهش میزان قند خون و بهبود متابولیسم لوزالمعده و سطح انسولین پلاسمای خون تاثیر گذار باشند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که انجمن دیابت ایران مصرف قهوه گانودرما را برای درمان بیماری دیابت تایید کرده است.

درمان عفونت با قارچ و محصولات حاوی گانودرما

قارچ گانودرما لوسیدوم می‌تواند از بروز عفونت‌های ثانویه پوستی جلوگیری کند. همچنین از این قارچ می‌توان برای بهبود سلامت پوست و جای زخم‌های اگزما، پسوریازیس، زخم حشره و خراش‌های قدیمی کمک گرفت. علاوه بر قهوه‌های گانودرما محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست بسیاری نیز در سراسر جهان با قارچ گانودرما غنی شده‌اند. مصرف منظم و به موقع این محصولات می‌تواند در کنترل و درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی تاثیر گذار باشند.

پیش‌گیری از پیری زودرس و پارکینسون با قهوه های گانودرما

قهوه گانودرما می‌تواند اثر عوامل موثر در بروز علائم پیری را کاهش دهد. امروزه همه ما در معرض نور خورشید، غذاهای کنسروی، داروهای شیمیایی، استرس و هوای آلوده شهری هستیم. همه این عوامل می‌توانند علائم پیری را در افراد افزایش دهند. با این وجود هنوز هم با مصرف مداوم قهوه‌های غنی شده با گانودرما می‌توان طول عمر را افزایش داد و از ابتلای به بیماری پارکینسون جلوگیری کرد. قهوه گانودرما با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و همین امر باعث بهبود فعالیت سلول‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

درمان افسردگی با قهوه گانودرما

بسیاری از چینیان باستان از قارچ گانودرما برای پاکسازی ذهن خود در یوگا و مدیتیشن استفاده می‌کردند. این گیاه قرن‌هاست که به عنوان راه حلی طبیعی و گیاهی برای درمان افسردگی و بیماری‌های روحی، کنترل استرس و اضطراب استفاده می‌شود. خواص آرام بخش قارچ گانودرما می‌تواند در بهبود وضعیت سلامت روان و سرکوب بیماری‌هایی مثل افسردگی تاثیرگذار باشد. قهوه گانودرما می‌تواند با بهبود سطح انرژی شما در طول روز به بهره‌وری بیشتر کمک کند.

خاصیت ضد التهابی قهوه گانودرما

قهوه گانودرما می‌تواند در بهبود و درمان بیماری‌های التهابی نیز تاثیرگذار باشد. برای مثال با ترکیب گانودرما و سان مائو می‌توان التهاب آرتروز روماتوئید را کاهش داد. در استراتژی درمان اغلب افراد سالخورده که از بیماری‌های ارتوز و سایر بیماری‌های التهابی رنج می‌برند، می‌توان قهوه گانودرما را جایگزین داروهای شیمیایی کرد.

فواید قهوه گانودرما دکتر بیز
فواید قهوه گانودرما دکتر بیز

ارزش غذایی قارچ گانودرما

تمام خواص و فواید قهوه گانودرما به خاطر حضور قارچ گانودرما است. این قارچ چیزی در حدود ۴۰۰ ماده مغذی و فعال دارد که از مهم‌ترین مواد موجود در این گیاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پتاسیم
  • فسفر
  • کلسیم
  • آلکالوئید
  • پروتئین
  • آدنوزین
  • آنتی اکسیدان
  • پلی ساکارید
  • ویتامین‌های گروه ب
  • ویتامین های E, A, C, D

این قارچ در قهوه‌های متفاوتی با غلظت مختلف به کار گرفته می‌شود و محصولات متفاوتی برای پوشش سلیقه تمامی افراد توسط دکتر بیز طراحی و فروموله شده‌ است.

عوارض احتمالی مصرف قهوه گانودرما

به طور کلی تا به حال هیچ عارضه جدی از مصرف قهوه‌های گانودرما دکتر بیز ارائه نشده است. فرمولاسیون استاندارد این محصولات به کمک کارشناسان صنایع غذایی کارکشته و متخصص تایید شده است. لازم است بدانید که از مرغوب‌ترین قارچ گانودرما لوسیدوم که از بهترین بذرهای این گیاه رشد کرده است، در تولید این قهوه استفاده شده است، بنابراین لازم نیست نگران بروز عوارض و آلرژی باشید. فراموش نکنید که زنان باردار و شیرده باید با مشورت پزشک اقدام به مصرف قهوه گانودرما کنند، زیرا مصرف کافئین برای این افراد می‌تواند در شرایطی خاص، دردسر ساز شود.

انواع مختلف قهوه‌ گانودرما

برند دکتر بیز با کمک خواص درمانی و استثنایی قارچ گانودرما توانسته است تا 5 محصول خوش طعم و فوق العاده تولید کند تا تمامی سلیقه ها را در بر بگیرد.

  • قهوه گانودرما سوپریم
  • قهوه گانودرما لاته
  • قهوه گانودرما موکا
  • قهوه ماسالا گانودرما
  • هات چاکلت گانودرما

این نوشیدنی‌ های خواص بسیار زیادی دارند. اگر شما هم قصد دارید تا از فواید قهوه گانودرما در بهبود وضعیت جسمانی و سلامت روان خود استفاده کنید، این محصولات را تهیه کنید. توجه کنید که کالری این قهوه‌ها بسیار پایین است، زیرا از شیرین کننده‌های طبیعی و غیر سنتز شده برای بهبود طعم آن‌ها استفاده شده است. برای آشنایی با ترکیبات این نوشیدنی‌ها نوع قهوه، روش مصرف، منع مصرف، حد مجاز و بهترین زمان مصرف می‌توانید بر روی عبارت انواع قهوه گانودرما دکتر بیز کلیک کنید.

فواید قهوه گانودرما دکتر بیز
فواید قهوه گانودرما دکتر بیز
جمع بندی

فروشگاه بیزما این امکان را برای شما فراهم کرده است تا محصولات اصلی و باکیفیت دکتر بیز را با رقابتی‌ترین قیمت از طریق همین فروشگاه تهیه کنید و از فواید قهوه گانودرما دکتر بیز بهره‌مند شوید. شما می‌توانید سفارش خرید خود را در هر ساعتی از شبانه روز در فروشگاه بیزما ثبت کنید تا محصولات مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در هر کجای ایران که هستید، در بسته بندی ایمن، به همراه ضمانت سلامت فیزیکی کالا دریافت کنید.

منبع: وبسایت verywellhealth

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

یک دیدگاه

  1. سلام ممنونم از محصولات دکتر بیز.
    من از مصرف قارچ موکا دکتر بیز نتیجه گرفتم .از خریدش اصلا شک نکنید . بیماری ویتیلیگو داشتم و به صورت معجزه آسا برطرف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا