سبک زندگی

ترک اعتیاد با قهوه گانودرما؛ راحت ترین روش ترک اعتیاد در خانه

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای ترک اعتیاد

آیا قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد مفید است؟

روش‌های بسیار زیادی برای ترک اعتیاد و سم زدایی بدن و کبد وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها، مصرف قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد می‌باشد. در واقع در سال‌های اخیر، مطالعات بسیار زیادی بر روی سیستم‌های نورونی مغز انجام شده است. در طی این تحقیقات، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که داروها و مکمل‌های غنی شده با گانودرما می‌تواند به صورت مستقیم در ترک اعتیاد افراد به الکل و مواد مخدر تاثیر گذار باشند. در ادامه به بررسی دقیق تاثیر قهوه قارچ گانودرما بر روی ترک اعتیاد پرداخته شده است.

تاثیرات علمی قهوه گانودرما بر ترک اعتیاد

در مقالاتی که در سال‌های اخیر بر روی متابولیت‌های مغزی و مصرف داروهای غنی شده با قارچ گانودرما یا همان قارچ ریشی منتشر شده است، به صراحت ذکر شده است که مصرف قهوه گانودرما یا سایر داروهای تولید شده با این گونه قارچ (گانودرما زیر گونه لوسیدوم) می‌تواند در کاهش و کنترل میل افراد به مصرف مجدد مواد اعتیاد آوری مثل الکل و مخدر موثر باشد.

در واقع استفاده منظم از قارچ گانودرما می‌تواند انتقال انرژی در قشر خارجی مغز را بهبود دهد. همین امر باعث می‌شود تا انتقال دهنده‌های عصبی مهاری، از بروز وسوسه و یادآوری حس لذت برای مصرف مجدد مواد مخدر، در بدن فرد معتاد جلوگیری کند.

در تصویر پایین، متن ترجمه شده مقاله اصلی را ارائه داده‌ایم. شما می‌توانید در پایان همین مقاله، منبع معتبر مقاله چاپ شده به زبان اصلی را مشاهده کنید. علاوه بر این، بسیاری از عوارض مصرف مواد مخدر با مصرف منظم دوره‌ای قهوه‌ های گانودرما رفع می‌شود.

قهوه گانودرما چگونه به ترک اعتیاد کمک می کند؟

مطالعاتی که در رابطه با نورون شناسی و سمیت زدایی مواد مخدر بر روی افراد با سابقه بیماری‌ اعتیاد انجام شده است، نشان داده‌اند که قارچ گانودرما می‌تواند به صورت مستقیم انتقال دهنده‌های عصبی مهاری که صرفاً برای افزایش میل به مصرف الکل و مواد مخدر در مغز تولید می‌شوند، را کاهش دهد.

در واقع قارچ گانودرما می‌تواند با بهبود آسیب‌های کبدی، کمک به افزایش وزن، بهبود سلامت پوست، کاهش لک‌ها و بازسازی ریه، رویش مجدد و جلوگیری از ریزش مو، به افرادی که درگیر اعتیاد هستند، کمک کند. تمامی آثار اعتیاد، پس از مصرف 1 الی 2 دوره قهوه قارچ گانودرما از بین خواهند رفت.

مزایا و خواص قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد

  • بهبود اشتها و افزایش وزن
  • افزایش تراکم استخوان‌ ها و بازسازی ریه و کبد
  • بهبود اعتماد به نفس و کاهش استرس‌ های روانی
  • بهبود سطح انرژی و افزایش انگیزه درونی برای تغییر
  • سم زدایی اندام‌هایی مثل کبد، پانکراس، کلیه و خون
  • تسریع روند رشد مو، استحکام دندان‌ها و بهبود سلامت ناخن‌ها
  • بهبود دردهای استخوانی و مفصلی ناشی از کنار گذاشتن مواد مخدر
  • کنترل میل به مصرف مجدد مواد مخدر به خاطر حضور ماده محرک کافئین
ترک اعتیاد با قهوه گانودرما
ترک اعتیاد با قهوه گانودرما

دلیل خواص قهوه گانودرما در ترک اعتیاد

قهوه گانودرما دکتر بیز با طعم های مختلف و ترکیبات متفاوت در بازارهای داخلی به فروش می‌رسد. مهمترین و موثرترین نوع قهوه‌ ای که می‌تواند در بهبود عوارض مصرف مواد مخدر به افراد کمک کند، قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای ترک اعتیاد می‌باشد.

تاثیر قهوه گانودرما بر ترک اعتیاد

قهوه با در بر داشتن مقادیر موثر و مناسبی از قارچ گانودرما و گیاه جینسینگ، می‌تواند در افزایش میل جنسی افراد و افزایش انرژی آنها تاثیرگذار باشد. این نوشیدنی با درمان سیروز کبدی و البته کنترل و تنظیم قند و فشار خون، می‌تواند به افراد بسیار زیادی کمک کند. از مهمترین ترکیبات فعال و موثر موجود در قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آهن
  • فسفر
  • منگنز
  • پتاسیم
  • منیزیم
  • کافئین
  • تری ترپن
  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین C
  • ویتامین E
  • آنتی اکسیدان
  • ویتامین های گروه B
  • پلی ساکارید های غیر قندی

قیمت و خرید پک ترک اعتیاد دکتر بیز

نحوه مصرف قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد

به شما که در حال مطالعه مقاله قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد هستید، تبریک میگوییم، زیرا انگیزه قوی و اولیه در ذهن شما باعث می‌شود تا بتوانید در مدتی کوتاه اعتیاد را ترک کنید و به آغوش گرم خانواده برگردید.

با توجه به نوع مخدر مصرفی لازم است تا از مقادیر مختلفی از قهوه‌ گانودرما برای ترک اعتیاد خود کمک بگیرید. این قهوه‌ می‌توانند به شما در درمان اعتیاد به الکل، سیگار، گل (حشیش)، تریاک، شیشه، هروئین و کراک کمک کنند.

برای اینکه بتوانید در کمتر از یک هفته بدن خود را سم زدایی و انرژی از دست رفته را بازیابی کنید، لازم است تا هر روز چیزی در حدود ۲ الی ۳ فنجان از قهوه گانودرما را به رژیم غذایی خود بیفزایید.

طریقه مصرف قهوه گانودرما، بهتر است پس از مصرف صبحانه، فنجان اول را به صورت غلیظ میل کنید. برای اینکه اشتهای شما کاهش پیدا نکند، پیشنهاد می‌کنیم تا فنجان دوم را پس از صرف وعده ناهار میل کنید.

اگر ریتم خواب شبانه شما با مصرف کافئین از تعادل خارج می‌شود، بهتر است در ساعات پایانی عصر آخرین فنجان را بنوشید. سعی کنید که حداقل برای ۳ ساعت قبل از خواب، به سراغ مصرف قهوه گانودرما نروید تا خواب کافی داشته باشید.

نکته: حداقل ۳۰ الی ۶۰ روز باید قهوه گانودرما را بنوشید تا تمام سموم موجود در بدن شما از کلیه، کبد و دستگاه تنفسی خارج شوند. مصرف منظم قهوه‌ گانودرما به شما کمک می‌کند تا میل جنسی از دست رفته را بازیابید و آثار مخربی که اعتیاد بر روی اندام‌ های مختلف بدن شما گذشته است را ترمیم کنید.

ترک اعتیاد با قهوه یا قارچ گانودرما ؟!

پیشنهاد ما قهوه گانودرما است. زیرا که قهوه گانودرما به صورت تخصصی برای بهبود سیستم ایمنی بدن افراد فرموله شده است.‌ این نوشیدنی به خاطر داشتن مقادیر قابل توجهی از کافئین می‌تواند میل به مصرف مجدد را در افراد درگیر اعتیاد کنترل کند.  فراموش نکنید که تنها زیرگونه گانودرما لوسیدوم می‌تواند در درمان اعتیاد به شما کمک کند.

به یاد داشته باشید که قارچ‌های متفرقه و مشابه با قارچ گانودرما، به صورت تقلبی و فله در بازارهای داخلی به فروش می‌رسند ولی مصرف پودر آنها تاثیری در سم زدایی بدن شما ندارد. برای اینکه بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدن خود را بازسازی و سم زدایی کنید، از قهوه گانودرما دکتر بیز برای ترک اعتیاد خود کمک بگیرید.

جمع بندی

اعتیاد می‌تواند از جنبه‌های متفاوتی زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر طاقت تحمل ضربه‌ هایی مثل طلاق، دوری دوستان و خانواده و به خطر افتادن سلامتی‌تان را ندارید، لازم است تا هرچه سریعتر اقدام به ترک اعتیاد کنید.

با مصرف قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز و قهوه موکا گانودرما دکتر بیز برای ترک اعتیاد و دمنوش مصفی خون دکتر بیز برای ترک اعتیاد می‌توانید علاوه بر سم زدایی بدنتان، سیستم ایمنی را نیز تقویت کنید و ضربه محکمی به دهان مواد مخدر بزنید.

برای خرید دمنوش مصفی خون دکتر بیز برای ترک اعتیاد و قهوه سوپریم گانودرما برای ترک اعتیاد می‌توانید از طریق فروشگاه بیزما سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت کنید و قهوه را در بسته بندی مناسب، به همراه ضمانت سلامت فیزیکی کالا، در هر کجای ایران که هستید، دریافت کنید.

سوالات متداول

طریقه مصرف قهوه سوپریم برای ترک اعتیاد چیست؟

قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز به خاطر کاهش اضطراب و خواص آرام بخشی که دارد می‌تواند آثار مخرب مخدرها را از بدن شما بیرون کند. بهتر است روزی ۲ الی ۳ ساشه از قهوه گانودرما سوپریم را برای درمان اعتیاد استفاده کنید.

فنجان اول را یک ساعت پس از صبحانه، ساشه بعدی را پس از ناهار و ساشه آخر را در اواخر عصر میل کنید تا ریتم خواب شما از تعادل خارج نشود.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای ترک اعتیاد خوبه؟

این قهوه ترکیبی از قارچ گانودرما، جینسینگ، خرنوب و قهوه عربیکا می‌باشد. ترکیب این گیاهان دارویی و پرخاصیت می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن و سم زدایی سریع بدن، در رفع آثار مصرف مواد مخدر تاثیر گذار باشد.

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا