رژیم و تغذیه

افزایش وزن و چاقی با هات چاکلت گانودرما

افزایش وزن با هات چاکلت گانودرما

به طور کلی این نوشیدنی خواص بسیار زیادی دارد. اگر می‌خواهید در رابطه با خواص هات‌ چاکلت گانودرما اطلاعات بیشتری کسب کنید و با بهترین زمان مصرف این نوشیدنی برای مشاهده حداکثر نتایج دریافتی در رابطه با افزایش وزن با هات چاکلت گانودرما آشنا شوید، همراه ما باشید.

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز یکی از نوشیدنی‌های گرمی است که طعمی لذیذ و شکلاتی دارد. این نوشیدنی می‌تواند با ایجاد تغییراتی در بدن، بهبود عضله سازی در افزایش وزن موثر و مفید تاثیرگذار باشد. هات چاکلت گانودرما به خاطر داشتن مقادیر زیادی از ترکیبات موثر و فعال می‌تواند در بهبود روند سوخت و ساز تاثیر گذار باشد.

هات چاکلت چگونه باعث افزایش وزن می‌شود؟

هات چاکلت گانودرما علاوه بر تمام خواصی که دارد، می‌تواند در بهبود روند افزایش وزن در افرادی که به دنبال وزن گرفتن هستند، تاثیر گذار باشد. این نوشیدنی می‌تواند خواص بسیار زیادی را به بدن شما برساند. جالب است بدانید که این نوشیدنی خوش‌ طعم از شکلات کاکائویی بدون کافئین تهیه شده است و برای فرزندان دلبند شما بسیار مناسب است. البته بیشترین آمار مصرف این محصول توسط بزرگسالان ثبت شده است ولی مصرف آن برای نوجوانان نیز هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

هاتچاکلت گانودرما دکتر بیز

قیمت و خرید هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

بهبود اشتها و افزایش میل به غذا

هات چاکلت گانودرما به خاطر داشتن ترکیبات موثری مثل آداپتوژن می‌تواند استرس دستگاه گوارش را کاهش دهد. مصرف این نوشیدنی در طول روز باعث بهبود افزایش اشتها می‌شود. با افزایش میل به غذا، شما می‌توانید مقدار غذای بیشتری به بدن خود برسانید و کالری بیشتری در طول روز دریافت کنید. به یاد داشته باشید که بدون افزایش کالری در رژیم غذایی خود، شما قادر به افزایش وزن نخواهید بود.

فراموش نکنید که بهتر است از غذاهایی با کالری متناسب و مفید استفاده کنید. سعی کنید حجم پروتئین مصرفی را نیز در رژیم‌های غذایی خود افزایش دهید تا بهترین نتایج را مشاهده کنید.

افزایش کالری مصرفی در طول روز

هات چاکلت گانودرما به خاطر داشتن طعم خامه‌ای و لذیذ در کنار کاکائو غلیظ و قارچ گانودرما یک نوشیدنی خوشمزه با کالری استاندارد می‌باشد که می‌تواند به طور کلی باعث شود شما ۲۰ الی ۳۰ درصد کالری دریافتی خود را در طول روز افزایش دهید و انرژی از دست رفته را در طی ورزش و یا سایر فعالیت‌های بدنی را جبران کنید.

بهبود فرایند جذب و هضم

به طور کلی حضور ترکیباتی مثل فیبر، آنتی اکسیدان، ترپنوئید و اسیدهای آمینه در این نوشیدنی باعث می‌شود تا گوارش بهبود پیدا کند و یبوست و هموروئید شما از بین برود. حضور این ترکیب می‌تواند در بهبود عملکرد کبد نیز تاثیرگذار باشد.

به طور کلی این ترکیبات بر روی زیبایی و پوست هم تاثیر دارند. با بهبود فرایند جذب و هضم بدن شما می‌تواند مقدار بیشتری از کالری‌های دریافت شده را جذب و تبدیل به عضله و انرژی در بدن کند. توجه کنید که این نوشیدنی گرم در درمان و ترمیم زخم‌های معده و روده نیز بسیار مفید است و می‌تواند بسیاری از بیماری‌های مربوط به قسمت‌های مختلف دستگاه گوارشی را درمان و کنترل کند.

کاهش استرس و تنظیم ساعت خواب

کم خوابی و یی خوابی و داشتن استرس می‌تواند در عدم اثربخشی مکمل‌های چاقی از جمله هات چاکلت گانودرما تاثیرگذار باشد. هات چاکلت یا شکلات داغ گانودرما به خاطر نداشتن کافئین یک نوشیدنی آرام بخش می‌باشد و برای درمان و بهبود بسیاری از اختلالات روحی و تنظیم ساعت خواب بسیار مناسب است. با تنظیم ساعت و روتین خواب و کنترل استرس در طول روز شما می‌توانید به راحتی وزن خود را افزایش دهید تا به اندام ایده آل خود برسید.

افزایش وزن با هات چاکلت گانودرما
افزایش وزن با هات چاکلت گانودرما

فواید هات چاکلت گانودرما بر روی بدن

این نوشیدنی خوشمزه و کاکائویی تاثیر بسیار زیادی بر روی سایر اندام‌های بدن دارد. به طور کلی این نوشیدنی از مقداری شکر، خامه گیاهی، قارچ گانودرما و شکلات غلیظ تهیه شده است. حضور قارچ گانودرما در این نوشیدنی باعث می‌شود تا این ترکیب فراسودمند برای درمان و کنترل بسیاری از بیماری‌ها مناسب باشد.

  • بهبود تراکم استخوان
  • درمان کامل هموروئید
  • پیشگیری از سینوزیت
  • تنظیم کلسترول خون
  • محافظت و ترمیم پوست
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • درمان کم خونی و فقر آهن
  • جلوگیری از بروز انواع سکته
  • بهبود زخم‌های روده و معده
  • کمک به تسکین درد قاعدگی
  • پاک‌سازی و سم زدایی کبد و خون
  • افزایش مهارت ریاضی و بهبود حافظه
  • رفع استرس و افسردگی در بزرگسالان
  • درمان بیش فعالی در کودکان و نوجوانان
  • کاهش آثار و عوارض جانبی شیمی درمانی
  • تحریک پوست و مو به ساخت کلاژن بیشتر
  • درمان بیماری‌ها و عفونت‌های مخصوص زنان
  • تنظیم اشتها و بهبود عملکرد سیستم گوارش
  • ایمن شدن بدن در برابر آنفولانزا و سرما خوردگی
  • ترغیب بدن به مبارزه بیشتر با سلول‌های سرطانی
  • اکسیژن رسانی بهتر به مغز به خاطر حضور کاکائو
  • موثر در رقیق شدن خون افراد مبتلا به غلظت خون
  • رفع شب ادراری کودکان با استرس بالا و ترس از تاریکی
  • بهبود و ترمیم بافت رحم در زنان مبتلا به فیبروم و کیست
  • بهبود عملکرد بدن در صورت مواجهه با سرخک، اوریون و آبله مرغان

حال که با خواص این نوشیدنی سلامت‌ محور آشنا شده‌اید، لازم است بدانید که افزایش وزن با هات چاکلت گانودرما علاوه بر نزدیک کردن شما به اندام ایده‌آل‌تان، می‌تواند در بهبود بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات جسمی و روحی نیز تاثیر گذار باشد.

بررسی ارزش غذایی هر فنجان هات چاکلت گانودرما

میزان کالری در هر فنجان 150 کالری
چربی اشباع شده 3.6 گرم
چربی غیر اشباع 0.2 گرم
سدیم 110 میلی گرم
پتاسیم 492.5 میلی گرم
پروتئین 9 گرم
ویتامین A 8 درصد
ویتامین D 28 درصد
فیبر 2.5 گرم
کلسیم 28 درصد
منیزیم 14 درصد
اهن 6 درصد
ویتامین B 17 درصد

 

بهترین زمان مصرف هات چاکلت برای کاهش و افزایش وزن

شاید تعجب کنید ولی برخی از افراد نیز از این محصول برای کاهش وزن خود کمک گرفته‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای دریافت کرده‌اند. ‌در واقع این افراد درست قبل از مصرف وعده‌های غذایی اصلی یک فنجان رقیق از هات چاکلت گانودرما را میل کرده‌اند. همین امر باعث کاهش کالری دریافتی در طول روز به خاطر کاهش اشتها و عدم میل به مصرف غذا در وعده‌های اصلی در رژیم غذایی آن‌ها شده است.

اگر شما به دنبال راهی برای افزایش وزن هستید، لازم است تا دقیقا پس از صرف وعده‌های غذایی اصلی این نوشیدنی گرم را میل کنید تا اشتهای شما سرکوب نشود. شما می‌توانید از این نوشیدنی بدون کافئین، در تمامی ساعات روز استفاده کنید ولی برای دریافت نتایج بهتر پیشنهاد می‌کنیم تا نیم ساعت پس از مصرف ناهار و شام، یک فنجان غلیظ هات چاکلت گانودرما را آماده و میل کنید. توجه کنید که شما می‌توانید این نوشیدنی را به صورت گرم و یا به همراه یخ میل کنید، این امر کاملا سلیقه‌ای است و تاثیری در نتایج دریافتی ندارد.

افزایش وزن با هات چاکلت گانودرما
افزایش وزن با هات چاکلت گانودرما

موارد منع مصرف هات چاکلت گانودرما

به طور کلی افراد دیالیزی، مبتلا به بیماری هموفیلی و افرادی که به بیماری دیابت وابسته به انسولین مبتلا هستند، بهتر است از روش دیگری برای افزایش وزن خود کمک بگیرند. زنان باردار و شیرده هم نباید بدون مشورت پزشک اقدام به خرید و مصرف این نوشیدنی بکنند. همچنین افرادی که به لاکتوز موجود در شیر واکنش نشان می‌دهند، نیز نمی‌توانند از این محصول برای افزایش وزن و چاقی کمک بگیرند‌.

جمع بندی

هات چاکلت خامه‌ایِ گانودرما هیچ کافئینی ندارد. کالری کنترل شده این نوشیدنی می‌تواند به شما در رسیدن به وزن و اندام ایده‌آل‌تان کمک کند. حضور ترکیبات موثر و مفید موجود در قارچ گانودرما در این نوشیدنی سلامت محور و فراسودمند باعث می‌شود تا بسیاری از افراد روی به خرید پک افزایش وزن و چاقی دکتر بیز مصرف این محصول بیاورند. شما هم می‌توانید برای رقیق کردن خون، بهبود گوارش، تنظیم فشار خون، جلوگیری از بروز سکته‌های قلبی و مغزی، کنترل وزن، پاک‌سازی و سم زدایی کبد این نوشیدنی را مصرف کنید.

 

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا