سلامت بدن

افزایش میل جنسی زنان به آسانی

راهکارهای ساده برای افزایش میل جنسی بانوان

یکی از مهم‌ترین خطرات و عواملی که باعث کاهش کیفیت زندگی زناشویی در زوجین می‌شود، کم شدن میل جنسی زن به برقراری رابطه جنسی می‌باشد. قبل از هر گونه اقدامی برای درمان و رفع این مشکل این نکته را در نظر بگیرید که اکثر بانوان در طول زندگی خود در دوران یائسگی، شیردهی، بارداری و سایر مراحل زندگی دچار نوساناتی در میل جنسی می‌شوند. کاهش میل جنسی ممکن است عوامل روانی و جسمانی متفاوتی داشته باشد که در ادامه مطلب به بررسی جزئی این عوامل و راه‌حل‌های درمانی مناسب و منطقی برای افزایش میل جنسی زنان می‌پردازیم.

عوامل کاهش میل جنسی در بانوان و رفع آن

با توجه به شرایط زندگی فرد، ممکن است عوامل متفاوتی بر کاهش میل جنسی زنان تاثیر گذار باشند. برای مثال در دوره‌های مختلف زندگی ممکن است افراد با مصرف داروهایی دچار اختلالات جسمانی و ترشحات هورمونی نامتعادلی شوند که در نهایت منجر به کاهش میل جنسی در آن‌ها شود. کم و زیاد شدن هورمون‌های جنسی در دوران بارداری، شیردهی و یائسگی نیز ممکن است به کاهش میل جنسی منجر شوند. در ادامه علل اصلی این اختلالات هورمونی و روانی را با هم بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم با ارائه پیشنهادهای علمی و آموزشی، به شما در افزایش میل جنسی کمک کنیم.

  • استرس و اضطراب

مشکلات و درگیری‌های ذهنی می‌توانند بر روی میل جنسی تاثیر گذار باشند. نداشتن اعتماد به نفس کافی، داشتن اضطراب و ذهنی پریشان، رضایت نداشتن از ظاهر اندام‌های جنسی و همچنین ابتلا به برخی از بیماری‌های روانی مثل افسردگی ممکن است باعث بروز این مشکل شوند.

راه حل: بانوانی که از ابتدا میل جنسی کمی نداشته‌اند و با بروز اختلالات این‌چنینی دچار کاهش میل جنسی شده‌اند، باید به دنبال راه حل‌های منطقی باشند. برای مثال بهتر است تا با توجه به استانداردهای جهانی زیبایی، خود را دائم با افراد مشهوری که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینند، مقایسه نکنند.

بیشتر بدانید

در حقیقت اندام‌هایی که شما در فضای مجازی مشاهده می‌کنید تا حدودی غیر واقعی هستند و تنها درصد کمی از زنان در سراسر جهان زیبایی‌هایی در حد استانداردهای تعریف شده دارند. بهتر است به جای تمرکز بر روی نقاط منفی و یا نارضایتی از اندام‌های مختلف ازجمله اندام‌های جنسی (تیرگی و یا برآمدگی لابیا) بر روی نقاط قوت خود تمرکز کنید. سعی کنید با عدم مقایسه خود با دیگران، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و از رابطه جنسی لذت ببرید.

افرادی که دچار استرس و اضطراب‌های شدید و طولانی مدت هستند، ممکن است دچار اختلالاتی شوند که در نهایت باعث شود تمایلی به برقراری رابطه جنسی نداشته باشد. برای درمان این استرس‌ها بهتر است از یک روان درمانگر جنسی و یا مشاور کمک بگیرید و یا با پارتنر جنسی خود در رابطه با مشکلات زندگی‌تان گفتگو کنید تا بتوانید با همکاری وی این مشکلات را حل کنید. البته برخی از این بی میلی‌های جنسی ممکن است به خاطر تجربه اتفاقات تلخی مثل تجاوز، خیانت و یا درگیری‌های این‌چنینی باشد. با کمک یک روانشناس می‌توانید اختلالات و مشکلات روانی پس از حادثه را کمرنگ‌تر کنید و به زندگی جنسی نرمال خود بازگردید.

قهوه گانودرما و افزایش میل جنسی

  • مشکلات فیزیکی و سبک زندگی نادرست

توجه کنید که در بسیاری از موارد، کاهش میل جنسی به خاطر نداشتن تحرک کافی، مصرف دخانیات و الکل و در نهایت داشتن اضافه وزن و چاقی (در حد بیماری) است. این عوامل به عنوان رایج‌ترین و مهم‌ترین عوامل کم شدن میل جنسی در زنان شناخته می شوند.

راه حل: بهتر است یک برنامه ریزی کلی در رابطه با پیروی از یک رژیم غذایی سالم برای خود بچینید. لازم نیست تا حتماً کالری دریافتی را به صورت کاملا ناگهانی تغییر دهید. سعی کنید با حذف میان وعده‌های مضر شروع کنید. ورزش منظم در کنار داشتن تحرک کافی، باعث می‌شود شما بتوانید هر ماه بدون استفاده از روش‌های تهاجمی چند کیلوگرم کاهش وزن تجربه کنید. توجه کنید که این کاهش وزن علاوه بر اینکه می‌تواند مشکلات جسمی که باعث بروز کاهش میل جنسی می‌شوند را درمان می‌کند، بلکه در افزایش اعتماد به نفس و کاهش مشکلات روانی که در نهایت روی میل جنسی زنان تاثیر گذار هستند نیز موثر است.

 

  • مشکلات عاطفی جدی و دلسرد شدن از زندگی

برخی از بانوان به خاطر مشکلاتی که در رابطه عاطفی با پارتنر خود دارند، نمی‌توانند رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنند؛ بنابراین این بانوان در دفعات بعدی تمایلی به برقراری رابطه جنسی از خود نشان نمی‌دهند. در صورتی که شخصی در حین انجام رابطه جنسی نتواند به اوج لذت جنسی دست پیدا کند، تمایل خود را برای برقراری رابطه از دست خواهد داد. البته ممکن است برخی از این مشکلات به خاطر عدم شناخت و آگاهی پارتنر جنسی زن از بدن و تمایلات وی در هنگام رابطه جنسی باشد. بنابراین سعی کنید تا جزئیات کافی را در رابطه با بدن خود بدهید تا پارتنر شما نقاط حساس شما را بشناسد تا پارتنرتان بتواند شما را به ارگاسم برساند.

راه حل: بهتر است مشکلات موجود در زندگی عاطفی خود را به صورت کاملاً جزئی با پارتنر خود بررسی کنید و به دنبال راه حل‌های موثر باشید. پس از حل شدن مشکلاتی که در روابط عاطفی شما باعث کمرنگ‌تر شدن میل جنسی شما شده اند، شما می‌توانید روابط پایدار و دلنشینی را تجربه کنید. از پارتنر خود بخواهید که علاوه بر اینکه شما را درک می‌کند علاقه خودش را به صورت لفظی و لمسی به شما بروز دهد. سعی کنید تا نقاط حساس و جنسی خود را در حین رابطه جنسی به او بشناسانید. نداشتن شناخت کافی باعث می‌شود تا پارتنر شما نتواند شما را به اوج لذت جنسی برساند.

  • مشکلات جسمی ثانویه

زنان بسیاری هستند که در طول زندگی خود به بیماری‌های متفاوتی دچار می‌شوند. این افراد برای درمان این بیماری‌ها مجبورند داروهایی با عوارض متفاوت مصرف کنند. عوارض برخی از این داروها ممکن است کاهش میل جنسی و خشکی واژن باشد. البته نگران نباشید، خوشبختانه این بی میلی‌ها پس از پایان دوره نقاهت زنان و پایان بیماری درمان می‌شوند و زنان بعد از سپری شدن بیماری و قطع عوارض داروها ، میل جنسی خود را بازیابی می‌کنند.

راه حل: استفاده از روان کننده‌ها و ژل‌های لوبریکانت و کاندوم‌های روان‌کننده و خوش‌بو در حین روابط جنسی در طول دوره مصرف دارو باعث می‌شود تا خشکی واژن درمان شود. استفاده از نوشیدنی‌ها و داروهای گیاهی برای افزایش میل جنسی نیز می‌تواند تا حدودی برای درمان این بی میلی‌ها موثر باشد.

قرص و داروهای افزایش میل جنسی

برای افزایش میل جنسی حتما باید به پزشک مراجعه کنیم؟

بسیاری از بانوان خجالت می‌کشند تا برای مشکلات این‌چنینی به پزشک متخصص مراجعه کنند و مشکل خود را بازگو کنند ولی با توجه به دلیل کاهش میل جنسی و اینکه این دلایل جسمی هستند یا فکری و روانی، ممکن است در مواردی زنان نیاز داشته باشد تا با پزشک متخصص و یا روانشناس در رابطه با رفع مشکل خود مشورت کنند. در صورتی که مراجعه حضوری به پزشک برای شما راحت نیست، می‌توانید از مشاوران سلامت جنسی اینترنتی و آنلاین کمک بگیرید. البته در اغلب موارد با به‌کارگیری روش‌های ارائه شده در مقالات علمی، می‌توان بی میلی جنسی را در طول دورهای درمانی کوتاهی درمان کرد، بنابراین لازم نیست نگران باشید.

نشانه‌های کم شدن میل جنسی در زنان

توجه کنید که کم شدن میل جنسی در زنان به صورت یک شبه و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد. در صورتی که پارتنر جنسی نتواند در تمامی زمینه‌ها، زن را درک کند و به پارتنر خود محبت نورزد یا زن مشکلات جسمانی متعددی داشته باشد و دچار اختلالاتی مثل کمبود اعتماد به نفس باشد، ممکن است با نشانه‌های زیر بتوان کم شدن میل جنسی در بانوان را تشخیص داد.

  • لذت نبردن از رابطه جنسی
  • تحریک نشدن قبل از رابطه جنسی با وجود نوازش و عشق‌بازی
  • نداشتن فانتزی‌های جنسی و عدم خیال پردازی برای تداوم رابطه جنسی
  • شروع نکردن روابط جنسی و نداشتن تمایل به برقراری رابطه در طولانی مدت

برای افزایش میل جنسی چه باید کرد

تقویت قوای جنسی بانوان با طب سنتی

مصرف عرقیات و دمنوش‌های گیاهی مثل جینسینگ قرمز، مارچوبه، گزنه، دارچین، زنجبیل و سیر توسط متخصصین طب سنتی پیشنهاد شده است. البته سعی کنید تا در مصرف این دمنوش‌ها و عرقیات، زیاده روی نکنید زیرا مصرف بیش از اندازه‌ این داروهای گیاهی باعث بروز حساسیت‌هایی در افراد مختلف می‌شود. سعی کنید تا از ترکیب گیاهان متفاوت و مصرف دمنوش‌های ترکیبی خودداری کنید، زیرا ترکیب غیر علمی و نادرست این داروهای گیاهی، ممکن است تاثیرات کاملاً متفاوتی بر بدن شما داشته باشد. در صورتی که قصد دارید از داروهای طبیعی مثل دمنوش و عرقیات گیاهی برای افزایش میل جنسی کمک بگیرید، بهتر است از قبل از مصرف با یک متخصص طب سنتی مشورت کنید.

راه های افزایش میل جنسی زنان

در ادامه قصد داریم تا به تشریح راهکارهایی ساده و طبیعی برای افزایش میل جنسی بانوان بپردازیم، همراه ما باشید.

غذاها و خوراکی‌های تحریک کننده بانوان

مصرف برخی از خوراکی ‌ها می‌تواند به افزایش میل جنسی در بانوان کمک کند. برای مثال مصرف غذاهای دریایی باعث افزایش خون رسانی به اندام‌های جنسی می‌شود. مصرف گوشت شترمرغ نیز می‌تواند در ترشح بیشتر هورمون‌های جنسی موثر باشد.

در صورتی که کم شدن میل جنسی در زنان ناشی از علل روانی باشد، مصرف غذاهایی که به ترشح هورمون سروتونین کمک می‌کنند نیز می‌توانند تا حدودی باعث افزایش میل جنسی شوند. این غذاها با مهار استرس و کاهش درگیری‌های ذهنی، باعث می‌شوند تا زنان بتوانند روابط جنسی لذت بخشی را تجربه کنند. مصرف ترب، عسل، اسفناج و شیر باعث افزایش ترشح هورمون شادی یا همان سروتونین می‌شود.

مصرف آب کافی را فراموش نکنید! کمبود آب باعث خشکی واژن می‌شود. مصرف میوه‌هایی که حاوی مقادیر بالایی از ویتامین b هستند نیز باعث می‌شوند تا خلق و خوی کلی زنان بهبود پیدا کند. مصرف روزانه شکلات تلخ نیز طبق نتایج آخرین تحقیقات انجام شده می‌تواند باعث افزایش آرامش در زندگی و بهبود کیفیت روابط جنسی در افراد شود. مصرف زعفران نیز می‌تواند با افزایش خون رسانی به بافت‌های جنسی (به ویژه رحم) باعث تحریک جنسی در زنان شود. میوه‌های مثل سیب نیز به خاطر داشتن مقادیر بالایی از پلی فنول‌ها و آنتی اکسیدان‌ها باعث افزایش رضایت و لذت در بانوان می‌شوند. همچنین سیب به خاطر وجود مقادیر قابل توجهی فلوریزین، باعث افزایش ترشح هورمون استروژن در بدن می‌شود.

البته بیشتر خواص سیب در پوست آن نهفته است؛ بنابراین سعی کنید تا سیب‌های کامل شسته شده را با پوست مصرف کنید. مصرف ادویه‌هایی مثل فلفل نیز می‌تواند به عنوان داروی افزایش میل جنسی زنان تا حدودی در بازگشت میل جنسی و افزایش خون رسانی به اندام‌های جنسی موثر باشد.

افزایش میل جنسی

ناجی و محرک میل جنسی زنان

تعجب نکنید ولی مصرف انواع قهوه و قهوه فوری  و داشتن روابط جنسی لذت بخش با هم ارتباط دارند. در تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۶ در یکی از دانشگاه‌های ماساچوست انجام شد، پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که موش‌های ماده‌ای که در رژیم خود کافئین داشتند، تمایل بیشتری به برقراری جنسی داشتند. موش‌های ماده‌ای که کافئین کافی به رژیم آن‌ها اضافه شده بود، تمایل بیشتری به برقراری رابطه جنسی برای چندمین بار در طول ساعات متوالی از خود نشان می‌دادند.

توجه کنید که قهوه نمی‌تواند به عنوان یک داروی جنسی کمک کننده در موارد حاد تاثیر گذار باشد ولی یک پروفسور و روانشناس در یکی از دانشگاه‌های تگزاس بر این باور است که مصرف نوشیدنی‌های کافئین دار می‌تواند زندگی جنسی زنان را بهبود ببخشد.

از آنجا که مصرف منظم قهوه می‌تواند میل جنسی را افزایش دهد و انرژی فرد را برای انجام فعالیت‌های بدنی مثل ورزش بیشتر کند، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین محرک‌ها، برای افزایش میل جنسی در زنان، به بانوانی که دچار اختلالاتی در میل جنسی شده‌اند معرفی کرد.

لازم است بدانید که حتی عطر قهوه می‌تواند باعث کاهش استرس در بانوان شود. همان‌طور که می‌دانید استرس و هیجانات منفی، مانعی در برابر برقراری روابط جنسی لذت بخش می‌باشند، بوی قهوه می‌تواند تنش‌های ناشی از خستگی را تا حدودی کاهش دهد.

در حالت کلی طبق آمار و مطالعات جهانی انجام شده، قهوه نوش‌ها، انسان‌های سالم‌تر و شادتری هستند، زیرا فعالیت مغزی آن‌ها بیشتر از سایرین است. افرادی که به طور منظم قهوه می‌نوشند، می‌توانند افسردگی‌های کاذب و زودگذر را به راحتی پشت سر بگذارند.

حال تصور کنید که تمامی این خواص با خواص قارچ گانودرما ترکیب شوند. مصرف قهوه گانودرما در دز درست و مشخص باعث می‌شود تا علاوه بر بیماری‌های جسمی و جنسی زنان، بسیاری از مشکلات روحی فرد نیز بهبود یابند و زنان در نهایت خلق و خوی بهتری داشته باشند. مشکلات بسیاری مثل عدم ارگاسم به موقع، احساس درد و خستگی هنگام مقاربت و احساس افسردگی و خستگی در رختخواب باعث می‌شوند تا زنان میل جنسی کمی داشته باشند. مصرف نوشیدنی‌های کافئین دار به طور منظم (حداقل چند بار در هفته) باعث می‌شود تا جریان خون در اندام‌های تناسلی افزایش پیدا کند و فعالیت جنسی افراد بهبود پیدا کند.

تاثیر گانودرما در میل جنسی زنان

قارچ گانودرما می‌تواند انگیزه جنسی را تقویت کند و به کاهش استرس و افزایش میل جنسی در بانوان و زنان یائسه کمک کند. قارچ گانودرما لوسیدوم می‌تواند باعث افزایش ترشح لیبیدو و ترشحات واژن شود و از بروز درد در هنگام رابطه جنسی جلوگیری کند.

نحوه عملکرد گانودرما در افزایش میل جنسی زنان

تحقیقاتی که در کشورهای اروپایی انجام شده است، نشان می‌دهند که مصرف منظم قهوه‌های گانودرما و سایر نوشیدنی‌های غنی شده با این قارچ می‌توانند به بهبود تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری‌های متعدد و بالا بردن میل جنسی تاثیر گذار باشند. با بهبود وضعیت سلامت عمومی بدن، به صورت ناخودآگاه استرس کاری کاهش پیدا می‌کند و انگیزه فعالیت‌های جنسی در افراد بهبود پیدا می‌کند. گانودرما با بهبود سطح انرژی و رفع حس ضعف، سستی و احساس خستگی می‌تواند از لحاظ عاطفی نیز انرژی روانی زنان را افزایش دهد.

قارچ گانودرما با سم زدایی اندام‌هایی مثل کلیه و کبد می‌تواند در بهبود عملکرد هورمون‌های ترشح شده در بدن تاثیر گذار باشد. در واقع با تنظیم و متعادل کردن هورمون‌های مترشحه از تخمدان و تیروئید، میل به انجام فعالیت‌های جنسی بهبود پیدا می‌کند.

بهترین روش مصرف گانودرما برای افزایش میل جنسی در زنان

پیشنهاد می‌کنیم تا شما و پارتنر جنسی‌تان به صورت همزمان قهوه‌های گانودرما را بنوشید، زیرا در اغلب موارد بهبود توانایی‌های مرد در سکس می‌تواند بر میل جنسی زن نیز تاثیر گذار باشد. گانودرما می‌تواند نعوظ و زمان انزال را بهبود ببخشد و به صورت غیر مستقیم بر روی میل جنسی زنان تاثیر گذار باشد. قهوه‌های گانودرما به خاطر حضور ترکیبات فعال و موثر می‌توانند به عنوان یک نوشیدنی فراسودمند برای بهبود زندگی زناشویی به کار گرفته شوند. شما می‌توانید از طریق سایت بیزما، بهترین و باکیفیت‌ترین قهوه‌های گانودرما را تهیه کنید. کافی است تا روزانه ۲ الی ۳ فنجان پر از قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز را بنوشید تا شاهد خواص معجزه آسای این قارچ در بدن خود باشید.

همچنین این نوشیدنی می‌تواند باعث افزایش انرژی و انعطاف پذیری در ورزشکاران شود. افزایش استقامت در حین تمرینات باعث می‌شود تا افراد بتوانند در مدت طولانی‌تر و با انگیزه‌های بالاتری ورزش کنند. همین ورزش کردن باعث افزایش اعتماد به نفس، حال خوب و بهبود خلق و خو می‌شود.

لازم است بدانید که قهوه می‌تواند استرس ناشی از کم خوابی را نیز جبران کند. عطر قهوه می‌تواند استرس ناشی از فشارهای عصبی را کاهش دهد و باعث بهبود افسردگی‌های زودگذر و کاذب شود. برای  خرید قهوه گانودرما دکتر بیز کافیست قیمت‌های رقابتی دکتر بیز را با سایر مجموعه‌های ارائه دهنده قهوه گانودرما مقایسه کنید تا از آن اطمینان حاصل کنید.

قیمت و خرید قهوه فوری سوپریم گانودرما دکتر بیز با جنسینگ

خرید قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

قهوه یا قارچ گانودرما، مسئله این است!

قهوه‌های گانودرمای برند دکتر بیز با دستگاه‌های اتوماتیک و تمام استریل تولید و بسته بندی می‌شوند. مکمل‌هایی که به صورت فله و غیر بهداشتی در بازارهای داخلی به فروش می‌رسند، معمولاً از قارچ‌هایی به جز گانودرما (زیر گونه لوسیدوم) تولید شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم که برای دستیابی به نتایج موثر و دلخواه، قهوه‌های با کیفیت برند دکتر بیز را تهیه کنید.

این قهوه‌ها زیر نظر کارشناسان صنایع غذایی و مهندسین کشاورزی (از بهترین بذرها با فرمولاسیون تایید شده توسط پزشکان تغذیه) ارائه شده‌اند، تا دیگر جایی برای نگرانی نماند. توجه کنید که وجود هرگونه ناخالصی در پودرهای قارچ گانودرما فله و تقلبی می‌تواند باعث بروز حساسیت شود، پس از مصرف مکمل‌های غیر بهداشتی که به صورت غیرقانونی در بازارهای داخلی به فروش می‌رسند، خودداری کنید.

افزایش میل جنسی در زنان

انواع روش های افزایش میل جنسی زنان

علاوه بر خوراکی‌هایی که در قسمت های قبلی به آنها اشاره شد، پیروی از عادت‌هایی مثل داشتن خواب کافی، مقابله با استرس و افزایش تحرک نیز می‌تواند در افزایش میل جنسی زنان تاثیر گذار باشد.

به کیفیت خواب خود اهمیت بدهید

داشتن خواب کافی و با کیفیت می‌تواند میل جنسی را تا ۱۴ درصد افزایش دهد. سعی کنید تا با توجه به شرایط زندگی‌تان مقداری از کارهای کم اهمیت‌تر را در طول روز حذف کنید و به زمان خواب خود اضافه کنید. افرادی که به اندازه کافی می‌خوابند، خلق و خوی بهتری دارند و روابط جنسی لذت بخش‌تری را در مقایسه با سایر افراد تجربه می‌کنند. سعی نکنید با مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا، کمبود خواب را جبران کنید.

کاهش استرس و درگیری ‌های ذهنی

استرس علاوه بر اینکه روی میل جنسی زنان تاثیر می‌گذارد، می‌تواند باعث بروز مشکلات و بیماری‌های دیگری نیز شود. برای درمان استرس دائم خود بهتر است از مشاور کمک بگیرید. البته شما می‌توانید با دوش گرفتن، صحبت کردن، ورزش و پیاده روی نیز از شدت استرس خود بکاهید ولی سعی کنید تا حتما برای کاهش اضطراب خود از روانشناسان خبره و کاربلد کمک بگیرید. همچنین از پارتنر خود بخواهید گاهی شما را ماساژ بدهد، ماساژهای جنسی تا حد زیادی به بر افروخته شدن آتش جنسی زنان کمک می‌کند. سعی کنید تا در طول روز و ساعاتی که باهم در خانه سپری می‌کنید از هر فرصتی برای تعامل و لمس یکدیگر کمک بگیرید. افزایش صمیمیت و همبستگی جسمی و روحی بین زوجین در بالا رفتن میل جنسی زن بسیار موثر است. در هر شرایطی سعی کنید با پارتنرتان مشورت کنید تا بتوانید تمامی مشکلات را با همکاری‌ و همفکری حل کنید.

تحرک کافی و منظم

در صورتی که شرایط دنبال کردن یک رشته ورزشی خاص و انجام تمرین‌های طولانی مدت را ندارید، بهتر است برای افزایش میل جنسی خود به دنبال ورزش‌هایی مثل آمادگی جسمانی و تمرینات کششی و یوگا باشید. یکی از بهترین راه‌حل‌هایی باعث بهبود زندگی جنسی شما می‌شود، این است که از پارتنر خود بخواهید که به صورت دو نفری ورزش کنید. سعی کنید برای مدتی مصرف غذاهای چرب، شیرینی‌های پر کالری و همچنین غذاهای فرآوری شده را کاهش دهید و به جای آن غذاهای دریایی مثل ماهی سالمون، میگو، شکلات‌تلخ و سایر خوراکی های مفید را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا میل جنسی شما افزایش پیدا کند.

نکات تکمیلی:

توجه کنید که راهکارهای داده شده تنها بخشی از راه‌های درمان بی میلی جنسی در بانوان هستند، تنظیم فواصل زمانی بین روابط جنسی نیز باعث می‌شود تا میل جنسی بانوان بیشتر شود. سعی کنید تا مدت زمانی بین روابط جنسی فاصله بیندازید تا شما و پارتنرتان میل بیشتری به انجام تجربه‌های جدید و لذت بخش در رخت‌خواب داشته باشید، زیرا معمولا برقراری رابطه جنسی در فواصل زمانی کوتاه مدت، باعث کم شدن میل جنسی در زنان می‌شود.

از صحبت کردن با پارتنر جنسی خود و تأثیری که بر روابط جنسی شما دارد، غافل نشوید پارتنر شما باید نقاط جنسی تحریک پذیر شما را به درستی بشناسد تا بتواند در رفع این مشکل به شما کمک کند و شما را در طول رابطه جنسی به سمت ارگاسم‌های لذت بخش هدایت کند. بنابراین برای صحبت کردن با همسرتان وقت بگذارید و با انجام کارهای دونفره در تمامی طول روز، به داشتن زندگی جنسی موفق‌تر کمک کنید.

از تاثیر معاشقه قبل از برقراری رابطه جنسی غافل نشود زیرا تحریک شدن قبل از رابطه باعث کاهش درد در هنگام رابطه جنسی می‌شود. در نهایت سعی کنید تا با به‌کارگیری روش‌های مختلف بی میلی و کم میلی را درمان کنید زیرا داشتن زندگی جنسی مطلوب باعث می‌شود تا شما در تمامی جنبه‌های زندگی، شاداب‌ر و پر انرژی‌‌تر ظاهر شوید.

افزایش میل جنسی زنان

جمع بندی

عدم به ارگاسم رسیدن و داشتن مشکلات روحی مثل اضطراب و درگیری‌های ذهنی در کنار مشکلات فیزیکی مثل چاقی و در نهایت نداشتن اعتماد به نفس کافی باعث می‌شود تا در دوران‌های متفاوتی از زندگی، زنان دچار بی میلی جنسی شوند. بهتر است در کنار راهکارهای روانشناسی و علمی، خوراکی‌هایی که به بهبود و افزایش میل جنسی کمک می‌کنند را نیز در نظر بگیرید. برای مثال میوه‌ها و خوراکی‌های زیادی هستند که باعث می‌شوند، میل جنسی افراد افزایش پیدا کند.

نوشیدنی‌های کافئین دار نیز باعث می‌شود تا در طول فعالیت جنسی، زنان در کنار پارتنرشان بتوانند بدون اینکه خسته شوند لذت ببرند. قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی که حاوی کافئین است که برای افزایش میل جنسی زنان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. جالب است بدانید که شما می‌توانید از طریق همین مجموعه این نوشیدنی خوشمزه را در طعم‌های متفاوتی تهیه کنید. توجه کنید که قهوه گانودرما باید از قارچ گانودرما لوسیدوم با کیفیت بالا تهیه شده باشد.

سوالات متداول

[saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h4″ question-0=”آیا گانودرما برای افزایش میل جنسی زنان تاثیر دارد؟” answer-0=”بله. قارچ گانودرما به خاطر داشتن املاح معدنی و ویتامین‌های گروه ب و آنتی اکسیدان‌های مفید می‌تواند به بهبود سلامت عمومی، کاهش استرس و متعادل کردن هورمون‌های بدن کمک کند. تمامی این موارد به صورت مستقیم بر روی میل جنسی تاثیر گذار هستند.” image-0=”” count=”1″ html=”true”] [saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h2″ question-0=”کدام یک از قهوه های گانودرما برای افزایش میل جنسی زنان بهتر است؟” answer-0=”قهوه‌ها و هات چاکلت گانودرما دکتر بیز، همگی مقدار مشخصی گانودرما را در خود جای داده‌اند، با این حال قهوه سوپریم گانودرما به خاطر داشتن جینسینگ می‌تواند به صورت موثرتری در بهبود کیفیت و کمیت فعالیت‌های جنسی تاثیر گذار باشد‌.” image-0=”” count=”1″ html=”true”]

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا