سلامت بدن

افزایش میل جنسی آقایان بدون نیاز به دارو!

بسیاری از مسائل عاطفی میان زوجین با بالا بردن کیفیت رابطه جنسی برطرف می‌شود. همچنین رابطه جنسی با کیفیت می‌تواند در افزایش حس شادی، اعتماد به نفس و کاهش استرس و اضطراب مؤثر باشد. لازم است بدانید که داشتن روابط جنسی باکیفیت و منظم می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و روش‌های نسبتاً زیادی وجود دارند که به ما کمک می‌کند تا  باعث افزایش میل جنسی آقایان شود و قوای جسمی را تقویت کند و کیفیت رابطه جنسی با پارتنرمان را افزایش دهد. در ادامه قصد داریم تا شما را با روش‌های طبیعی تقویت قوای جنسی آقایان آشنا کنیم همراه ما باشید.

علائم کاهش میل جنسی در آقایان

بسیاری از مردان باور نمی‌کنند که ممکن است دچار بی‌میلی جنسی شده باشند. دلایل مختلفی وجود دارند که بسیاری از آقایان را نسبت به انجام رابطه جنسی دلسرد می‌کنند. هرچه زودتر و سریع‌تر بتوان بی‌میلی جنسی را تشخیص داد، می‌توان زودتر برای درمان این اختلال اقدام کرد.

علائم کاهش میل جنسی در آقایان عبارت‌اند از:

  • کاهش تعداد رابطه جنسی به یک یا دو بار در ماه
  • عدم تمایل به شروع رابطه جنسی با پارتنر
  • انجام روابط جنسی تنها در اتاق خواب و از سر اجبار
  • نداشتن حس عمیق شهوانی در مقابل پارتنر جنسی

افرادی که نیاز به مصرف د‎اروی تقویت قوای جنسی دارند

تمامی افرادی که به خاطر عوامل جسمی و روانی متفاوت، میلی به برقراری رابطه جنسی ندارند. مثلاً مردانی که دچار ضعف جنسی و جسمی هستند توانایی انجام کامل رابطه جنسی را ندارند. یکی از مهم‌ترین عوامل می‌تواند پایین بودن سطح تستوسترون در افراد باشد. افراد بسیاری نیز هستند که انزال در آن‌ها خیلی سریع رخ می‌دهد. البته تأثیر اضطراب، پریشانی،  بیماری‌ها و سایر فاکتورهایی که بر سلامت روحی و جسمانی فرد نیز تأثیرگذارند را هم باید در نظر بگیریم. در ادامه قصد داریم تا با ارائه راهکارهایی طبیعی، به افرادی که دچار ضعف جنسی هستند کمک کنیم تا بتوانند قوای جنسی خود را افزایش دهند.

برای افزایش قوای جنسی چه باید کرد

عوامل کاهش میل جنسی در آقایان

با توجه به سن، شرایط زندگی، میزان تنش و استرس عوامل متفاوتی می‌توانند در کاهش میل جنسی آقایان مؤثر باشند. برای مثال افسردگی، مشکلات زناشویی، مشکلات هورمونی، مصرف مشروبات الکلی، استرس، ترس از تحقیر شدن و مشکلات مشابه باعث بروز این بی‌میلی‌ها می‌شوند.

  • ترسها و اضطراب

مردها ممکن است در رابطه با میزان رضایت بخش بودن رابطه‌ جنسی و عملکرد خود در حین رابطه با انتقاداتی روبه‌‌رو شوند. به ارگاسم نرسیدن پارتنر جنسی توسط آقایان باعث می‌شود تا مردان میل کمتری به برقراری رابطه جنسی داشته باشند. برای درمان این مشکل بهتر است فرد با پارتنر خود به صورت کاملاً شفاف صحبت کند و علایق وی را جویا شود تا بتواند رضایت وی را در طول رابطه جنسی کسب کند.

برخی از افراد به خاطر وجود بیماری‌هایی مثل اختلال در نعوظ ممکن است نتوانند به صورت طبیعی رابطه جنسی با کیفیتی را تجربه کنند. بنابراین با گذشت زمان این افراد دچار کاهش میل جنسی می‌شوند. برخی از بیماری‌ها می‌توانند باعث کم شدن حس شهوانی در آقایان شوند، همچنین بیماری‌هایی عروقی که جریان خون را در اندام‌های تناسلی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، می‌توانند بر روی کم شدن میل جنسی فرد مؤثر باشند.

  • نبودن صمیمیت بین زوجین و مشکلات زمینهای

بی‌میلی جنسی بسیاری از آقایان به خاطر نبودن صمیمیت بین خود و پارتنر جنسی‌شان است. در این موارد معمولاً ابراز علاقه، بوسیدن، نوازش و راهکارهای دیگری از جمله برقراری ارتباط عاطفی بین زوجین کاری بیهوده و بی معنا تلقی می‌شود و پس از این سرد شدن‌ها‌ معمولاً آقایان دیگر تمایلی برای انجام روابط جنسی نخواهند داشت. در این موارد اقایان می‌توانند با استفاده از راهکارهای رمانتیک صمیمیت خود را افزایش دهند تا میل جنسی آن‌ها به حالت اولیه خود برگردد.

سعی کنید تا جایی ممکن با پارتنر خود در رابطه با فانتزی‌های جنسی خود مشورت کنید. زیرا او تنها کسی است که می‌تواند در رفع این مشکل تا حد بسیار زیادی مؤثر باشد. در صورتی که در هنگام برقراری رابطه جنسی با هیکل و یا فیزیک بدن خود و پارتنرتان مشکل دارید و یا از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برید، باید بدانید که تمامی افراد نقص‌هایی در بدن خود دارند.

بنابراین با گذشت زمان این نقص‌ها تبدیل به زیبایی‌هایی خواهد شد و پارتنر جنسی شما به آن‌ها به عنوان کمبود نگاه نخواهد کرد. خودتان هم این نقص یا مشکل را بپذیرید تا بتوانید در حین رابطه جنسی از عملکرد خود رضایت داشته باشید. با شریک جنسی خود صحبت کنید هر آنچه می‌خواهید تجربه کنید را به صورت مستقیم به او توضیح دهید. سعی کنید تا بر روی تمامی قسمت‌های بدن مانور دهید. در صورتی که لمس نقطه خاصی از بدن شما را تحریک می‌کند، سعی کنید تا این مسائل را به صورت جزئی به پارتنر خود اطلاع دهید تا کیفیت زندگی جنسی شما بهبود پیدا کند.

افزایش میل جنسی افزایش قوای جنسی

روش های روانشناسی و علمی برای افزایش میل جنسی

در صورتی که از لحاظ جسمی فرد مشکلی نداشته باشد می‌توان با استفاده از روان‌شناسی و روش‌های منطقی، میل جنسی فرد را افزایش داد. به طور کلی بسیاری از مشکلات جنسی ناشی از مشکلات روانی مثل اضطراب و استرس هستند. این تنش‌ها به صورت کاملاً مستقیم در کیفیت زندگی زناشویی تأثیر گذارند. بهتر است با یک روان درمانگر جنسی مشورت کنید تا بتوانید مشکلات خود را در این زمینه حل کنید.

  • اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

اگر همواره با حس بدی به اتاق خواب بروید، میل جنسی شما کمتر و کمتر خواهد شد. به جای اینکه در حین برقراری رابطه جنسی بر روی نقطه ضعف‌هایتان (جسمی و روحی) تمرکز کنید، سعی کنید تا بر نقاط قوت خود بیفزاید تا در طول رابطه بیشتر از رابطه جنسی لذت ببرید. فراموش نکنید که شما با بروز احساس خوبی که به خود دارید، باعث می‌شوید تا پارتنر شما هم احساس خوبی به شما و بدنتان داشته باشد. سعی کنید رژیم غذایی سالم و تحرک کافی داشته باشید تا از لحاظ جسمانی نیز بتوانید در شکل مطلوب‌تری ظاهر شوید.

  • استرس را از خود دور کنید

به جرئت می‌توان گفت که استرس یکی از مهم‌ترین عوامل بی‌میلی جنسی در آقایان می‌باشد. فرقی ندارد که بدن شما چقدر سالم باشد، با وجود استرس و فکری پریشان، برقراری رابطه جنسی چیزی کاملاً دور از ذهن به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که گاهی اوقات مردان برای کاهش استرس و تنش‌های روانی به رابطه جنسی روی می‌آورند ولی برخی از آن‌ها به خاطر همین ناتوانی‌های جنسی که استرس برای آن‌ها به وجود آورده است، میل خود را به کلی به انجام رفتارهای جنسی (از عشق‌بازی تا دخول) از دست می‌دهند. در صورتی که شما هم دائماً تنش و استرس در زندگی خود تجربه می‌کنید، بهتر است علاوه بر جلسات مشاوره‌ای با یک درمانگر جنسی مشورت کنید تا بتوانید با انجام حرکات آرامش بخشی مثل یوگا، روابط جنسی با کیفیتی را به همراه پارتنر جنسی خود تجربه کنید.

  • به کیفیت خواب اهمیت بدهید!

کم کردن زمان و کیفیت خواب باعث می‌شود تا سلامت زندگی جنسی افراد به خطر بیفتد. در حقیقت مردانی که به اندازه کافی استراحت می‌کنند و خواب کافی شبانه را تجربه می‌کنند، می‌توانند با میل بیشتری رابطه جنسی را آغاز کنند. در مقابل افرادی که به دلیل مشغله‌‌های طولانی، رفتن به سر کار و یا نگهداری از فرزندان یا پدر و مادر خود، خستگی زیادی دارند، معمولاً میلی به برقراری رابطه جنسی ندارند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است حتی برای ۳۰ دقیقه هم که شده در طول روز استراحت کنید و بخوابید. برای اینکه احساس خستگی را از خود دور کنید، می‌توانید از نوشیدنی‌های حاوی کافئین (قهوه و چای) کمک بگیرید تا حس خواب آلودگی را از خود دور کنید و با انرژی بیشتری به کارهای خود بپردازید، برای مثال قهوه گانودرما می‌توان استرس را درمان کند، خستگی را کاهش و میل جنسی را افزایش دهد.

  • مشکلات زندگی را به اتاق خواب نبرید

داشتن بحث و جدال همیشگی با پارتنرتان باعث می‌شود تا شما به برقراری رابطه جنسی میل کمتری داشته باشید. تحریک منفی احساسات قبل از برقراری رابطه جنسی باعث می‌شود تا رابطه جنسی با کیفیت کمتری به پایان برسد. معمولاً افراد پس از بحث و جدل، تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند.

در صورتی‌ که دعوا و جدل میان شما و پارتنر جنسیتان از حالت طبیعی بیشتر است، بهتر است به کمک یک درمانگر مشکلات خود را حل کنید. همچنین اگر میل جنسی شما ناشی از اختلالات جسمی شماست، می‌توانید با مصرف محصولات و مکمل‌های برطرف کننده اختلالات و ناتوانی‌های جنسی و جسمی، مشکلات جنسی خود را درمان کنید. البته مصرف قرص تقویت کننده نعوظ و کپسول‌های افزایش میل جنسی آقایان، گزینه‌های آخری هستند که شما باید به سراغ آن‌ها بروید.

بهترین زمان برای درمان میل جنسی و مراجعه پزشک

در صورتی که هر یک از علائم نشان دهنده کمبود میل جنسی را مشاهده کردید، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا سریع درمان شوید؛ زیرا بروز اختلالاتی در جنبه جنسی زندگی می‌تواند بر روی سایر جنبه‌ها نیز تأثیرگذار باشد. سلامت جنسی و داشتن روابط جنسی با کیفیت، باعث بهبود تمامی جنبه‌های زندگی خواهد شد. بنابراین سعی کنید تا با توجه به علت کاهش میل جنسی به پزشک متخصص یا روان‌شناس مراجعه کنید و مشکل خود را بدون خجالت با پزشک در میان بگذارید.

افزایش میل جنسی در آقایان

افزایش میل جنسی با طب سنتی

تجربه روابط جنسی رضایت بخش باعث بهبود روابط اجتماعی، خانوادگی و سلامت جسمانی خواهد شد. طبق ادعای متخصصین طب سنتی، نداشتن رابطه جنسی منظم باعث تجمع رطوبت‌هایی در بدن زن و مرد می‌شود. نبود این رابطه می‌تواند باعث بروز بیماری‌هایی در سیستم ادراری و گوارشی و مغز و اعصاب شود. بی‌میلی به رابطه جنسی معمولاً از نداشتن علاقه به پارتنر جنسی نیست و در اغلب موارد، بی‌میلی ناشی از علل روانی می‌باشد. درصورتی که مشکل، جسمانی باشد می‌توان با درمان مزاج سرد به تقویت قوای جنسی و کاهش بی‌میلی جنسی کمک کرد.

پس از شناخت علت اصلی بی‌میلی به روابط جنسی، پزشک طب سنتی می‌تواند بهترین دمنوش تقویت قوای جنسی را در کنار عرقیات مناسب برای افزایش میل جنسی با توجه به شرایط بیمار مثل سن و سایر بیماری‌های که دارند پیشنهاد دهد. توجه کنید که مصرف ترکیبی و یا خودسرانه عرقیات و گیاهان دارویی و طبیعی ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود؛ بنابراین حتماً طول دوره درمان و دز مصرفی را با پزشک متخصص طب سنتی در میان بگذارید. برای این که بتوانید بی‌میلی جنسی خود را درمان کنید، لازم است تا نکات زیر را هم در سبک زندگی خود بگنجانید.

  • کاهش مصرف سویا
  • کاهش تعداد حجامت کردن
  • ترک مصرف الکل، سیگار و قلیان
  • کاهش مصرف گل سرخ، کافور و گلاب
  • مصرف خوراکی‌های بسیار ترش و قابض
  • کاهش مصرف گوشت قرمز حبوبات و سیر
  • کاهش مصرف غذاهای فرآوری شده و شور
  • کاهش مصرف غذاهای سرد و آب خیلی سرد
  • ترک عادت نشستن و خوابیدن در محیط‌های مرطوب
  • اضافه کردن انار، آووکادو، زنجبیل، فلفل بادام، تخم‌مرغ و شکلات در رژیم غذایی

بهترین خوراکی‌ ها برای افزایش میل جنسی آقایان

مواد غذایی خاصی هستند که می‌توانند به عنوان محرک قوای جنسی و جسمی آقایان را تقویت کنند. لازم است بدانید که این مواد غذایی علاوه بر اینکه تمرکز زیادی بر افزایش میل جنسی دارند، می‌توانند در تنظیم خلق و خوی افراد نیز تأثیر داشته باشند و در عملکرد بهتر سایر ارگان‌ها نیز مؤثر باشند.

تقویت قوای جنسی با موز

افراد بسیاری هستند که به دنبال شربت تقویت قوای جنسی برای درمان بی‌میلی جنسی می‌گردند. این افراد با جستجو کردن عباراتی مثل داروی گیاهی تقویت قوای جنسی مردان در موتورهای جستجوگر به دنبال داروهایی مثل آمپول تقویت قوای جنسی و جسمانی می‌گردند در صورتی که نمی‌دانند یکی از مؤثرترین خوراکی‌هایی که می‌تواند در درمان مشکلات جنسی به آن‌ها کمک کند، موز است. موز و ترشح هورمون سروتونین در درمان ناتوانی جنسی مردان کمک می‌کند و باعث تقویت و افزایش میل جنسی در آقایان می‌شود. وجود آنزیم بروملین در این میوه به افزایش تولید تستوسترون کمک می‌کند و باعث می‌شود تا فرد احساس خشنودی سرخوشی و رضایت بیشتری حین رابطه داشته باشد. وجود مقادیر بالایی از پتاسیم و ویتامین‌های گروه B  به کاهش اختلالات خون رسانی در آلت تناسلی کمک می‌کند و باعث می‌شود تا فرد بتواند به اوج لذت جنسی برسد.

تقویت قوای جنسی مردان با اسفناج

اسفناج به خاطر وجود مقادیر بالایی از منیزیم، به عنوان یکی از بهترین ضد التهاب‌های طبیعی شناخته می‌شود. این ماده می‌تواند جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش دهد و سبب افزایش میل جنسی در مردان شود. مصرف منظم اسفناج برای رژیم غذایی به داشتن نعوظ کامل و طبیعی کمک می‌کند. اگر شما هم به دمنوش تقویت قوای جنسی مردان علاقه‌ای ندارید، می‌توانید با استفاده از اسفناج بسیاری از مشکلات و بی‌میلی‌ها را رفع کنید.

تقویت قوای جنسی مردانه با انجیر

مصرف منظم انجیر به افزایش کیفیت زندگی جنسی مردان کمک می‌کند. این میوه دارای مقادیر بالایی از اسیدهای آمینه‌های ضروری است که این ترکیبات می‌توانند باعث حفظ استقامت آلت تناسلی در طول رابطه شوند. در حقیقت یکی از علل کم میلی و عدم تمایل روابط جنسی‌‌، کمبود آمینو اسیدهای ضروری در بدن آقایان است.

تقویت قوای جنسی با شکلات تلخ

شاید تعجب کرده باشید ولی شکلات تلخ می‌تواند استرس را کاهش دهد، هیجانات و احساسات مثبت را افزایش دهد و باعث بهبود سرعت جریان خون در رگ‌های خونی دستگاه تناسلی مرد شود. همچنین این خوراکی پرطرف‌دار می‌تواند سطح هورمون سروتونین را در خون و حس رضایت و شادی را در فرد افزایش دهد.

افزایش میل جنسی در مردان

درمان و افزایش میل جنسی آقایان با قهوه گانودرما

کاهش میل جنسی در بین مردان و زنان بسیار شایع است و در هر سنی ممکن است افراد متفاوتی به این اختلال دچار شوند. استرس‌های شغلی یا مشکلاتی در زندگی شخصی، داشتن سبک زندگی ناسالم از جمله پیروی از رژیم نامناسب و عدم تحرک کافی، ممکن است باعث بروز کاهش میل جنسی در آقایان شود. از آنجا که کاهش میل جنسی به مدت طولانی ممکن است بدون بازگشت باشد بهتر است افراد با دیدن علائم کاهش میل جنسی هر چه زودتر برای رفع این مشکل اقدام کنند.

افزایش میل جنسی آقایان با گانودرما

قارچ گانودرما با داشتن ترکیبات موثر و فعالی مثل آنتی اکسیدان، ویتامین‌های محلول در چربی و آب، پلی ساکارید و تری‌ترپن می‌تواند در تنظیم و بهبود ترشح هورمون‌های مردانه تاثیرگذار باشد. مصرف منظم محصولات غنی شده با این قارچ باعث افزایش میل جنسی در مردان خواهد شد.

تاثیر قهوه قارچ گانودرما در افزایش میل جنسی مردان

قارچ گانودرما با برطرف کردن مشکلات جنسی مثل نعوظ ناقص و زود انزالی و موارد این چنینی می‌تواند به مردان کمک کند. کاهش استرس اکسیداتیو، بهبود خون‌رسانی به اندام‌های جنسی و متعادل کردن هورمون‌های مترشحه در بدن آقایان، از جمله تاثیراتی هستند که پس از مصرف قارچ گانودرما مشاهده خواهید کرد.

خوراکی‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند باعث افزایش میل جنسی شوند. در صورتی که کاهش میل جنسی ناشی از مشکلات روانی نباشد، می‌توان با استفاده از خوراکی‌هایی با میزان ویتامین‌ها و مواد مغذی بالا، این مشکل را درمان کرد. برای مثال قرن‌هاست که در شرق آسیا مخصوصاً چین، از قارچ گانودرما را برای تقویت سیستم ایمنی و افزایش میل جنسی استفاده می‌شود. این گیاه به خاطر خاصیت ضد استرسی که دارد می‌تواند مشکلات روانی که به بی‌میلی جنسی منتهی می‌شوند را نیز درمان کند.

متخصصان طب سنتی شانگهای اضافه کردن قارچ گانودرما به رژیم غذایی را به عنوان یک تقویت کننده میل جنسی بسیار مؤثر می‌دانند. روش‌های زیادی برای گنجاندن گانودرما در رژیم غذایی وجود دارد.

یکی از بهترین روش‌ها، مصرف قهوه گانودرما می‌باشد. این قهوه می‌تواند استرس را کاهش دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و ضعف و احساس خستگی که افراد در طول روز به همراه دارند را کاهش دهد. تمام خواص این گیاه باعث شده‌اند تا بتوان به عنوان یک داروی مؤثر برای افزایش میل جنسی روی آن حساب کرد. مصرف سیر سیاه دکتر بیز و قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می‌تواند تا حد زیادی مشکلات فیزیکی بی‌میلی جنسی را درمان کند. بهتر است برای حل مشکلات روانی ناشی از ناتوانی‌های جنسی، حتماً با یک روان‌شناس و روان درمانگر جنسی جلسات مشاوره برگزار کنید تا به صورت ریشه‌ای این مشکل را حل کنید.

میل جنسی

 

نحوه مصرف گانودرما برای افزایش میل جنسی آقایان

پیشنهاد می‌کنیم مصرف این مکمل‌های خوش‌طعم را به همراه پارتنر جنسی‌تان اغاز کنید. افزایش میل جنسی در همسر شما می‌توانید به صورت مستقیم در بهبود کیفیت زندگی زناشویی‌تان تاثیر گذار باشد. قارچ گانودرما می‌تواند خشکی واژن، نامنظم بودن پریود و استرس‌های محیطی را در زنان کم کند. همین امر باعث افزایش میل جنسی آن‌ها و بهبود کیفیت و کمیت روابط جنسی شما خواهد شد.

اگر دچار اختلالاتی مثل نعوظ ناقص، زود انزالی و موارد این چنینی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا قهوه‌های غنی شده با قارچ گانودرما را تهیه و حداقل روزی دو الی سه فنجان قهوه یا هات چاکلت گانودرما را بنوشید تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه، به نتایج دلخواه برسید.

افزایش میل جنسی

جمع بندی:

بهترین و مؤثرترین روش افزایش میل جنسی در مردان، تغییر طرز فکر افراد در رابطه با دست کم گرفتن توانایی‌های جنسی خود و کاهش استرس و اضطراب است. در کنار کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس، با بهره‌گیری از مواد خوراکی که به خون‌رسانی بیشتر به اندام‌های جنسی کمک می‌کنند و باعث ترشح بیشتر هورمون‌های مردانه می‌شوند، می‌توان میل جنسی را تا حد زیادی افزایش داد.

یکی از بهترین خوراکی‌هایی که مصرف آن برای افزایش میل جنسی پیشنهاد می‌شود، قهوه گانودرما می‌باشد. این نوشیدنی می‌تواند خستگی ناشی از تنش‌های روزانه شما را کاهش دهد، اضطراب و استرس‌های ناشی از مشغله‌های فکری را کنترل کند و با افزایش سرعت تولید هورمون تستوسترون، به بهبود عملکرد مرد در رابطه جنسی کمک کند.

برای خرید محصولات حاوی گانودرما می‌توانید از طریق همین مجموعه اقدام کنید. توجه کنید که تمامی محصولات این برند توسط متخصصین صنایع غذایی و کارشناسان کنترل کیفیت بررسی می‌شوند و این محصولات دارای مجوزهای رسمی از سازمان غذا و دارو هستند؛ بنابراین می‌توانید بدون نگرانی این محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکننده با قیمت‌های رقابتی تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه درمان پک ویژه درمان قوای جنسی و جسمی در سایت بیزما مراجعه کنید

 

سوالات متداول
[saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h4″ question-0=”آیا گانودرما واقعا باعث افزایش میل جنسی آقایان می‌شود؟” answer-0=”بله، قهوه‌های گانودرما به خاطر داشتن کافئین و مواد موثر و فعال گانودرما می‌توانند باعث بهبود خون‌رسانی به اندام‌های جنسی، رفع اختلالات نعوظ و زود انزالی شوند. این قهوه‌ها با کاهش استرس و بهبود متعادل کردن هورمون‌های ترشح شده در بدن مردان می‌تواند در افزایش میل جنسی تاثیر گذار باشد.” image-0=”” headline-1=”h4″ question-1=”کدام یک از قهوه های گانودرما برای افزایش میل جنسی آقایان بهتر است؟” answer-1=”در بین تمامی محصولات ارائه شده در بازار، قهوه سوپریم گانودرما بیشترین محبوبیت را دارد. فراموش نکنید قهوه سوپریم گانودرما به خاطر داشتن ترکیبات مفیدی مثل جینسینگ می‌تواند اختلالات را در مدت زمان کوتاه‌تری درمان کند.” image-1=”” headline-2=”h4″ question-2=”قارچ گانودرما چگونه باعث افزایش میل جنسی و درمان ناتوانی‌های جنسی می‌شود؟” answer-2=”گانودرما می‌تواند تأثیر زیادی بر تحریک ترشح هورمون تستوسترون داشته باشد. ازآنجاکه بسیاری از مشکلات و ناتوانی‌های جسمانی می‌توانند در کاهش میل جنسی تأثیر گذار باشند، بهتر است برای درمان ناتوانی‌های جنسی و اختلالات نعوظ این قارچ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. مصرف مستقیم پودر و یا عصاره قارچ ممکن است نتیجه رضایت بخشی به دنبال نداشته باشد زیرا دوز مصرفی این قارچ باید کاملاً کنترل شده باشد و مصرف پودر خالص آن باعث بروز حساسیت و مشکلات گوارشی می‌شود. مصرف قهوه سوپریم گانودرما بهترین راه حل برای افزایش میل به انجام فعالیت‌های جنسی می‌باشد. این قهوه با افزایش انرژی افراد و کاهش استرس‌ها تأثیر مثبتی در جنبه‌های روانی کاهش میل جنسی دارد و در نهایت می‌تواند عملکرد جنسی افراد را بهبود بخشد.” image-2=”” count=”3″ html=”true”]

 

 

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا