دانستنی‌ها

برند نسکافه و نسلته؛ تاریخچه کامل و معرفی این ۲ برند

نسکافه نام یکی از برندهای محبوب کافی میکس و قهوه فوری است که یکی از شناخته‌ شده‌ترین زیر مجموعه‌های شرکت نسلته Neslte می‌باشد. این شرکت محصولات بسیار خوش طعمی را تولید می‌کند و جزء محبوب‌ترین قهوه‌های فوری شناخته می‌شود. اغلب محصولات این برند با نسکافه‌ های کافی میکسِ ایرانی (3 در 1) اشتباه گرفته می‌شوند در حالتی که این دو قهوه باهم تفاوت بسیار زیادی دارند. همراه ما باشید تا تاریخچه کامل و معرفی برند نسکافه و نسلته و با واقعیت‌های جذاب برند نسکافه بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه برند نسکافه Nescafe

این برند محبوب در سال ۱۹۳۸ برای اولین بار در کشور سوئیس محصولات خود را در قالب قهوه فوری تولید و به همگان معرفی کرد.

نحوه گسترش و تبلیغات نسکافه

شیوه بازاریابی این برند شناخته شده از نوع وایرال مارکتینگ بود. در واقع روش بازاریابی نسلته همیشه زبانزد مردم کشورهای مختلف است. این شرکت از از شیوه‌های گوناگونی برای جا انداختن نامِ برند خود بر سر زبان‌ها استفاده کرد.

برای مثال در سال ۲۰۰۸ نسلته حامی مالی برنامه کودک فوت‌ برند شد و همین امر باعث شد تا مردم در بسیاری از کشورهای جهان با برند نسکافه بیشتر آشنا شوند. این شرکت خوش‌نام در سال ۲۰۰۹ با راه انداختن کمپینی به عنوان {درخشان‌ترین قهوه} توانست توجه بیشتری را به خود جذب کند. در حال حاضر این شرکت رتبه ۱۵۳ اعتماد را در بین تمامی برندهای جهانی دارد.

شرکت نسکافه با راه‌اندازی طرحی به نام تعلیم کشاورز، سعی می‌کند تا نحوه کشت قهوه را به درست‌ترین شکل ممکن به صورت رایگان به کشاورزان آموزش دهد.

زیر مجموعه‌های مختلف نسلته را بشناسید!

به جز نسکافه شرکت دیگری با نام تستر چویس در سال ۱۹۶۰ به عنوان زیر مجموعه رسمی نسلته معرفی شد. کیفیت بی.نظیر این محصولات باعث شد تا قهوه‌های تستر چویس در اروپا و آمریکا به محبوبیت بسیار زیادی برسند. این محصول از طول عمر بالا و کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار بود، زیرا که با روش انجماد خشک تهیه می‌شد.

شرکت‌های زیر مجموعه نسلته
شرکت‌های زیر مجموعه نسلته

نسکافه و جنگ جهانی دوم

نسکافه در هنگام شروع جنگ جهانی دوم به عنوان یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در آمریکا شناخته می‌شد. شرکت نسلته با ارائه محصولات و قهوه‌های باکیفیت توانست که در طول جنگ جهانی، نام و نشان شرکت خود را به سراسر جهان معرفی و در اوج محبوبیت باقی بماند.

دستگاه قهوه ساز نسکافه

نسلته علاوه بر تولید نوشیدنی، شروع به فروش دستگاه‌های قهوه ساز نیز کرده است. این قهوه ساز که dolce gusto نام دارد، پس از معرفی به بازار توانست با رتبه‌های اول در جدول فروش رقابت کند و رتبه نسبتا قابل قبولی را به خود اختصاص دهد. این قهوه‌ ساز بیش از ۱۰ مدل قهوه را برای شما آماده می‌کند. با خرید دستگاه قهوه ساز نسکافه شما می‌توانید کاپوچینو، اسپرسو و بسیاری از نوشیدنی‌های بر پایه قهوه را آماده و نوش جان کنید. دسی بل صدای این دستگاه به قدری پایین است که شما اصلاً حضور آن را در خانه حس نخواهید کرد. دستگاه‌های جدیدتر این شکرت مخزن شیر جداگانه و مخزن قهوه آسیاب کن نیز دارند و شما با اضافه کردن چند دانه قهوه سرخ شده درون دستگاه می‌توانید یک لاته فوق العاده از نسل جدید قهوه ساز نسلته دریافت کنید.

طعم قهوه فوری نسکافه

این شرکت محبوب افراد بسیار زیادی را در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت برای انجام آزمایش‌های حسی استخدام کرده است. این افراد وظیفه دارند تا با تست رایحه و طعم محصولات، به بهبود قهوه های تولید شده در این شرکت کمک کنند. این افراد از سراسر جهان استخدام شده‌اند تا این شرکت بتواند با در نظر گرفتن ذائقه.های گوناگون مردم سراسر دنیا محصولی جهانی و محبوب تولید کند. این حجم از احترام به مشتری و اهمیت در شرکت نسلته، واقعاً بی‌رقیب و ستودنی است.

طعم قهوه نسکافه
طعم قهوه نسکافه

نسکافه بر روی کوه اورست و کره ماه

تعجب نکنید ولی تنها قهوه‌ای که بر روی کره ماه نوشیده شده، قهوه فوری شرکت نسکافه بوده است. این قهوه به همراه فضانوردان به ناسا و به ماه فرستاده شد تا آن‌ها بتوانند از قهوه فوری برای تجدید انرژی در کره ماه استفاده کنند. جالب است بدانید که این قهوه همراه با کوهنوردان بسیار زیادی به قله اورست رسیده است.

شکایت از نسلته

در سال ۲۰۰۵ فردی به یکی از دادگاه‌های آمریکا رفت و مدعی شد که عکس وی بدون اجازه بر روی بسته‌بندی های قهوه تستر چویس استفاده شده است. پس از کشمکش‌های بسیار در دادگاه، شرکت مجبور به پرداخت ۳۲۰ میلیارد (به عنوان غرامت) شد.

در سال ۲۰۰۳ نیز این برند بدون اجازه در یکی از تبلیغات تلویزیونی خود از موزیک‌های محبوب یک بند انگلیسی استفاده کرد. با شکایت این گروه موسیقی، غرامت ۵۰۰ هزار پوندی دریافت دریافت شد. البته این مبلغ به سازمان‌های خیریه اهدا شد و این گروه موسیقی توانستند تا پس از این حرکت نسبتا عجیب به شهرت بسیار مناسبی برسند.

ژاپنی‌ها قبل از نسلته، قهوه فوری را کشف کرده بودند!

برای اولین بار در سال ۱۹۰۱، مردم ژاپن بودند که قهوه فوری را کشف کردند. البته فروش قهوه فوری در ژاپن اصلا جالب نبود و برای همین فروش قهوه فوری در ژاپن با شکست روبه‌رو شد. نسکافه به جای اختراع قهوه فوری، این روش را متحول و آن را به شکل امروزی تبدیل کرد. شرکت نستله با دم کردن قهوه های آسیاب شده، فشردن و خشک کردن این ترکیبات در محفظه های استیل و استریل، محصولی خوشمزه و بسیار جذاب را به جهان ارائه داد.

امروزه قهوه‌های فوری شرکت نسکافه گل سرسبدِ برند نسلته هستند. شما باید برای یک‌بار هم که شده طعم جذاب و منحصر به فرد این قهوه‌ها را حس کنید تا مشتری دائمی این محصولات شوید. فراموش نکنید قهوه فوری برای افرادی که فرصت کافی برای تهیه قهوه ندارند و ترجیح می‌دهند که بدون خرید اسپرسوساز و هزینه‌های گزاف، قهوه‌های باکیفیتی میل کنند، یک گزینه بسیار مناسب و اقتصادی است.

بهترین قهوه فوری نسکافه را از کجا بخریم؟

با جستجو کردن عباراتی مثل خرید قهوه فوری دیجی کالا یا بهترین قهوه فوری نی نی سایت ممکن است با فروشگاه‌های مختلفی مواجه شوید. توجه کنید که خرید قهوه از فروشگاه‌های عمومی کار درستی نیست، زیرا این فروشگاه‌های بزرگ (مثل دیجی کالا و ترب) اقدام به انبار این محصولات می‌کنند و قهوه‌های تازه‌تر تنها در فروشگاه‌های تخصصی یافت می‌شوند. فروشگاه اینترنتی بیزما یکی از تخصصی‌ترین مراکز فروش قهوه است و شما می‌توانید از پشتیبانی متعهد و دلسوز این مجموعه برای خرید انواع مختلف قهوه کمک بگیرید. علاوه بر پودر قهوه فوری برند نسکافه محصولات شرکت علی کافه، بن مانو و مولتی کوکو، مولتی کافه، جاکوبز، استارباکس و.. نیز در این مجموعه ارائه شده‌اند. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت کنید و قهوه مدنظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کجای ایران که هستید، تحویل بگیرید.

سوالات متداول

آیا قهوه فوری نسکافه طعم و رایحه خوبی دارد؟

بله، امروزه به واسطه پیشرفت فناوریِ تولید قهوه فوری، دیگر فاصله‌ای بین کیفیت قهوه‌های فوری و قهوه‌های معمولی وجود ندارد. مصرف این قهوه‌ها در بسیاری از کشورهای جهان رایج شده است.

بهترین محصول برند نسکافه چیست؟

این شرکت محصولات متفاوتی را به فروش می‌رساند، با این حال قهوه فوری کلاسیک و گلد از محبوب‌ترین قهوه‌های فوری این شرکت هستند. قهوه‌های فوری بدون شکر نیز در خط تولید این برند محبوب حضور دارند.

 

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا