سلامت بدن

درمان ام اس با قهوه قارچ گانودرما

تاثیر قهوه گانودرما بر ام اس

در سال‌های اخیر زمزمه‌های متفاوتی از سر زبان‌ها شنیده می‌شود. برخی از افراد اعتقاد دارند که قارچ گانودرما لوسیدوم خواص شگفت انگیزی دارد و می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را به صورت همیشگی درمان کند، ولی تا چه حد می‌توان به این تبلیغات اعتماد کرد. آیا درمان ام اس با قهوه قارچ گانودرما امکان پذیر است؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، تا انتها همراه ما باشید تا به کمک مطالب علمی ارائه شده بتوانید به پاسخ مدنظر خود برسید.

آیا قارچ گانودرما در درمان بیماران ام اس موثر است؟

پاسخ این سوال باید از زوایای متفاوتی بررسی شود. در واقع در بسیاری از تبلیغات، قارچ گانودرما مانند معجزه‌ای گیاهی و به عنوان درمانی قطعی برای بیماری‌های لاعلاجی مثل ایذر، سرطان و ام اس معرفی می‌شود، به طوری که با مصرف منظم این قارچ و محصولات غنی شده با آن، این بیماری‌ها از بدن فرد خارج شده و علائم آن‌ها را ریشه کن می‌شود.

باور این مسئله برای افراد معمولی کمی دشوار است، زیرا در واقع بیماری‌هایی مثل سرطان، ام اس و پسوریازیس از جمله بیماری‌های هستند که درمان‌های گیاهی و شیمیایی بسیار محدودی دارند. حتی افراد چینی و ژاپنی که به خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما اعتقاد دارند نیز هنوز نتوانسته‌اند به کمک این قارچ و بدون نیاز به پرتودرمانی یا مصرف دارو بیماری‌های شیمیایی، بیماری‌های خود را درمان کنند.

با این حال با تمامی این توصیفات به این نتیجه می‌رسیم که شما نباید در دام تبلیغات اغراق آمیز و دروغین بیفتید. البته هیچ کس نمی‌تواند منکر فواید و خواص قارچ گانودرما برای ام اس شود، در واقع اغراق در تبلیغات است که می‌تواند باعث کاهش قدرت تاثیرگذاری این محصولات در جنبه‌های عمومی شوند.

قهوه قارچ گانودرما چگونه باعث بهبود بیماری ام اس می‌شود؟

مهم‌ترین خاصیت قارچ گانودرما در تقویت سیستم ایمنی بدن است. از آنجا که بیماری ام اس یک بیماری خود ایمنی می‌باشد، بیماران با مصرف منظم قهوه گانودرما می‌توانند تا حد قابل توجهی بیماری را کنترل و از پیشرفت آن جلوگیری کنند. فراموش نکنید که قارچ گانودرما به عنوان یک درمان مکمل برای بیماران ام اس پیشنهاد می‌شود.

خواص ضد التهابی قارچ و قهوه گانودرما بر ام اس

قارچ گانودرما حاوی ترکیبات آداپتوژن ساز می‌باشد. در واقع مصرف منظم قهوه‌ های گانودرما می‌تواند به افزایش سرزندگی و مقاومت بدن در برابر حملات جدید به سلول‌های عصبی کمک کند. این قارچ با بهبود و تقویت سیستم ایمنی می‌تواند از پیشرفت بیماری تا حد قابل توجهی پیشگیری کند.

کاهش استرس و افسردگی به وجود آمده از ام اس با مصرف قارچ گانودرما

اغلب بیماران مبتلا به ام اس با سطح بسیار زیادی از استرس روزانه مواجه هستند. در واقع استرس و افسردگی می‌توانند تنش‌ها و حملات بدن را به سطوح شدیدتری ترغیب کنند. قارچ گانودرما با خاصیت انرژی زایی، باعث شادابی و ایجاد حال خوب در افراد مبتلا به این بیماری می‌شود. داشتن روحیه خوب و اعصاب آرام می‌تواند روند بهبودی بیمار را سرعت ببخشد. این قارچ با تاثیر بر افسردگی و مهار آن می‌تواند از پیشرفت بیماری نیز تا حد قابل توجهی جلوگیری کند.

تقویت عضلات و بافت‌های آسیب دیده توسط قارچ گانودرما

قارچ گانودرما می‌تواند به خاطر داشتن ویتامین‌های گروه B ویتامین E و ترکیبات کلاژن ساز، به بهبود و ترمیم بافت‌های از دست رفته عضلانی و غشای میلین دور سلول‌های عصبی کمک کند. این قارچ یک درمان مکمل است که می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های رژیم غذایی این بیماران استفاده شود.

خواص گانودرما در درمان بیماری ام اس به خاطر چه ترکیباتی است؟

قارچ گانودرما سرشار از مواد مغذی مثل فسفر، کلسیم، پتاسیم، منگنز، منیزیم، آهن و ریز مغذی‌های این‌چنینی است. الیگوساکاریدها و تری‌ترپن‌های خاص و کاملا منحصر به فرد موجود در این گیاه باعث شده است تا بسیاری از پژوهش‌ها در رابطه با تاثیرات مستقیم قارچ گانودرما بر روی ام اس ادامه پیدا کند. در حال حاضر خاصیت آنتی اکسیدانی و تقویت کنندگی این قارچ به اثبات رسیده است. از همین رو می‌توان از محصولات غنی شده با قارچ گانودرما برای درمان ام اس استفاده کرد. طبق تحقیقات انجام شده این قارچ به خاطر داشتن اسید گانودریک به بهبود تولید مثل سلول‌های B خاطره و سلول‌های T کمک کی‌کند و تنش‌های مغزی را کنترل و از آسیب دیدن مجدد بافت غشای سلول‌های مغزی جلوگیری مس‌کند. گانودرما می‌تواند با بهبود سلامت عمومی بدن، کنترل قند و فشار خون باعث کاهش اختلالات مربوط به بیماری ام اس شود. این مکمل دارویی و غذایی در شکل‌های متفاوتی در بازار ارائه شده است.

بهترین روش مصرف قارچ گانودرما برای ام اس

با کاهش علائم ام اس، کیفیت زندگی فرد مبتلا به این بیماری افزایش پیدا می‌کند. در واقع قارچ گانودرما لوسیدوم به صورت کپسول، پودر و یا در ترکیب با قهوه موجود است. بهترین روش مصرف استفاده از قهوه های گانودرما دکتر بیز می‌باشد. این محصولات به خاطر در برداشتن جینسینگ و مواد مفیدی مثل فیبر، خرنوب و کافئین، می‌توانند به کنترل وزن، کاهش ضعف عضلانی و بهبود رشد ماهیچه‌ها کمک کنند و از خواب رفتن دست و پای افراد مبتلا به این بیماری خود ایمنی جلوگیری کنند. بهتر است به سراغ خرید پودر قارچ گانودرما نروید زیرا معمولاً به جای قارچ گانودرما لوسیدوم، از سایر زیر گونه‌های بی خاصیت این قارچ برای تولید این پودرها استفاده می‌شود.

در نظر بگیرید که محصولات فله و کیلویی مثل یک محیط کشت برای باکتری‌های پاتوژن و غیر پاتوژن هستند و نمی‌توانند خواصی را به بدن شما برسانند زیرا ترکیبات مفید آنها در اثر اکسیداسیون با اکسیژن هوا در بسته بندی نامناسب از بین رفته‌اند. از ترکیب کردن خودسرانه پودر گانودرما و قهوه نیز خودداری کنید. وجود هرگونه ناخالصی در این ترکیبات یا استفاده از دوز نادرست قارچ گانودرما باعث می‌شود که شما با حساسیت و سایر اختلالات مصرف قارچ گانودرما درگیر شوید.

اگر قصد دارید از خواص ضد التهابی قارچ گانودرما برای ام اس کمک بگیرید، بهترین راهکار خرید قهوه‌ گانودرما دکتر بیز است. شما می‌توانید از طریق همین مجموعه تمامی قهوه‌های گانودرما موکا، لاته، سوپریم و هات چاکلت گانودرما را تهیه کنید. حضور کافئین در کنار ترکیبات موثر و فعال قارچ گانودرما می‌تواند به بهبود علائم و کنترل پیشرفت بیماری شما کمک شایانی کند.

چقدر گانودرما در روز برای درمان ام اس استفاده کنیم؟

به طور کلی برای مشاهده تاثیر درست باید از این قارچ به میزان کم ولی در دراز مدت استفاده کنید. قهوه‌ های گانودرما دکتر بیز با فرمولاسیون تخصصی و تایید شده توسط سازمان غذا و دارو و پزشکان تغذیه، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا دوز استانداری از قارچ گانودرما را به بدن خود وارد کنید. با مصرف قهوه‌های گانودرما شما می‌توانید از خواص کافئین و ترکیبات گانودرما به صورت یکجا برای بهبود تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بگیرید.

سوالات متداول

آیا قارچ گانودرما برای درمان ام اس خوبه؟

بله قهوه‌ های گانودرما می‌تواند استرس و افسردگی را از بیماران دور کند و باعث افزایش سرزندگی و انرژی در این افراد شود. خواص ضد التهابی قارچ گانودرما به بیماران ام اس کمک می‌کند که بیماری خود را کنترل و از پیشرفت آن جلوگیری کند.

قارچ گانودرما چگونه باعث درمان و کنترل بیماری ام اس می‌شود؟

قارچ گانودرما با تقویت عضلات و بافت‌های آسیب دیده و کاهش استرس و حالت افسردگی در افراد، می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی این بیماران کمک کند. در واقع قارچ گانودرما یک ترکیب آداپتوژن ساز می‌باشد که خواص ضد التهابی زیادی دارد، این قارچ می‌تواند علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، به سرزندگی و افزایش انرژی در این بیماران تاثیر گذار باشد.

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا