سلامت بدن

درمان یبوست با قهوه گانودرما؛ درمان سریع و گیاهی یبوست

درمان یبوست با قهوه قارچ گانودرما

آیا درمان یبوست با گانودرما امکان پذیر است؟ همه ما می‌دانیم که یبوست یکی از متداول‌ترین مشکلات گوارشی افراد بزرگسال محسوب می‌شود. اگر فردی دچار خشکی بیش از حد در روده‌اش شود و دفع مواد و ضایعات بدن در این فرد با درد و سختی زیادی همراه باشد، به طور قطع می‌توان گفت که این آقا یا خانم، دچار یبوست شده است. به خاطر بسته شدن کامل روده در برخی موارد ابتلا شدید به یبوست نیاز است تا به کمک عمل جراحی بیمار درمان شود، با این حال در مواردی که هنوز شدید نشده‌اند، به کمک اصلاح رژیم غذایی و کاهش اثرات جانبی داروهای مصرفی می‌توان یبوست را در خانه درمان کرد.

از بین تمامی روش‌های درمان یبوست، نوشیدن هات چاکلت گانودرما یکی از پرطرفدارترین روش‌هاست. این ترکیبات به خاطر داشتن حجم بالایی از فیبر، می‌توانند باعث بهبود کارکرد روده‌ها و دستگاه گوارشی شوند.

دلایل کمترگفته شده بروز یبوست در بزرگسالان

اگر به دنبال درمان یبوست هستید، لازم است بدانید که یبوست درجات متفاوتی دارد. برخی از افراد در هنگام دفع مدفوع دچار خونریزی و درد شدید می‌شوند و برخی دیگر که درجات خفیف‌تری از یبوست را تجربه کرده‌اند. این افراد تنها با فشار و سختی بیش از حد می‌توانند مدفوع خود را دفع کنند. یبوست می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. مهمترین دلایل یبوست عبارت‌اند از:

  • مصرف داروهای خاص
  • استرس افسردگی یا اضطراب
  • مصرف کم و ننوشیدن مایعات
  • اعتیاد به مواد مخدر، سیگار و الکل
  • به تعویق انداختن عمل دفع مدفوع
  • نداشتن تحرک کافی و نشستن طولانی مدت
  • نداشتن خوراکی‌های با فیبر بالا در رژیم غذایی
  • داشتن بیماری‌هایی مثل کم کاری تیروئید یا دیابت
  • تنگی روده و مقعد به خاطر وجود تورم و در هم رفتگی
  • عملکرد غیر عادی کولون‌های انتهایی در روده افراد !پس از جراحی کرون و شقاق)

علائم اصلی یبوست در بزرگسالان

افراد مختلف، ممکن است تجربه متفاوتی از یبوست داشته باشند. از مهم‌ترین و شایع‌ترین علائم یبوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • احساس سیری پس از اجابت مزاج
  • کمتر از سه بار اجابت مزاج در هفته
  • دفع مدفوع خیلی سفت یا خیلی خشک
  • احساس زور زدن یا درد در هنگام اجابت مزاج
  • درد مداوم شکمی و خونریزی از قسمت راستی روده
  • تب، استفراغ و کاهش وزن غیر قابل توجیه در زمان کوتاه
  • احساس به دام افتادن گاز در قسمت‌های انتهایی روده (به صورت دائمی)

اغلب افرادی که این علائم را در خود مشاهده می‌کنند،به یبوست دچار شده‌اند. حال که با دلایل و علائم یبوست آشنا شده‌اید، لازم است بدانید که این اختلال گوارشی در بسیاری از موارد بدون نیاز به جراحی و در خانه قابل درمان است.

درمان یبوست با گانودرما
درمان یبوست با گانودرما

قهوه گانودرما چگونه به درمان یبوست کمک می‌کند؟

محصولات غنی شده با قارچ گانودرما حاوی مقادیر زیادی از فیبر هستند. حضور ویتامین‌های گروه B، آنتی اکسیدان‌ها، پلی ساکارید.های مفید و مقادیر زیادی از فیبر در قارچ گانودرما باعث شده است تا نوشیدنی‌های غنی شده با این قارچ، خواص درمانی فوق العاده‌ای داشته باشند. قارچ گانودرما می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود فرآیند گوارشی، در درمان یبوست به شما کمک کند. حضور مقادیر زیادی از کافئین در قهوه‌ های گانودرما باعث می‌شود تا افراد میل بیشتری به نوشیدن آب داشته باشند و آب از دست رفته بدنشان را جبران کنند. به طور کلی مصرف همزمان سبوس برنج دکتر بیز و قهوه گانودرما دکتر بیز می‌تواند به شما در درمان یبوست کمک کند.

خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

 

کدام یک از محصولات گانودرما برای درمان یبوست استفاده می شوند؟

هات چاکلت گانودرما و قهوه سوپریم گانودرما از جمله محصولاتی هستند که برای درمان یبوست و هموروئید در خانه نوشیده می‌شوند. این خوراکی‌های فراسودمند با رساندن مواد مغذی و مقادیر بالایی از فیبر، به بدن و روده‌ها کمک می‌کنند تا روده بتواند ساختار و عملکرد طبیعی اصلی خود را به دست بیاورد. طعم خامه‌ای و مزه ملایم هات چاکلت گانودرما برای کسانی طراحی شده است که تمایلی به مصرف قهوه‌های تلخ ندارند.

این نوشیدنی ملایم می‌تواند معده و روده شما را پاک‌سازی و یبوست را برای همیشه درمان کند. اگر قهوه خور حرفه‌ای هستید و طعم شیرین هات چاکلت را نمی‌پسندید، پیشنهاد می‌کنیم تا قهوه سوپریم گانودرما را یک بار هم که شده برای سلامت اعضای گوارشی خود تهیه و مصرف کنید. این قهوه به خاطر داشتن ترکیباتی مثل خرنوب، قارچ گانودرما و جینسینگ می‌تواند در بهبود سطح انرژی و راندمان کاری دستگاه گوارش شما تاثیر گذار باشد.

خرید هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

 

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای درمان یبوست

روده افرادی که به یبوست مبتلا شده‌اند، بسیار حساس است. بهتر است پس از مصرف صبحانه یک فنجان قهوه یا هات چاکلت گانودرما (با غلظت پایین) میل کنید تا بدن شما بتواند از خواص بی‌نظیر این نوشیدنی‌ها برای دفع هر چه زودتر مواد سمی و زائد که در انتهای روده انبار شده‌اند کمک بگیرد. سعی کنید تا در طول روز چیزی در حدود دو الی سه فنجان قهوه یا هات چاکلت گانودرما را میل کنید تا شاهد خواص بی‌نظیر این نوشیدنی‌ها بر روی بدن خود باشید. آثار نوشیدن این قهوه‌ها در کمتر از ۴۸ ساعت پدیدار خواهد شد. شما می‌توانید به راحتی و در خانه (در کمتر از سه روز) یبوست را به کمک قهوه‌های گانودرما درمان کنید.

درمان های خانگی و متعارف یبوست (CONSTIPAYION)

درمان یبوست با گانودرما بسیار کم هزینه، راحت و بی‌دردسر است. این روش درمانی فرد را مجبور به مصرف مایعات کافی و گرم می‌کند. مصرف قهوه سوپریم و هات چاکلت گانودرما می‌تواند به بهبود تحرکات روده کمک کنند. طعم ساده و لذیذ این نوشیدنی‌های فراسودمند مورد پسند همه افراد می‌باشد. پس تمامی اقشار جامعه حتی نوجوانان بالای ۱۲ سال نیز می‌توانند برای درمان یبوست به سراغ محصولات غنی شده با گانودرما بروند. قرن‌هاست که از قارچ ریشی یا همان گانودرما برای درمان یبوست استفاده می‌شود. این روش سال‌هاست که در آسیای شرقی به کار گرفته می‌شود. حضور مقادیر زیادی از فیبر در گانودرما باعث بهبود و تقویت حرکات روده‌ای و درمان یبوست شده است.

درمان یبوست با گانودرما
درمان یبوست با گانودرما

نحوه استفاده از قارچ و قهوه گانودرما برای یبوست

از بین تمامی محصولات ارائه شده قهوه سوپریم و هات چاکلت گانودرما تاثیر بیشتری در درمان یبوست دارند. پیشنهاد می‌کنیم تا به خاطر بالا بودن غلظت مواد موثر و مفید در قارچ گانودرما به سراغ خرید مستقیم قارچ و مصرف خام پودرِ قارچ گانودرما نروید، زیرا با توجه به تقلبات صورت گرفته در بازارهای داخلی، این قارچ‌ها، با قارچ‌های بی‌خاصیت به صورت فله جایگزین شده‌اند. برای اینکه بتوانید از خواص سلامت‌ محور قارچ گانودرما استفاده کنید و دچار مسمومیت و یا مشکلات مصرف قارچ نشوید، بهتر است از قهوه‌های دکتر بیز کمک بگیرید. این قهوه‌ها زیر نظر متخصصین تغذیه در کارخانه‌ و در پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌ها فرموله و بسته بندی شده‌اند. این محصولات می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند، کافی است یکبار به خواص معجزه‌آسا قارچ گانودرما لوسیدوم اعتماد کنید.

نکته: فراموش نکنید که برای درمان یبوست با گانودرما لازم است محصولات را به صورت منظم مصرف کنید. در غیر اینصورت نباید انتظار داشته باشید که یبوست شما به وسیله قارچ گانودرما درمان شود. اگر سیستم گوارش بسیار حساسی دارید، بهتر است ابتدا با هات چاکلت گانودرما و سپس قهوه گانودرما مشکلات گوارشی خود را بهبود ببخشید.

قهوه گانودرما اصل را از کجا بخریم؟

با جستجو کردن عباراتی مثل خرید قهوه گانودرما دکتر بیز، ممکن است با فروشگاه‌های متفاوتی در سطح وب، مواجه شوید. پیشنهاد می‌کنیم تا از مراکز معتبر فروش، این قهوه‌ها را تهیه کنید. فروشگاه بیزما یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید از طریق آن، قهوه، هات چاکلت و سبوس برنج را برای درمان یبوست تهیه کنید.

[saswp_tiny_multiple_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا می توان یبوست را با قهوه گانودرما درمان کرد؟” answer-0=”بله حضور مقادیر زیادی از فیبر و ویتامین‌های گروه B، باعث می‌شود تا این نوشیدنی فراسودمند بتواند در بهبود حرکات روده‌ای و عملکرد سیستم گوارشی تاثیرگذار باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”کدام یک از محصولات گانودرما برای درمان یبوست مناسب تر است؟” answer-1=”از بین تمامی محصولات غنی شده با گانودرما، هات چاکلت و قهوه سوپریم گانودرما، می‌توانند در درمان موثر یبوست نقش داشته باشند. 💡این قهوه‌ها با فرمولاسیون ملایم و متناسبی که دارند، می‌توانند یبوست را در کمتر از یک هفته (در خانه) درمان کنند. مصرف سبوس برنج در کنار هان چاکلت گانودرما می‌تواند در بهبود عملکرد گوارشی شما تاثیرگذار باشد.” image-1=”” count=”2″ html=”true”]

کیانا کیانبخت

🚺 سلام. من کیانا کیان‌بخت هستم. یک بیوتی تراپیست حرفه‌ای و کاربلد که سال 1400 از دانشکده صنایع غذایی (علوم پزشکی شهید بهشتی) فارق التحصیل شده شاید براتون عجیب باشه ولی نویسندگی در موضوعات مربوط به خوراکی‌ها و محصولات آرایشی و مراقبت از پوست یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های منه🍭😍 امیدوارم از مطالعه تجربه‌ها و اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا